2012-07-23

Tävla om valfria Espadrillos of Sweden!

I samarbete med Espadrillos of Sweden får ni chansen att vinna ett av två par somriga espadrillos. Skorna finns i 18 olika färger och nu kan man även specialdesigna sitt eget par med valfri text. Ett enkelt sätt att göra skorna mer personliga och blir lätt en perfekt present till någon du tycker om.
Klassiska espadrillos med fullt vulkaniserad rågummisula som förhindrar vatten att absorberas underifrån. Finns inga skönare och mer tidlösa skor än ett par espadrillos till sommaren eller semestern.
1:a - 2:a pris Ett par Espadrillos i valfri färg och med valfri text, värde 199 kr/par.
_______________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad skulle du välja för text på dina espadrillos?

SÖT, COOL eller kanske AIK? Ordet är fritt!
(Du måste inte välja den texten om du vinner.)

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla
Espadrillos of Sweden på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på
Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 13/8-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.

- vs -

64 kommentarer:

  1. Jag skulle nog skriva "skymning" eller något random ord som jag tycker låter fint, bara. Om man fick skriva litet mer, så kanske jag skulle dra till med ett citat eller så.
    email: emelina@gmail.com
    Gillade inlägget på bloglovin, var den första som gjorde det!

    SvaraRadera
  2. jag skulle skriva mitt namn såklart :) JoHaNNa :D
    kan jue inte bli mera personligt :D

    gillar på fb: Johanna Hellberg
    gillar inlägget som nr: 2. är redan följare
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/july/espadrillos.html#comment

    SvaraRadera
  3. Monika Gustavsson2012-07-23 19:38

    Jag skulle välja ordet: hope

    Jag lever på hoppet just nu. Har blivit lämnad efter 18 år och de dagar mina barn inte är här är just hoppet det som får mig att kämpa.

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  4. Är gärna med!
    *WISH, önska/önskan - min högsta önskan har ju blivit sann :)
    Och Wish är dessutom namnet på ett av the Cures album :)

    *Gillar Espadrillos of Sweden på Faebook.

    *Följer dig på bloglovin' fr o m NU, blev nr 3 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  5. Sommarlov skulle det stå på mina espadrillos ;-)!

    Gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)

    Jag har länkat till tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

    Följer din blogg sedan tidigare och gillar detta inlägg som nr 4.

    SvaraRadera
  6. Jag har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/07/23/skor-138/

    SvaraRadera
  7. Hej hej, är super gärna med.
    Om jag vann så skulle jag vilja ha "swag"
    Gillar även på facebook, Caroline Göransson
    jordgubbstopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag skulle velat ha texten "summer" på :)

    Har gillat på fb med namnet Monia Sundgren.

    Följer dig redan på bl, så jag gillade inlägget som nummer 5 =)

    SvaraRadera
  9. Hejsan! Jag vill vara med så klart. Jag skulle välja ett par orangea, som är min dotters favoritfärg, och jag skulle skriva Viktoria, som är hennes namn, på dem. Jag har gillat på FB (marianne eriksson) och jag följer dig sedan tidigare på bloglovin´ och har gillat inlägget där./Kram

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  10. jag skulle välja "Love".
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Gillare nummer 7

    Tipsat på FB:
    https://www.facebook.com/paola.al.18/posts/166716786796794

    Gillat som Paola Al

    paola.allegrini@ymail.com

    Jag skulle ha en vit sko med texten "black" och en svart med texten "white" :)

    SvaraRadera
  12. Jag skulle Skriva Carpe Diem just för att det är det motto jag just nu lever efter.

    marie.nilsson80@live.com

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja ha ordet "nattsmyg" på dem. Tycker det är ett väldigt vackert och "mystiskt" ord. :)

    Har gillat sidan på Facebook (som ana nordlander lund), delat tävlingen på Fejjan och gillat bloggen på bloglovin' som nr 249. :)

    SvaraRadera
  14. Då man bara (i alla fall jag...) har esprillados på sommaren skulle det nog få vara mitt ord, sommar.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med

    Jag skulle välja ordet läckerbit bara för att det skulle vara lite annorlunda :)

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/21038305/taevling-hos-vitt-eller-svart-espadrillos.htm#WriteComment

    Gillar inlägget som nummer 8

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag skulle vilja ha "Martinsson" på skon. Mitt efternamn på en mörkrosa sko. jag har gillat på facebook och delat tävlingen där! Sofia martinsson var namnet.
    sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jag är med :) Gillar även på fb. och på mina skulle det stå "Fuck Cancer", för att jag själv är drabbad och kämpar varje dag mot denna skitsjukdom.
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Ååå vilka härligt skor! Jag skulle vilja ha ett par där det stor "Sommar" på!

    Kramar
    emma_duberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag vill vara med
    Jag skulle vilja att det stod Rudbeck på skorna så att jag vet att de är mina
    Har gillat på fb emma rudbeck
    Gillar inlägget som nummer 9 på bloglovin
    Har delat tävlingen på min fb https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Nu hoppas jag på tur
    mvh emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Carpe Diem skulle få pryda mina espadrillos <3

    Ha en fin dag!

