2012-06-12

Tävla med Raw Senses!

Raw Senses är en serie handgjorda bad- och hudvårdsprodukter med enbart naturliga ingredienser och nu får mina läsare chansen att vinna en härlig Body Scrub!
Peppermint Body Salt Scrub - med en frisk och söt doft av pepparmint.
Förbättrar trött hud och har en kylande effekt. Salt och torkade myntablad hjälper till att ta bort döda hudceller, förbättra huden med en uppfriskande doft av pepparmint. Den är rik på mandel- och jojobaoljor som tillsammans med fuktgivande mangosmör förser huden med skonsam och effektiv vård.
________________________________________

1:a pris Raw Senses Peppermint Body Salt Scrub, 200 g , värde 195 kr.
________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många olika sorters Body Scrub har Raw Senses?
Ledtråd hittar du här.

och gilla Raw Senses på Facebook.

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med ditt Facebook-namn, svaren syns först efter tävlingens avslut.
 ________________________________________

Extrachans
- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 22/6-12.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och sidan gillas på Facebook.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

38 kommentarer:

  1. Fyra stycken :)
    Gillat på fb som nr 90 (Anna-Karin Näström)
    Håller tummarna för att jag blir av med min T-Rex aktiga, fnasiga hud på benen nu :)

    SvaraRadera
  2. 4 st sorter :-)

    https://www.facebook.com/anna.borjessonsevo

    bästa hälsningar

    anna sevo
    skyttegatan 21
    50457 BORÅS

    0733 463 463

    SvaraRadera
  3. Är inte med men har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/june/raw-senses-226.html

    SvaraRadera
  4. 4 stycken olika finns det!

    Gillar såklart på facebook!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Svaret på frågan är 4 olika body scrubs!
    Jag har både gillat och delat tävlingen på Facebook (dock vet jag inte hur jag får en direktlänk till Facebook...Det är offentligt i alla fall och hoppas denna länk funkar nu https://www.facebook.com/Sjungandemamman?ref=tn_tnmn

    Jag har gillat som Eva SjungandeMamman Gustavsson.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. 4 st

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  7. Svaret är 4 :)
    Jag gillar - Beatrice Tävlar

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Hej jag vill vara med, den finns i 4 olika sorter
    jag har gillat på fb emma rudbeck
    tipsar om tävlingen på min fb
    emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med ;D

    1. Raw Senses har 4 olika sorters body scrub
    2. Har gillat på facebook (Filippa F L)

    Mail: sweetie_@hotmail.com

    Håller tummarna (:

    SvaraRadera
  10. Har gillat sidan på FB (som ana nordlander lund) och svaret är ju 4 stycken! :)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Svaret på frågan är: fyra.
    Har gillat på FB, där heter jag Emelina Hagerskans. Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Svar: 4 stycken!

    Gillar på facebook under namnet Kim Falkenström

    SvaraRadera
  13. Jag är med.
    Svar: 4 st
    FB: Johanna Turkos.

    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  14. jag är med!

    Svar: 4

    Har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med :)
    Svar: Raw senses har 4 olika sorters Body scrub.
    Har gillat sidan på facebook och skrivit om tävlingen: http://alecsandra.webblogg.se/2012/june/tavling-3.html

    alexandraharaldsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Är gärna med och tävlar, svarar 4 st. Har gillat på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  17. 1. 4 st
    2. Gillar på facebook (Anneli Ek)

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  18. Svaret är fyra st.
    Gillar på Facebook.

    SvaraRadera
  19. jag är med. svaret är 4 st och jag gillar på fb (linda hallstensson)

    har också länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/june/body-salt-scrub.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar!

    Svar: 4
    Gillar på FB (efternamn Liljegren)
    Bloggar om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/june/tavla-med-raw-senses.html

    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  21. Det finns 4 olika sorters body scrub.
    Jag gillar Raw Senses på Facbook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).

    SvaraRadera
  22. 4 st. Kaffe, pepparmint, citron och apelsin

    ellaneslla@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med

    Svaret på frågan är 4 styckna olika body scrub

    Jag gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/20293407/taevling-hos-vitt-eller-svart.htm#WriteComment

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med!
    Svar: Fyra stycken
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/06/22-juni-vinn-saltskrubb.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar! :)
    -Svar: 4 sorters!
    -Gillar på Facebook (Nelly Mäkinen)
    -Har bloggat: http://nellym.webblogg.se/2012/june/body-scrub-226.html
    Hoppas på tur! Kram
    nellym@hotmail.se

    SvaraRadera
  26. Svar: 4 st
    Jag gillar Raw Senses på FB (ironnlid)

    SvaraRadera
  27. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    *** Svar: 4
    *** Gillar på FB Pernilla Wamsjö
    *** Tipsar på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  28. Raw senses har fyra olika body scrubs!
    På facebook heter jag Johanna Thyrén!

    SvaraRadera
  29. hEJ!

    Svar: 4 st

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    För en extrachans har jag även delat och tipsat om tävlingen på FB: http://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hejdu, är gärna med.
    Svar: 4st.
    Jag gillar dom på FB, emelie rydberg

    Kram
    Fobitjejen.blogg.se
    Emelie.rydberg@akersfriskola.se

    SvaraRadera
  31. Jag gillar raw senses på facebook (sandra lundin) och svaret är att de har fyra olika body scrubs.

    sandra.m.lundin@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Svar 4 st

    Hälsningar Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Det finns 4 body scrubs :)

    Jag gillar på Fb.

    Hälsningar Eva /
    loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Svar: 4
    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk:
    http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/raw-senses-peppermint-body-salt-scrub.html


    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  35. 1. Svar: 4st
    Gillar pá FB med namn Sofie Lindholm

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/june/22-juni-body-scrub-fran-raw-senses-1.html

    Háller tummarna
    Trevlig midsommar / Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Svar: 4 sorter

    fb namn: Nina Isovic Budalica

    SvaraRadera
  37. 4 st svarar Carin

    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!