2012-07-22

Tävla om I-Close nappar!

Omrio har tagit in nappen I-Close till Sverige och ger er nu chansen att vinna en till ett barn i er närhet.
I-Close är den nya fantastiska nappen som aldrig blir smutsig!
Med sina patenterade vingar, som slår igen runt silikonet om den tappas eller spottas ut, så behöver du aldrig ha mer än en napp med dig! I-Close nappen är en slitstark kvalitetsnapp i ortodoniskt silikon, nappen uppfyller EU standard och lever upp till specifika krav på kvalitet, hållbarhet, funktionalitet och miljö. Finns i två st
orlekar: 0-6 mån och 6-36 mån.
 1:a - 6:e pris En I-Close napp i valfri färg och storlek.
__________________________________________________

För att vara med ska du skriva i en kommentar vilken av följande nappar du vill vinna.

Rosa 0-6 mån eller 6-36 mån.
Blå 0-6 mån eller 6-36 mån.
Grön 0-6 mån.
 __________________________________________________

 Gilla gärna Omrio på Facebook och håll koll på fler tävlingar! __________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 6/8-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

76 kommentarer:

  1. Är gärna med och tävlar. Har jag turen att vinna vill jag ha en blå i storlek 6-36 månader.
    Gillar redan på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  2. vill gärna ha rosa 6-36 månader så Tuvalie har till hon blir lite äldre : )

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vinna BLÅ i storleken 0-6 mån till vår kommande son :)
    Gillar på facebook (Frederica Balk)

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar om blå 6-36 månader till min kompis tvillingflicka :)

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  5. ÅH sån här skulle ju vara toppen!!
    Vi har bestämt att den i magen ska bli "nappbarn" - vår dotter har aldrig varit det :)

    Önskar grön till bebis 0-6 mån.
    HOPPAS!!

    SvaraRadera
  6. Hejhej, är gärna med och tävlar! Om jag vann skulle jag mycket gärna vilja ha en blå för 6-36 månader. :)
    emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Vill jättegärna vara med, skulle passa så himla bra till min barndomsväns kommande lilla då de bor ute på landet vilket innebär att om nappen går i backen är en rejäl tvätt nödvändig. Då hon inte fått än känns 0-6 mån bäst och jag tycker den rosa var himla snygg :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Grön 0-6 månader

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  9. De här napparna har jag hört mycket gott om så jag tar gärna chansen! Vi väntar en liten en i slutet av augusti så det skulle passa perfekt. Jag är med och tävlar om napp i grönt 0-6 mån.
    Gillar på fb.
    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med och vill vinna gröna 0-6 månader.

    Har tipsat om tävlingen här och gillar på FB (Anna Karlsson)

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/07/23/nappar-68/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  11. Hej! Är med och tävlar om en blå från 6 månader=)
    sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Vill gärna vinna dom blå. ;)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  13. Om jag vann skulle jag vilja vinna blå ifrån 6-36 månader!

    Mail: sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jättekul! Vilken smart nappkonstruktion.

    Rosa 0-6 månader vill jag vinna :-)

    Elisabeth M
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar, skulle gärna vilja vinna rosa 6-36 mån.

    kattaaa@ymail.com

    SvaraRadera
  16. Vilken vinst :)

    Önskar en blå 6-36 månader om jag har tur!

    //Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  17. Rosa 6-36 mån. Vekligen någon som tänkt till!

    gillat på FB
    andan54@mail.com

    SvaraRadera
  18. Rosa. Pink pink pink vill jag vinna.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  19. Inga-Karin Dentz2012-07-23 21:19

    Jag är med. Sonen vill gärna ha en rosa och en blå 6-36 månaders napp.
    Har gillat Omiro på FB! (Inga-Karin Dentz)
    ingizen@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med och tävlar och skulle gärna vinna en blå napp i storlek 6-36 månader. Den vore toppen för min son som gärna kastar nappar omkring sig...:)

    Min mailadress är: Tropical_84@hotmail.com
    /Sara

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle vilja vinna blå 6-36 mån.

    SvaraRadera
  22. Jag skulle jätte gärna vilja vinna den rosa nappen till min brorsdotter! :) annapersson94@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej :) Jag är med. Dom gröna napparna skulle jag vilja vinna till min nyfödda.
    Har gillat. Linnéa Möller

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hoppas på rosa 0-6 mån!
    jenny.ritscher@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar om en smart napp till Lowa :-) Blå, 6-36 mån.
    Gillar på fb; Anders Nson
    Nu håller vi tummarna, stora som små.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Om jag vann skulle jag vilja vinna den rosa i storlek 6-36 mån till min dotter Nova!

    Hoppas nu på tur!

    MVH
    Sandra Skoog
    sandra77skoog@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Om jag vann skulle jag vilja ha den rosa i storlek 6-36 mån till min dotter Nova!

    Hoppas nu på tur!

    MVH
    Sandra Skoog
    sandra77skoog@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Vår önskan är att dottern ska bli nöjd med napp någon gång! Vi provat allt & vill prova den här också, gärna i rosa, så blir mamman nöjd :)

    SvaraRadera
  29. Jag är med jag vill gärna vinna den rosa i storlek 0-6 månader till min systers lilla bebis.

    Jag gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej!

    Wilma skulle gärna vilja vinna den rosa 6-36 mån.

