2012-06-15

Va jettetjöönt mitt soåmmarloåv skaa bliii

Japp, då var det äntligen dags för sommarlov! Jag har räknat ner i några månader nu och det är nästan samma sköna känsla som när jag tog studenten - frihet!

Är väl medveten om vilken oerhörd lyx vi kommer vältra oss i. Inte ekonomisk lyx (verkligen inte ekonomisk - snarare det motsatta) men lyx i form av ledighet med familjen.

Frihet att göra ingenting och allt utan en enda tid att passa.

Först ska vi bara tvätta klart, packa allt, se på fotboll, mysa i soffan och städa lägenheten ordentligt så att det är trevligt att komma hem igen.

Imorgon börjar det! Heja Sommarlov!
- vs-

1 kommentar:

  1. Jag hatade den där sången när jag var liten och jag hatar den nu. Min pappa retades alltid o spelade den på högsta volym bara för att han visste att jag avskydde den.
    Det är nåt med ungens röst som gör att jag ryyyyser av obehag ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!