2012-06-24

Tävla med Pierre Robert Kids Collection!

Pierre Robert har lanserat en ny serie underkläder för barn och ger två av er chansen att vinna ett varsitt set nyheter. Serien består av boxers till tjejer och killar och ett par leggings till åldrarna 3-9 år.
Barn är aktiva både ute och inne och underkläder som sitter som de ska under hela dagen, oavsett aktivitet är viktigt. Pierre Robert Kids Collection är speciellt utvecklad för barns aktiva livsstil. Den speciella bomullsstretchen och den mjuka resåren i midjan gör underkläderna bekväma och behagliga att ha på sig.
__________________________________________________

1:a - 2:a pris - Ett set bestående av två paket Boxer (2-pack) och ett par Jersey Leggings.
__________________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Till vilket aktuellt sportevenemang är Pierre Robert officiell leverantör av underkläder?

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter tävlingens avslut.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).
__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 9/7-12.
Lycka till!
__________________________________________________


Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

54 kommentarer:

  1. Svar på frågan: OS.

    Jag följer dig redan på Bloglovin och just nu är det 233 som följer dig. Jag har också gillat inlägget, blev den första som gjorde det. :-)

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  2. Svar: OS i London 2012

    mvh
    Peter
    peter_verdin@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla.
    Svaret på frågan är: OS i London 2012. :)
    Har gillat inlägget på bloglovin! :D

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Svaret är: OS

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Svaret är: den svenska OS-truppen till OS i london 2012
    email: emelina@gmail.com
    namn: Emelina

    SvaraRadera
  6. OS i London
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  7. Svaret är OS i London!

    // Kim

    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Svar: OS

    Jag är med och har länkat:
    http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/boxers-leggings-frpn-pierre-robert.html

    Gillar inlägget på BL som #5

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  9. Monika Gustavsson2012-06-25 09:39

    Svar: OS

    vh
    Mamma Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    1. Svar: Pierre Robert är stolt leverantör till den svenska OS-truppen till OS i london 2012!
    2. Tipsar/Länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö
    3. Gillar på bloglovin som nr 6
    (Önskar st 122)

    SvaraRadera
  11. Pierre Robert är sponsor av sommar os

    Jag vill gärna vinna ett set kalsingar för pojkar!

    jenny.albinsson73@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Svaret är till OS :)
    Så grymt snygga är dom, skulle bli överlycklig om jag vann till Robin!
    Länkar här:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/pierre-robert-9-juli.html#
    Eftersom jag följer dig så gillar jag som nummer 7 :)

    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. De är sponsorer av OS! :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  14. OS i London 2012

    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  15. olympiska spelen
    aujo123@googlemail.com

    SvaraRadera
  16. OS

    Annika Karlsson

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Svar: OS


    Ha en fortsatt fin dag

    SvaraRadera
  18. 1) OS i London
    2) Tipsar; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/june/tavla-om-pierre-robert-kids-collection.html
    3) Gillar inlägget som nummer; 8
    Vi håller tummarna, stora som små :-)
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar: Olympiska spelen
    e-post: hwattman@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med och vill vinna till mosters busfrön :)
    Svenska OS-truppen i London 2012.
    Följare: 235 på bloglovin.
    Håller tummarna, jag vinner aldrig.
    kramar
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. jag är med.

    1. svaret är OS i london (svenska OS-truppen)

    2. har länkat i bloggen för extra chans här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/june/boxer-och-leggings.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha det fint kram Lindah

    SvaraRadera
  22. 1. Svar: OS
    2. Tipsat på FB https://www.facebook.com/frida.thorsell.94
    3. Gillade inlägget som nr 9

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. jag är med!

    svar: OS

    länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/9-juli-pierre-robert.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med :-)

    Svar: leverantör till OS-truppen till OS i London 2012
    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Emelie Nenonen2012-06-27 23:03

    Svar: den svenska 0S-truppen till OS i London 2012

    Emelie Nenonen
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Monika O-sson2012-06-28 21:38

    Jag deltar gärna i tävlingen med användbara sommarpresenter till barnbarnen.
    1. OS. Till svenska OS-truppen till OS i london 2012
    2. Följer på bloglovin, nummer 237
    Varm sommarhälsning från Monika i norr
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  27. Svar: OS

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  28. Svar: OS självklart

    Min mail är: sofie@sanningensrum.se

    Delat på facebook!

    SvaraRadera
  29. Svar OS i london 2012
    Jag är med och vill vinna ett set till min son. Bloglovin nummer 238 som följare.
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med!

    Svar: OS

    /e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. os
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med!
    1. Svar: OS
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/06/9-juli-vinn-underklader-for-barn.html
    3. Är följare och har gillat inlägget. Vi är nu 9 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: leverantör till den svenska OS-truppen till OS i london 2012!
    Jag gillar inlägget som nummer 10!

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Charlotte "Clotte"2012-07-01 13:31

    Jag är med och Pierre Robert är officiell leverantör till OS i London.
    Bloglovin: 240
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  35. Måste vara OS!

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar! Svaret är: OS och länkat har jag gjort här:
    http://annapagronkulla.blogspot.se/p/jag-tavlar.html

    Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  37. Glömde mailadressen förstås:
    annapagronkulla@live.se

    SvaraRadera
  38. Os i London 2012. :)

    fispottan@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Oficiell leverantör åt svenska OS-truppen till OS i london 2012!

    Hoppas på vinst, mina barn skulle älska dem där underkläderna!

    MVH Agnieszka

    gackowskaagnieszka@gmai.com

    SvaraRadera
  40. Jag är med!
    1: OS
    2: gillar inlägget, nr 11
    Jag vill vinna till min systers barn.
    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  41. OS
    Vore perfekt nu när lilltjejen ska sluta med blöja.
    Med så fina underkläder skulle hon känna sig som storasyskonen och motivationen höjas.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Leverantör till den svenska OS-truppen till OS i London

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Är gärna med och tävlar.
    Svaret är OS
    För extrachanser
    1. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/07/underklader-97.html
    2. Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 12
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna vara med !!

    Svaret på frågan är OS
    Jag delar på FB - Michaela johannesson
    och följer dig redan med BL, så jag gillade inlägget och blev nr 13 :) ( som förhoppningsvis ger tur istället för otur !! )

    Kram Fröken M
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  45. Svenska OS-truppen i London 2012.
    Har länkat till tävlingen på min fb-sida :-)
    Anna Jonsson
    hillabacken@spray.se

    SvaraRadera
  46. Svar: OS 2012
    Jag har tipsat på min FB-sida: http://www.facebook.com/pallella.lullin
    pallella@spray.se

    SvaraRadera
  47. svar: OS
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Vill vinna killsetet till min lilla 3åriga pirat.
    De är leverantörer till Os-truppen i London. =)

    caroline_bjarnevi@hotmail.com

    2, gillar som nr 13 =)

    SvaraRadera
  49. 1. Svar: OS i London 2012

    2. Länkar pá min FB-logg Sofie Lindholm
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/390844980977004

    3. Följer redan pá bloglovin men kunde inte gilla inlagget eftersom jag ğar lite sent ute

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Här är en morfar som vill vara med och hoppas jag vinner till något av barnbarnen.
    - OS i London
    - Bloglovin följare 247
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Annika Mellert2012-07-09 10:22

    Jag vill vinna!
    PR sponsrar London-OS 2012
    Jag vill vinna kallingar till min 10-åring. Han drar stl 134/140.

    Hälsningar
    Annika Mellert

    SvaraRadera
  52. al andersson2012-07-09 10:22

    OS

    al andersson

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!