2012-07-27

Are you cheezy?

För det är jag, nu mer än någonsin. I och med LCHF:andet så äter jag ganska mycket ost och ytterligare en ny värld har öppnat sig. Ost är, förutom det uppenbara pålägget, ett utmärkt mellanmål, salladsingrediens, tillbehör och kvällsgodis.

Där jag bor saknas manuella ostdiskar i matbutikerna och det finns inga delikatessbutiker så vi får hålla tillgodo med standardutbudet i ICAs kyldisk. Tills nu.
Familjeföretaget Norins Ost har precis lanserat Ostogram, Sveriges första nätbutik som erbjuder över 300 ostsorter, choklad och andra godsaker. Något jag planerar testa när vi är hemma igen och jag då återkommer som vanligt med recension.

Det här betyder att jag och alla andra som bor på landsbygden har en chans att handla hem godsaker vi annars varit tvungna att åka till stan för att få tillgång till. Det gillar jag.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!