2012-07-28

Nummer 12

Solsken och svala vindar, en väldigt bra väderkombination. Barnen har ordnat frukost och vi firar vår tolfte bröllopsdag idag. Barnens utedukning på vackraste duken Jasmine (handduk, pläd, bordsduk, picknickfilt) från Fouta de Val.

Det har hunnit gå fem veckor sedan vi kom till sommarstugan och jag har älskat i stort sett varje minut. Det är helt otroligt hur bra jag mår här. Varför vet jag inte men säkerligen hänger det ihop med att jag alltid är helt ledig när jag är här och att det är sommar. Åtminstone vår eller tidig höst.

Barnen pratade om vårt hem igår och ingen av dem längtar dit, det känns bra att barnen också tycker om att vara här. Det nämndes även att vår hemby är snö. Snö, snöhög, snö. Jag är benägen att hålla med men trots att det är hur bra som helst här så börjar känslan att åka hem bli mer okej.

Det blir bra att komma hem eftersom vi gör det tillsammans.
Min familj.
Min trygghet och kärlek.

Hoppas ni har en fin lördag!
- vs -

2 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!