2012-06-19

Vinn nya BEZZERWIZZER Mini!

Ni som gillar att tävla och vinna har nu chansen att kombinera de två, den senaste utgåvan av de populära Bezzerwizzerspelen: Bezzerwizzer Mini kan bli ditt!
BEZZERWIZZER Mini
Med 600 frågor och ett helt nytt spelkoncept är BEZZERWIZZER Mini det senaste tillskottet i den populära serien frågespel. 


Det kompakta formatet gör spelet perfekt för att ha med på resan. Ni bestämmer själva om ni vill spela i 5 minuter eller i flera timmar. Från 2 spelare och från 15 år.
_______________________________________

1:a pris Bezzerwizzer Mini, värde ca 149 kr.
________________________________________


För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många olika Bezzerwizzer-spel finns det?

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter tävlingens avslut.
 ________________________________________

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).

- Gilla Bezzerwizzer på Facebook.
(Bifoga direktlänken).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 3/7-12.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

77 kommentarer:

  1. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/june/bezzervizzer-mini-37.html

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar om detta spel då jag älskar frågespel!

    Svaret är att det finns fem bezzerwizzer-spel i olika format.
    Har både gillat och delat bezzerwizzer på facebook: http://www.facebook.com/sandra.lundin.1232

    Blev nummer 228 att följa dig på Bloglovin'.

    sandra.m.lundin@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Det finns fem spel!
    Jag gillar på facebook (Veronica Olsson) och följer dig på bloglovin' blev nr 229.

    lifeasveronica@gmail.com

    SvaraRadera
  4. det finns 5 st olika :)
    mini, orginal, familj, +familj, underhållning

    gillar på fb: johanna hellberg
    följer dej på bloglovin sen innan...
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/june/bezzerwizzer-mini-spel.html#comment

    SvaraRadera
  5. Svar: 5 stycken! :)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Hej
    det finns 5 spel
    Ha en trevlig midsommar :)
    Annchristin
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med!
    Svar: 5 st.

    Har gillat på fb med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bl och har gillat inlägget som nummer 3

    SvaraRadera
  8. Vill jättegärna vara med, är en stor frågespelsnörd :-)
    Det finns fem Bezzerwizzer spel
    Gillar Bezzerwizzer på facebook (Emma Sjöberg)
    Följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget som nr 4
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Det finns 5 olika spel.
    Jag följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nr 5).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Det finns fem olika spel.
    Jag har gillat på Fb och heter Lotta Claesson fd Wiberg där.
    Länken till tävlingen på min blogg är:
    http://lottaochlivet.blogspot.se/2012/06/tavling_20.html

    SvaraRadera
  11. jag är med. det finns 5 olika bezzerwizzer spel.


    och jag har länkat i bloggen för extra chans: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/june/bezzerwizzer-mini-1.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  12. Svar: 5 st

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Läbk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/bezzerwizzer-mini.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  13. 1. Svar. Det finns 5 olika Bezzerwizzer spel.

    2. Gillar Bezzerwizzer på fb (Emma Norrman).

    3. Följer din blogg på bloglovin och gillar inlägget som nr 7.

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  14. 5 st olika.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Svar: det finns 5 spel

    Gillar Bezzerwizzer på FB:
    https://www.facebook.com/paola.al.18

    Gillar inlägget på Bloglovin (följare 231)

    Tipsat på FB:https://www.facebook.com/paola.al.18/posts/315336628558235

    SvaraRadera
  16. Det finns 5 Bezzerwizzer spel.

    jenny.albinsson73@gmail.com

    SvaraRadera
  17. 5 st
    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  18. 5 spel

    Tine
    nyqvist530@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar: 5 st

    s_ilkert@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hejsan!

    Jag drar till med 5 st Bezzerwizzer-spel som svar på tävlingsfrågan :)

    Ha en underbar midsommar!