    Kramar

    SvaraRadera
  31. hej!
    vilken toppen tävling =)

    1. jag vinn vinna den Grön 0-6 mån.

    2. Gillat på fb (Emma hjorth)

    3 länkat: http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/july/nappar-68.html#comment

    Håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  32. Jag skulle vilja vinna en grön och en blå (6-36)

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/july/nappar-1-2.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  33. Monika O-sson2012-07-25 18:31

    Jag deltar gärna och skulle vilja vinna en blå napp för 6-36 månader. Mitt barnbarn är duktig på att tappa nappen och den får tvättas ofta.
    Varm sommarhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  34. Jag är med! Hoppas jag vinner en Grön 0-6 mån.


    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med och vill vinna en BLÅ 0-6 månader!

    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Hej
    Jag är gärna med.
    Rosa 6-36 mån skulle vara toppen att vinna.

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Om jag vinner vill jag ha en blå napp 6-36 månader. sara1@webaid.nu

    SvaraRadera
  38. jag är med. vinner gärna en grön 0-6mån.

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  39. Vilken otroligt smart napp.
    Vinner jag önskar jag en rosa 6-36 månaders till mi lilla tjej.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är med, vinner gärna en blå.

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. jag vill va med, rosa 6-36 mån:)sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag vill absolut vara med. Skulle gärna vinna den gröna.
    /Mia lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Charlotte "Clotte"2012-07-29 18:55

    En sådan napp har jag aldrig sett. Jag skulle vilja vinna en blå 6-36 mån till mitt barnbarn.
    Mvh
    Charlotte
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  44. Grön 0-6
    Petra Köping
    petrakoping@spray.se

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar!
    Jag skulle vilja vinna de BLÅ napparna 6-36 mån.
    Jag gillar på facebook- Debora Persson

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är med =)

    Hoppas vinna blå 6-36 mån till lillebror här hemma =)

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Nathalie Eriksson2012-08-01 19:02

    Skulle vilja vinna den rosa 6-36 månader :D Gillar på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Om jag vinner vill jag vinna blåa 6-36 mån
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. De här verkar så himla smarta!

    Jag skulle vilja vinna rosa i storlek 6-36 månader.
    Gillar på FB (Ingrid Polly)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Håller tummarna för en grön
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med i denna trevliga utlottningen och hoppas att vinna nappar - Blå 0-6 månader. Blir mormor nu i augusti! Gillar på FB (Jenny-Anne Johansson) e.post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är både mormor och farmor. Ett av mina barnbarn använder napp och han vill gärna få 6-36 mån blå.
    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med! Skulle vilja vinna en blå stl. 6-36 mån!

    Epost: jennysen81@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag vill vinna en grön 0-6mån

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  55. Åh, detta vore den perfekta nappen att ha, då sonen nu har börjat krypa och är mer vild än tam så tappas nappen lite här och var.
    Om jag vinner vill jag gärna ha en blå 6-36 månader


    jippie24@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. vill vinna blå 0-6 månader & gillar med namnet Emilia Lindbom.
    mail:lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha en blå 6-36 mån.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  58. Jag vill vara med och tävla och om jag vinner vill jag ha rosa 6-36 månader.
    Mvh
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej!

    Jag vill gärna vinna en blå napp 6-36 mån!

    /karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Kicki hellqvist2012-08-05 14:28

    Hej,

    Den rosa nappen skulle passa till mitt fjärde fadderbarn.

    Hälsningar från Värmland

    Kicki Hellqvist

    SvaraRadera
  61. Nappar går åt i rasade takt, skulle vara bra med inbyggd GPS... :)
    Rosa 6-36 önskas om jag vinner.
    /Joel
    joeleri(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Sarah (litte_kanske@hotmail.com)2012-08-05 21:03

    En napp som är blå, skulle min grabb vilja få.
    Då napparna alltid kastas hit och dit, slipper han en massa skit.
    Nu har lillkillen blivit ett år, så storlek 6-36 passar bäst där han går.

    SvaraRadera
  63. Jag skulle vilja vinna den gröna nappen.

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  64. Jag är med i tävlingen. Blå napp storlek 6-36 månader.

    Nappar tappar barnen lätt men med I-close slipper vi smutsen tvärt.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Blå 6-36 vill jag gärna ha med,
    på resan till barnbarnet Down Under!!

    SvaraRadera
  66. Markus Knutsson2012-08-06 14:45

    Supersmart, klart vi vill vinna till minstingen. Grön!

    markus_knutsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag är gärna med och tävlar!

    Vinner jag önskar jag BLÅ 6-36 månader til sonen. :)

    Gillar på fb, Helene Wiklund

    Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/august/nappar-68.html#comment

    Hoppas på tur!

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag är med :)

    En blå 6-36 månaders napp skulle passa min son!

    Mvh Magnus

    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  69. Blå 0-6 är den jag vill vinna!!

    =)

    Andreas
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag önskar vinna den blåa 6-36.
    Hälsningar Christine

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Den gröna är fin, den vill min brorsdotter ha!

    Håller tummarna hårt!

    MVH Kersti
    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  72. Är självklart med och tävlar:)
    Vill gärna ha en bå 6-36 mån till min son.

    //Caroline
    caroline_hagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Rosa 0-6 mån!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!