2012-06-21

Vinn NUXE Huile Prodigieuse OR!

Tillsammans med Alf Sörensen AB startar jag en tävling där ni har chansen att vinna den klassiska kroppsoljan från NUXE!
Huile Prodigieuse OR är en närande, reparerande och skyddande torr guldolja för sammetslen hud och glänsande hår som passar alla åldrar liksom alla hud- och hårtyper.

Den ger ett raffinerat pärlemorskimmer till kinder, dekolletage, axlar och armar. Den gör huden sammetslen utan att kännas fet och gör håret mjukt och glänsande. Den förnyar hudens celler, motverkar för tidigt åldrande av huden, tillför näring, lugnar och återfuktar.

Under årets skiftande vädertyper skyddar oljan ansiktet, kroppen och håret. Den förhöjer solbrännan och har en lugnande effekt. Den ger blek hud en transparent lyster precis som en naturligt sund och fräsch hudton. Innehåller 95,9% ingredienser av naturligt ursprung och helt fri från konserveringsmedel, parabener, mineraloljor samt silikon.
_______________________________________

1:a pris NUXE Huile Prodigieuse OR, 50 ml, värde 395 kr.
________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många år fyller oljan i år?

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter tävlingens avslut.
________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).
- Följ Alf Sörensen AB på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 7/7-12.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

70 kommentarer:

  1. Oljan fyller 20 år!
    *Är följare, den 1:a som gillat inlägget

    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. 1. 20 år
    2. Gillar på facebook (Anneli Ek)
    3. Följer dig på bloglovin' sen länge :)

    Ha en fin midsommar!

    SvaraRadera
  3. jag är med:D 20 år firar dom:D
    jag har gillat på fb@Lindas Linnros

    följer dig även ¨på gå bloglovin + gillade inlägget

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med :)
    ***Svar: 20 år
    ***Gillat på bliglovin nr 5
    ***Tipsar länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  5. Jag tror den fyller 30 år

    s_ilkert@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. 20 år.

    Jag följer dig på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nummer 6).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Monika Gustavsson2012-06-22 10:01

    20 år!

    vh
    Monika gustavsson
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  8. Svar: 20år

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  9. Svar. 20år

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  10. Det är 20år oljan fyller!

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  11. Svar: 20år!!

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  12. Sedan 1992, dvs 20 år
    mvh
    tillelle@yahoo.se
    Gillar på fb såklart :) Trevlig midsommar

    SvaraRadera
  13. Svaret är 20 år och jag är gärna med och tävlar.
    Trevlig midsommar!

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  14. 1. Svar: 20 år!
    2. Gillar Alf Sörensen AB på fb (Emma Norrman)
    3. Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget som nr 7.

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Svaret på frågan är 20 år

    tar extra chanser

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/20418130/taevling-hos-vitt-eller-svart.htm#WriteComment

    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 8

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Svar: 20 år
    Jag gillar och följer Alf Sörensen AB på FB
    Jag har tipsat om tävlingen på min FB
    Alltså 2 extrachanser
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Oljan fyller 20 år.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Oljan fyller 20 år.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. 20 år

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  20. 55 år

    annkatrin_jorborn@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. De firar 20 år!
    funkydishrag@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Själva Nuxe grundades iaf 1957, så mitt svar blir 55 år? Följer på fb (Anna-Karin Näström) o gillar inlägget s nr 9 :)

    SvaraRadera
  23. 20 år fyller oljan i år!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Svar: 20 år
    Har även gillat på Facebook (Emelie Nenonen) och gillat inlägget på Bloglovin (blev nummer 10).

    Emelie Nenonen
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. De fyller 20 år!

    Detta är verkligen min favoritolja.
    Midsommarhälsningar
    Christine

    Christine Petersson
    Slätängsgatan 29A
    234 36 Lomma

    SvaraRadera
  26. Oljan fyller 20 år, följer dig på bloglovin blev nr 233 :)

    amonda123@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Svar: 20 år!

    Jag gillar även på facebook (som Peter Verdin).

    peter_verdin@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. De firar 20 år!

    roger.carlstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  29. Svar: 55 år

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!

    SvaraRadera
  30. 1. Svar: Den fyller 20 år
    2. Följer på FB: Emelina Hagerskans
    3. Följer på bloglovin': #234
    mail: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Åh, vilken härlig tävling!! Har hört så mycket bra om den här oljan.
    Rätt svar är 55 år. Ha det bra
    mvh emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Svar: Den fyller 20 år

    Gillar på facebook som Kim Falkenström

    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: Oljan fyller 20 år i år.
    Gillar dig redan på blolo' och gillar inlägget som nr 11.

    SvaraRadera
  34. Jag är med :)
    Svar: 20 år
    Mail: rebelde.leila@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Den fyller 55 år i år.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med!
    Svar: 55 år.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/06/7-juli-vinn-nuxe-huile-prodigieuse-or.html
    FB: C Care Regn
    Är följare och har gillat inlägget, vi är nu 11 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  37. Hej! Jag är gärna med och tävlar :)

    Svar: Oljan fyller 20 år i år

    Följer dig på BL och gillar det här inlägget.
    Följer Alf Sörensen på FB

    Varma hälsningar,
    Anna Landerholm
    channa_82(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Företaget NUXE bildades redan 1957 men om jag har fattat saken rätt så fyller oljan 20 år iår?!
    Jag har tipsat på Facebook (Anette Kristoffersson).
    Följer på Facebook och följer redan din blogg. Har gillat inlägget som nr 13.

