2012-07-17

Mandomsprovet

Eller heter det mödomsprovet?
Min största utmaning när det gäller sockerstoppet har varit att se på film/tv utan att äta något. Något = glass, choklad, kakor, mackor, mat and so on...

Häromkvällen var det dags och jag klarade det. Drack inte ens vatten utan såg filmen ändå. Så grymt stolt över mig själv.

Jag som normalt har en arm som en lärkvinge mellan godisskålen och munnen var helt stilla. Det går framåt!
När vinden tar i så blir det lite svat med bara jeansshorts. Stor matchar dem då med sköna Jersey leggings från Pierre Robert.

Nej, jeansshortsen kan man inte välja bort. Är det sommar så är det... 

Leggingsen är mjuka, sköna och Stor gillar dem massor. De är lagom tighta och det blir inte knän trots en hel dags lek med mycket sittande på knä. Du hittar dem i en livsmedelsbutik nära dig.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!