2012-07-04

Tävla om hudvård från Strutsserien!

Nu kan ni vinna produkter från STRUTS - Ekologisk hudvård från Norrland!
STRUTSSERIEN består av örter och oljor som stimulerar cellerna till nybildning så att huden behåller sin smidighet, skyddas och återfuktas på ett naturligt sätt.
1:a - STRUTS Ansiktscreme Natt, 50 ml.
2:a pris - STRUTS Body Lotion Lavendel, 50 ml.
__________________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilka omegaoljor är strutsolja rik på?
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter tävlingens avslut.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla Strutsfarmen i Slagsnäs på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).
__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 12/7-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

63 kommentarer:

  1. 3,6,9

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Svaret är: omega 3, 6 och 9. Följer redan på bloglovin och har gillat inlägget.
    Jag tycker du är mycket inspirerande när jag läser om din strid mot sötsaker. Snart, snart
    kanske jag jag också lyckas ta tag i mitt eget sockersug/Kram

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  3. 3, 6 & 9.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  4. Svar: Omega 3, 6 och 9

    s_ilkert@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är med! Åter en serie som jag inte kände till. Uppskattas! ;-)
    Oljan är rik på omega 3, 6 och 9
    * Följare som är den andra att gilla inlägget

    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med!
    Svar: 3,6 & 9...

    Har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bl, har gillat inlägget som nummer 3

    SvaraRadera
  7. Svaret på frågan är Strutsolja och Avacado olja

    Tar alla extra chanser

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/20658208/taevling-hos-vitt-eller-svart.htm#WriteComment

    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 4

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar, svaret är omega 3, 6 och 9
    För extrachanser
    1. Gillar på facebook, liselotte andersson
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/07/hudvard-127.html
    3. Följer dig redan via bloglovin, blev nr 5 att gilla inlägget
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  9. 3,6 & 9!

    Följer på Bloglovin och gillar som nummer 6! Gillar såklart på facebook och sprider vidare där också!

    SvaraRadera
  10. Monika Gustavsson2012-07-04 15:48

    Omega 3, 6 & 9

    vh
    Monika gustavsson
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  11. Den är rik på omega 3,6 och 9
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  12. * Oljan är rik på omega 3, 6 & 9
    * Jag gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)
    * Gillar inlägget som nr 8, är följare sedan
    tidigare
    * Har delat tävlingen på Facebook

    SvaraRadera
  13. Mitt svar: omega 3, 6 & 9
    Följer dig redan på Bloglovin & gillar nu inlägget (blev nummer 9).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med :)
    Gillar på FB Pernilla Wamsjö
    Tipsar/Länkar på FB
    Svar på frågan: innehåller omega 3, 6 & 9.

    SvaraRadera
  15. Hej, jag är med och tävlar! Svaret är: omega 3, 6 & 9
    mail: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Det är omega 3,6 och 9
    ska vi se im det går nu (eller om det blir två gånger men det ska bara vara en är det tänkt i alla fall)

    //Tomas
    E-post atctby@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Deli Henghs2012-07-06 04:01

    Svar: Omega 3, 6 & 9

    Jag har gillat Strutsfarmen på Facebook och bloggen, numret är #5862

    Trevlig sommar :)

    deli.montana@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. 3, 6 och 9.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar 3,5,9

    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  20. Omega 3 6 9.

    Ha en bra sommardag :)


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  21. Strutsoljan har en hög koncentration av Omega 3, 6 och 9 :-)
    Jag gillar Strutsfarmen i Slagsnäs på fb och har länkat till tävlingen på min logg.
    Anna Jonsson
    hillabacken@spray.se

    SvaraRadera
  22. En fet olja som innehåller omega 3, 6 & 9!

    = )
    kattensuss@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Omega 3, 6 och 9. Jag har gillat strutsfarmen på facebook!

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  24. jag är med. svaret är omega 3.6 och 9

    gillar på fb (linda hallstensson)

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/july/ansiktscreme-eller-body-lotion.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fin fredag!!

    SvaraRadera
  25. omega 3,6,9.
    nina.westman@gmail.com

    SvaraRadera
  26. 3,6 och 9

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Den innehåller innehåller omega 3, 6 & 9.
    Vilken fantastiskt tävling, jag som ALLTID har torr hud. Tror jag måste testa detta oavsett vinst eller ej!

    Hälsningar
    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Omega 3,6 och 9 är strutsoljan rik på!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Svar: 3.6 & 9

    Hälsningar Carin

    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej!
    Svar: Omega 3,6 & 9.
    Kram Carina /Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  31. omega 3, 6 & 9
    Mange_28@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Emelie Nenonen2012-07-07 17:16

    Svar: 3, 6 och 9.
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag vill vara med och tävla!