    SvaraRadera
  39. Jag vill vara med :-)

    Svar: Oljan fyller 55 år (sedan 1957)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med :-)
    Svar: 20 år

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/7-juli-vinn-nuxe-huile-prodigieuse-or.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  41. Hej jag vill vara med o tävla ojag gissar att oljan fyller 55 år
    emmar23@hotmail.com
    Jag har gillat på fb emma rudbeck och jag har tipsat om tävlingen på min fb https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Jag följer dig på bloglovin o gillar inlägget som nr 14
    mvh emmar23@hotmail.com hoppas nu på tur

    SvaraRadera
  42. Svar: 20 år:)
    Caroline-hagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Oljan fyller 20 år.
    malin.larsson.89@live.se

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: Oljan fyller 55 i år!
    Jag gillar på facebook- Debora Persson
    Jag gillar inlägget som nummer 15!

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Sven Söderling2012-07-01 19:04

    55 år

    Gillar Alf Sörensen på FB

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  46. Oljan fyller 20 år

    SvaraRadera
  47. Jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

    Att vara brun & fräsch + ta hand om sin hy är väldigt viktigt för mig! Så skulle bli så Obeskrivligt glad för att få chansen o prova på denna! <3 :)

    1).
    Svar på frågan: 20år! :)

    2).
    Har gillat på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    3).
    Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/july/tavling-1-2-3-4-5-6.html#comment

    4).
    Lagt till dig på bloglovin. Blev din prenumerant nummer 241 :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. 20 år

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  49. 55 år

    shinzou@live.se

    SvaraRadera
  50. svar: 55 år

    Deli.montana@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med! :)
    De fyller 55 år, och jag gillar de på FB med namn Madelene Johansson

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Inga-Karin Dentz2012-07-04 08:45

    Fick 244 på bloglovin.
    Följer Alf Sörensen AB på FB.
    Delat tävlingen på FB.

    Oljan fyller 55 år!

    Inga-Karin Dentz (som är guld värd ;-)
    ingizen@gmail.com

    SvaraRadera
  53. 55 år
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  54. Är gärna med och tävlar
    Svaret är 20 år
    För extralotter
    1. Följer på facebook, liselotte andersson
    2. Följer dig redan via bloglovin, blev nr 16 att gilla inlägget
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  55. Svar: 55 år
    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat och tipsat tävlingen på FB!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Oljan fyller 20 härliga år. Min mailadress: ceciliafryk@hotmail.com

    Vänligen,
    Cecilia

    SvaraRadera
  57. 20 år!

    michelle.schnoor@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Oljan fyller 20 år.
    sofie_henell@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Svar: 55 år.

    Hälsningar
    Eva/ loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. 55 år!

    Mvh
    Sofie
    sofiek78@ gmail.com

    SvaraRadera
  61. 55 år!
    Mvh
    Sofie
    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  62. 1. Svar: 20 ár

    Extra
    2. Följer pá FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar pá min FBlogg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/462662473745672

    4. Följer redan pa bloglovin och blev nr 17 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  63. Svar: 25 år

    Gillat på FB som Paola Al, gillat inlägget på Bloglovin som nummer 18

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  64. Svar: Oljan fyller 20 år.
    Gillar Alf Sörensen AB. Följer redan din blogg. Gillar inlägget som nr 19. Tipsat på FB om tävlingen under mitt namn Jenny-Anne Johansson. Pärlemorskimmer låter läckert. Vem vill inte ha den glansen på sin somriga hud?!
    e.post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Vilken härlig vinst!

    *Jag följer på facebook såklart!

    * Delat / Linda Ohlsson

    *Blev 244 på Blogglovin

    * Svar 20 år!


    Lyckan vore total att vinna denna underbara olja!
    Har aldrig haft möjlighet att prova den. Men nu när jag gått ner i vikt och vågar visa hud så vore det jätteskoj att få testa den!

    MVH/

    linda Ohlsson
    lindaokhevin@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Svar: 20 år.

    /Louise Edenklint
    louise.edenklint@gmail.com

    SvaraRadera
  67. Hej!
    NUXE fyller 55 år.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  68. Nu får vi se om jag kan vinna denna fina olja, jag har tävlat hos dig i ett år utan att vinna, så jag börjar tro att det är omöjligt att vinna här.

    Jag har gillat Alf Sörensen AB på deras face book.
    Jag har tipsat om tävlingen offenligt på min face book https://www.facebook.com/anette.m.carlsson
    Jag är följare nr 245 på din blogloving och var den 20:e att gilla ditt inlägg.

    Svaret på frågan är att NUXE startade år 1957 och är med andra ord 55 år.

    anette meg carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Hm, har letat efter svar, men kan bara gissa att den funnits sedan Nuxe startades 1957, eftersom oljan är den produkt som jag mest förknippar med Nuxe. 55 år!?

    Sköna hälsningar Tina Malmgren
    Västraby 3017
    28060 BROBY
    tinaskane@yahoo.se

    SvaraRadera
  70. Nina Brydolf2012-07-08 14:06

    20år fyller oljan i år. Jag har likeat o tipsat på Facebook, och vill gärna vinna!

    Mvh,
    Nina Brydolf

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!