2012-07-25

30 grader & lådbilar

Besökte Lådbilslandet i Nykvarn på vägen tillbaks till paradiset. Stockholm visade sig från sin allra varmaste sida, solen gassade och det var minst 30 grader i skuggan. Ganska jobbig dag att befinna sig på ett sådant ställe, en strand hade varit mer lämpligt men så blev dagen idag. Har insett mina begränsningar - jag kan icke styra vädret. Tyvärr liksom.
De stora barnen var väldigt glada och testade alla fordon, Liten var inte lika nöjd, hon var varm trots att hon fick ligga naken i vagnen och vi försökte hålla oss i skuggan. Att det har varit en mild sommar har ju bara varit bra för hennes del, de två andra hade nog hängt på stranden lite oftare.
Jeansen jag köpte igår är jag riktigt glad för och, hör och häpna, madame svartklädd har köpt ett par mintgröna brallor! Passar finfint till mina Mohedatofflor och Stor är imponerad. Jorusåatt, morsan kan klä sig...
- vs -

2 kommentarer:

  1. Kul med snygga kläder. Och i mindre storlek dessutom. Min mage har vuxit under semestern, suck!!!
    Bloggen 56 kilo har ett långt intressant inlägg om LCHF. In och läs! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, fler än jag som har svårt att köpa andra kläder än svart??? ;-)
    Supersnygg färg på brallorna!!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!