    Svar:omega 3, 6 & 9

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även tipsat om tävlingen på FB https://www.facebook.com/groups/232367546860496/permalink/292380827525834/?notif_t=like#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Charlotte "Clotte"2012-07-07 23:09

    Jag är med. Hudvården från strutsserien verkar intressant och bra.
    Svar Den är rik på omega 3,6 och 9.
    * Gillar inlägget med nummer 12.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med!
    Svar: omega 3, 6 & 9.
    FB: C Care Regn
    Är följare och vi är nu 12 st som gillar inlägget.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/07/12-juli-vinn-hudvard-fran-strutsserien.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  36. Jag är med i tävlingen och hudvård från strutsserien. Om jag vinner blir de en gåva till min fru
    Omegaoljorna är 3,6,9
    - Bloglovin gillar inlägget nummer 13
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Lena Burman2012-07-09 10:20

    omega 3, 6 samt 9

    Lena Burman

    SvaraRadera
  38. Svar: De är rika på 3 6 och 9 omega.

    Med vänlig hälsning, Nadja Hugó =

    SvaraRadera
  39. Sven Söderling2012-07-09 10:20

    3,6 och 9

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  40. SVAR: Omega 3, 6 och 9.

    Hälsningar,
    Maria P.

    SvaraRadera
  41. Jag är med. 1 lott

    Svar omega 3, 6 & 9.

    Carita,
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar: omega 3, 6 & 9

    ninjapuffen@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Svaret på frågan är 3,6 och 9!

    Jag följer dig redan via bloglovin!

    Trevlig sommar önskar Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  44. Strutsolja är rik på omega 3, 6 & 9. Min e-mail är louise-e808@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  45. * Svar: Omega 3, 6 och 9

    Extralotter
    * Gillar sidan pá FB - Sofie Lindholm

    * Länkar pá FB-loggen
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/403139189733282

    * Följer redan pá bloglovin och blev nr 14 att gilla inlägget

    HOPPAS
    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Svar. Omega 3,6 och 9
    Gillar. Följer redan bliggen 8som nr 248) tror jag. Har delat tävlingen på min FB så mina vänner kan vara med! jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med och tävlar!

    * Omega 3, 6 & 9
    * Gillar på FB: http://www.facebook.com/kristinal123
    * Tipsar om tävlingen på FB: http://www.facebook.com/kristinal123/posts/174410399357705
    * Följer redan på BL, gillar inlägget som nr 15.

    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  48. Omega 3, 6 och 9
    Jag gillar Strutsfarmen i Slagsnäs på Facebook (Karin Berglund)
    Är följare 247 på Bloglovin.
    Har delat länken till tävlingen på min Facebooksida https://www.facebook.com/pages/Hermansro/171278242914973

    Du når mig på mail på facebook@hermansro.se

    SvaraRadera
  49. Monika O-sson2012-07-11 21:30

    Jag är med och är i behov av bra hudvård!
    Omegaoljorna är 3 och 6 och 9. Gillar inlägget nummer 15.
    Varm sommarhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  50. Svar: 3, 6 och 9
    Jag har gillat och delat på FB, alltså sammanlagt 3 lotter. https://www.facebook.com/ironnlid
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  51. omega 3,6 och 9.
    annsofiel@gmail.com

    SvaraRadera
  52. EJ MED MEN TIPSAT HÄR

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/07/11/struts-hudvard-127/

    SvaraRadera
  53. Svar: både omega 3, 6 och 9

    SvaraRadera
  54. Vilken fin strutslogo!
    Rätt svar är Omega 3, 6 & 9 :)
    Ps. Min e-postadress är anette_rydberg@hotmail.com Ds.

    SvaraRadera
  55. Berit Söllvander2012-07-12 11:09

    Strutsolja är rik på Omega 3,6 och 9.
    Intressant att läsa om produkterna. Kanske min mamma skulle testa som har eksem på händerna som hon inte blir av med.
    Mvh
    Berit Söllvander berit.sollwander@malmo.se
    Gillat 0ch delat på facebook

    SvaraRadera
  56. de underbara STRUTS hudvårdsprodukterna de innehåller omega 3,6 & 9!!!
    HOPPAS,hoppas,hoppas.....

    anki_1962@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. omega 3, 6 & 9 är dom rik på=) Underbar tävling!! Jag är med!
    sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Svar: omega 3, 6 & 9.

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  59. Svaret är 3, 6 & 9 :)
    princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är med i tävlingen. Strutsolja är rik på omega 3,6 och 9.

    min mejl: nelan95@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Vem vann? :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!