2012-07-06

Ny LCHF-fråga

- Eat me, eeeeaat me.... viskar min
engelstkalande chokladboll...
Sötsuget är värre än någonsin idag och jag funderar starkt på att tillåta mig en chokladboll eller en två tre nävar Kinapuffar. Om jag äter lite godis idag, betyder det att mina snart två veckors lchf-ande är totalt förstört då?

Ställer kroppen direkt in sig på "lagra-fett" igen?
Jag ska googla lite på de sidor ni tipsat om men är ändå tacksam om någon akn svara är.

Vet att jag borde låta bli men just nu vill jag verkligen verkligen äta något jag inte borde. Så kan det vara.
- vs -

1 kommentar:

  1. Vad jag hört så förstör du om du äter något som inte är lchf. Men som jag skrivit innan så kan du faktiskt baka själv enligt lchf :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!