2012-07-23

Ny vinnare & Stockholm

Då är vi på plats i Stockholm City, eller en bit utanför snarare. Bor på Rica Hotel vid Älvsjömässan, ett prisvärt och fräscht hotell. Många våningar upp och barnen är mycket nöjda. Hela familjen har njutit av den första riktiga duschen på flera veckor. Oändligt med varmt vatten och ingen får gräsiga fötter  efteråt.

Imorgon väntar shopping för en del av oss och museum för de andra. Det jag ser mest fram emot, förutom att jag ska träffa ett av mina syskon, är lunchen jag bestämt ska intas på min absoluta favoritrestaurang på Södermalm. Längtar!
____________________________________________________________

En av Pierre Robert-vinnarna har inte hört av sig så  en ny vinnare är utsedd.

Stort grattis till:

Jasmine NG - utan blogg

Skicka din adress tillsammans med önskemål om storlek och om vinst-kitet är till tjej eller kille till vittellersvart@gmail.com senast torsdag 26/7.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Det låter toppen ! ha en härlig dag i huvudstaden :)

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har det bra i Sthlm! Vilken resturang är det? Kan verkligen rekommendera Mississippi In.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det mysigt i huvudstaden! I går kom vinsten från Pierre Robert, tack snälla!

    kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!