2012-07-03

One of those days...

Ibland har man en sån där dag då allt känns helt rätt. När det plötsligt slår en att det är såhär det är att vara lycklig. Idag är en sådan dag. Jag är lycklig!

Solen skiner, ljumma vindar svalkar.
Jag befinner mig på mitt favoritställe i världen, med mina favoritmänniskor.
Känner mig älskad och jag älskar.

Det pirrar i magen när jag ser på min vackre man, mina barns bråk är charmigt idag, inget är jobbigt.

Så jag passar på att njuta.
Och känna att jag förtjänar lycka.
Det är stort.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åh vad underbart!
    Såna stunder borde gå att spara på burk...

    SvaraRadera
  2. Det låter helt fantastiskt!
    Du är väl förunnat att känna så :)
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  3. Underbar bild på ditt vackra barn <3

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!