2012-07-12

Grattis till sex vinnare!

Då var det dags att presentera några lyckliga vinnare!
______________________________________________

Huile Prodigieuse fyller 20 år och det firas med en specialutgåva av flaskan. Det var tyvärr svårt för en del av er att hitta den informationen (finns som en slider på första sidan) och svarade istället 55 år, då NUXE grundades.

Stort grattis till vinnaren av den guldskimrande oljan från Nuxe:

Anna Landerholm - utan blogg
______________________________________________

Pierre Robert är officiell leverantör av underkläder till OS 2012 i London, det visste ni alla.

Stort grattis till vinnarna av ett par leggings och ett 2-pack underkläder:


______________________________________________

De allra flesta kallas sin mamma för just mamma, så även jag.

Stort grattis till vinnarna av ett varsitt Mammasnack-spel:


Frederica - Ljuvligtvitt

Kerstin - utan blogg
kerran62.hotmail.com
_____________________________________________


Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 17/7. OBS! Pierre Robert-vinnarna ska även ange önskad storlek och om kitet ska vara till kille eller tjej.

Tusen tack till Kylskåpspoesi, Pierre Robert och Alf Sörensen AB för de fina vinsterna!
- vs -

2 kommentarer:

  1. wohoo tack :D Jag har mejlat dig, kolla så det inte hamnar i skräpkorgen, det brukar kunna göra det ibland :/

    TACK! kram

    SvaraRadera
  2. Wii! :)
    vad glad jag blir... skickade ett mail till dig direkt!
    Nu väntar jag vid brevlådan ;P

    Ha en fin helg!
    TACK!!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!