    Mvh/ Mickan

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 5 st

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  22. Nu ska vi se så att jag får detta rätt... ;)

    Jag gillar Bezzerwizzer på FB (som ana nordlander lund), delat din tävling på FB (samma namn som ovan), svaret är 5 på din fråga och jag är gillar nr 9 av ditt inlägg på Bloglovin' :D

    min mejl: rosa_bubbelplast@hotmail.com eller ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  23. 5 stycken

    Annika Karlsson
    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Rätt svar är 5

    hanna_hoglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Det finns 5 olika Bezzerwizzer-spel. :)

    Jag har länkat på min blogg: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/6/?link=1340294481

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  26. jag vill vara med och tävla tack trevlig midsommar önskar annsofi missan109@live.com

    SvaraRadera
  27. jag är med, det finns 5 :) Linnros@live.com
    För extra chans: följer dig på bloglovin + gillade inlägget

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Det finns 5 Bezzerwizzer-spel. Jag gillar även på fb. 2 lotter blir det.
    Glad Midsommar!
    Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  29. Det finns fem stycken olika bezzerwisser spel!

    Min email adress är: xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Det finns 5 olika Bezzerwizzerspel.

    Mvh
    Anders
    stubbena@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med

    Svaret på frågan är 5

    extra chanser

    Gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/20418558/taevling-hos-vitt-eller-svart.htm#WriteComment

    Gillar inlägget som nummer 10

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Det finns 5 varianter av Bezzewizzer =)
    Har länkat detta inlägg och bezzewizzers facebook sida på Facebook!
    Blev följare nr 232 på bloglovin.
    Gillade detta inlägg på bloglovin
    Gillat Bezzerwizzer på facebook, förstod inte riktigt vad du menar med direktlänken? https://www.facebook.com/bezzerwizzerse

    Jag vill vinna detta spel för att visa min sambo att män inte är bäst, han tror att män är så mycket bättre än kvinnor att han förtjänar lite spö. Dessutom skulle vi behöva någonting kul att göra ihop nu när vi precis har flyttat och har noll över varje månad =(

    SvaraRadera
  33. 5 stycken

    Hälsningar Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. 5 st

    annkatrin_jorborn@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Emelie Nenonen2012-06-23 16:03

    Det finns fem olika spel! :)

    Emelie Nenonen
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Det finns fem olika varianter av Bezzerwizzer!
    Jag gillar redan Bezzerwizzer på facebook - Elina Backeby
    Här har jag bloggat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/june/jag-tavlar-om-ett-bezzerwizzer-mini.html
    Jag följer dej redan via bloglovin och blev gillare 12 av inlägget.

    Min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. jag är med!

    svar: 5 st

    länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/3-juli-bezzerwizzer-mini.html

    gillar på fb-catharina ottosson


    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Svar: 5 stycken!

    Gillar på facebook (som Peter Verdin)

    peter_verdin@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. 5 Stycken Spel

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Klart jag är med :)
    * Det finns 5 olika spel
    * Gillar sedan tidigare på FB Pernilla Wamsjö
    * Tipsar/Länkar till tävlingen på FB
    * Gillar inlägget på bloglovin nr 13

    SvaraRadera
  41. Det finns 5 stycken olika spel.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med!
    1. Svar: Fem olika.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/06/3-juli-vinn-nya-bezzerwizzer-mini.html
    3. FB: C Care Regn
    4. Är följare och har gillat, vi är nu 13 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar!
    Svar: 5
    Gillar på FB (http://www.facebook.com/kristinal123/favorites).
    Bloggar om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/june/vinn-nya-bezzerwizzer-mini.html
    Följer redan på BL, gillar inlägget som nr 14.

    SvaraRadera
  44. Jag är super gärna med och tävlar! Svaret är 5 st :) Jag gillar på facebook (Evelina Mattsson Lundqvist) och har gillat inlägget på bloglovin och blev nummer 15 och följer redan på bloglovin! :)

    Min mail: evelinamattssonlundqvist@live.se

    SvaraRadera
  45. Svar: Det finns 5 olika bezzerwizzer spel.
    Mail: kasamark2@hotmail.com

    Har gillat deras sida och delat tävlingen på fb

    http://www.facebook.com/bezzerwizzerse

    SvaraRadera
  46. Det finns två Bezzerwizzerspel, vanliga och mini.
    mvh
    /Joel
    joeleri@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Hej! Det finns fem olika spel

    SvaraRadera
  48. Kim Falkenström2012-06-27 10:58

    Det finns 5 stycken spel!

    Jag tar en extra lott då jag gillar på facebook!

    // Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Kul tävling! :)
    Svar: Det finns 5 olika Bezzerwizzer spel :)
    Jag fick nr 236 på bloglovin.

    SvaraRadera
  50. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med. Sommaren ser ju ut att bli som gjord för inomhusmys :-)

    Svar: Det finns 5 olika Bezzerwizzerspel (original, mini, underhållning, familj och Bezzerwizzer+ familj)
    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Det finns fem olika varianter.

    Jag gillar på facebook, såklart!

    Mailadress: petrarosered@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Det finns fem stycken spel!

    Perfekt spel på picknicken.

    Hälsningar
    Peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag är med ;D

    Det finns fem olika Bezzerwizzer spel.

    Mail: sweetie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är med och tävlar!
    Det finns FEM (5) olika sorters Bezzerwizzerspel!
    Jag gillar på facebook- Debora Persson
    Jag gillar inlägget som nummer 16! :)

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  55. Sv: 5!
    gillar på fb(emilia lindbom)
    Följer dig redan o gillade inlägget som 17!

    SvaraRadera
  56. Irene Andersson2012-07-01 19:02

    Rätt svar 5 st.

    Irene Andersson

    SvaraRadera
  57. conny davidsson2012-07-01 19:03

    5 st
    en stund tillsammans med familj och vänner,
    vem är bäst om dom jag känner,
    skicklighet eller tur,
    det vill vi se eller hur?

    Conny Davidsson

    SvaraRadera
  58. Sven Söderling2012-07-01 19:03

    Fem stycken

    Och jag gillar på Facebook

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  59. Hej
    Det finns 5 olika Bezzerwisser
    kram
    Ulla
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvaraRadera
  60. 1. Svaret är 5 st
    2. För extralotter
    Gillar redan på facebook, liselotte andersson (förstår inte vad du menar med bifoga direktlänken)
    Tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/07/bezzerwizzer-mini-37.html
    Följer dig redan via bloglovin, blev nr 18 att gilla inlägget
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  61. Hejsan!
    Det finns 5 olika spel!
    Jag älskar idén med Bezzerwizzer och det första spelet som kom ut, men blev lite besviken på nya Bezzerwizzer+Familj som var alldeles för krångligt och helt omöjligt att höra vilka låtar som spelades på xylofonen. Jag tror att Bezzerwizzer Mini passar vår familj mycket bättre. Vi tycker om att resa och det är ju lätt att ta med sig!
    Hälsningar tobbe-touring@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Svar:5
    pinball667@hotmail.com
    /Linus

    SvaraRadera
  63. Svar: 5

    Hälsningar Carin
    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. De finns 5 olika spel. ineh@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Det finns 5 olika spel :-)
    hillabacken@spray.se
    Jag gillar Bezzerwizzer på fb, länkar till tävlingen på min logg och håller tummarna :-)

    SvaraRadera
  66. Skulle vara perfekt när vi åker till Spanien i slutet av augusti för två månader (byte av föräldraledighet) när barnen somnat.

    2 Bezzerwizzer-spel finns det.

    mvh
    Christina

    kickinuttisen (a) hotmail.se

    SvaraRadera
  67. Det finns 5 stycken

    crant@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. 5 stycken

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  69. 5 st

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  70. Rätt svar är 5 st!
    kattensuss@hotmail.se
    = )

    SvaraRadera
  71. Hej!
    Svar: 5 st olika!

    Extraloter:
    * Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)
    * Jag har tipsat om tävlingen på FB : https://www.facebook.com/gratisguiden#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Det finns 5 olika Bezzerwizzer spel!
    Mvh Johanna
    snorkfraken@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. fem
    maria.lindberg@harnosand.org

    =)och tack för en superbra blogg!!

    SvaraRadera
  74. berggrensara@hotmail.com2012-07-03 20:20

    5 styck!

    SvaraRadera
  75. Det finns 10 olika spel :)
    Extra lott: Gillar på facebook, "Emelie Johansson"

    Håller tummarna!:-)
    x_emelie@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Det finns fem olika spel
    Och jag följer dig på bloglovin! :)

    sandra.panda97@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!