    //Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  21. Nibor för det betyder något alldeles extra för mej
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  22. Jag skulle skriva Molntuss på ett par blå espadrillos.
    Har gillat företaget på FB.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/july/espadrillos.html

    Gillar inlägget på BL som # 10

    Jag skulle nog ta texten MINA!!! :-)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  24. Jag skulle skriva "Amanda" :)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. hej
    åh vilka härliga somriga färger hoppas man vinner ett par
    1.gillat på fb
    2.delat på fb
    3.följer bloglovin
    4.sommar skulle det stå på mina

    titti skarp fd carlsson
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag skulle välja ordet "Mongo" för vi kallar varandra för det. ;) alltså jag och min bästa vän.
    Sen skulle jag ta ljusgrön skor ;)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  27. Jag skulle gärna vilja ha ett par röda med ordet PUSS
    För extrachanser
    Har gillat på fb, liselotte andersson
    Följer dig redan via bloglovin, nr 12 att gilla inlägget
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  28. Jag skulle ha skrivit foljande: Do what you love (ena), Love what you do (andra)

    Varfor just denna text? Jo, denna text er djup for mig, man ska folja sitt hjerta genom livet och gora det man kenner for, inte folja andras livsstilar! Det handlar om att vara sig sjelv! Ner jag hor den frasen so kenner jag mig fri

    Maracic94@hotmail.com
    MVH Robert

    SvaraRadera
  29. Hej! Tack för en kul tävling. Jag skulle skriva GBG på mina. För det är där mina fötter vandrar och det är där jag hör hemma!

    Jag gillar Espadrillos Of Sweden på Facebook.
    Bästa hälsningar,
    C.tagesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Gillar på Facebook och jag skulle skriva SKOR på mina! För att det helt enkelt är ett par skor!

    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. gillar på fb
    keep on walking
    annica la sundström
    dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!
    jag skulle inte vilja skriva nåt på mina Espadrillos, för att jag vill inte att det ska bli för mycket, den ska vara enkel. :)
    Jag har gillat och delat på Facebook med namnet Mari Mari.
    Worodghayadh@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag skulle inte vilja ha nåt på mina Espadrillos, jag vill att den ska vara enkel utan text. :)
    jag har gillat och delat på facebook med namnet Mari Mari.

    Worodghayadh@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag skulle skriva Nostalgi + en smiley.
    När jag var yngre "hasade" jag runt varje sommar med espadrillos i olika färger på fötterna :-)

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag skulle skriva "DUGER".

    sara1@webaid.nu

    SvaraRadera
  36. Jag skulle skriva "GURRA"

    Har gillat Espadrillos of Sweden på Facebook.

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. 1. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
    2. Tipsar/Länkar till tävlingen på FB
    3. Gillat inlägget på bloglovin nr 14

    SvaraRadera
  38. Ps: Glömde ju det viktigaste...Det skulle stå "Walking on"

    SvaraRadera
  39. Nathalie Eriksson2012-07-28 18:26

    miniinatta skulle det stå då det ärmitt smeknamn :) Gillar på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag skulle skriva ''Emmie'' på skorna :)
    Jag har gillat hemsidan och blev 754e gillaren. Jag har tipsat om tävlingen på min blogg Emmiebloggar.weebly.com och följer den via bloglovin! :)

    SvaraRadera
  41. Jag skulle skriva "Agda" på ett par randiga espandrillos. Min mormor hette Agda. Agda betyder den goda. Hon var en stark & omtänksam kvinna, en stor förebild för mig. Jag vill föra det vidare & symbolisera den goda.
    /Mia
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)
    Skönaste skorna ever ju!!!<3<3<3

    1).
    Jag gillar texten: Kärlek :)

    2).
    Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

    3).
    Har gjort ett inlägg på min blogg här:

    http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/july/tavling-138.html#comment

    4).
    Följer redan dig på bloglovin. Blev person nummer 15 med att gilla inlägget :)

    Nu kanjag bara hålla alla tummar & tår jag har! <3 :)

    zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej!

    1, jag skulle välja texten "Keep on walking" Passande va? ;)

    2, Följer dig redan via bloglovin och gillade inägget som nr 16!

    Hoppas, för dom är ju så fina i alla färger, och texten gör det lilla extra!

    Mvh
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  44. Fin tävling! Om jag skulle vinna så får det bli en text per sko, höger och vänster. Skulle roa min omgivning som vet att jag har dålig koll ibland :)
    *Är följare som gillat inlägget som den 17:e

    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar.
    1. jag skulle vilja ha texten "Semester"
    2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
    3. Jag följer på bloglovin, gillar inlägget som nummer 18

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med :)
    Skulle Skriva " Caroline " och ge dom till min dotter
    jossoz_96@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med, om jag skulle vinna skulle jag vilja ha texten " FUCKCANCER " eftersom en nära person till mig har gått bort i cancer.
    mejl: johanna_ljung1@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag skulle skriva "Warp 7!" Det är från TV-serien Star Trek och betyder en hög fart, och man kan ju springa i espadrillos!

    Maria P (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  49. Jag är med! :)
    Jag skulle skriva Love på mina :)
    Har gillat sidan på facebook (Camilla Jonsson)
    Min mail: cam.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag skulle välja ordet : One Direction.
    Som en riktining till allt. :)

    Mejl:
    Victoria.fiol@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej hej!

    Jag skulle skriva : KEEP ON WALKING

    //
    Marie
    dojdojtrollet82@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är självklart med!
    Här är mitt inlägg om tävlingen: http://mawic.blogg.se/2012/august/another-one.html
    Jag har gillat på facebook (matilda wicksell) och följer dig och har gillat inlägget på bloglovin.
    Jag skulle skriva YOLO på mina skor (står för You Only Live Once), just för att vi lever bara en gång och jag tycker att man ska ta vara på det, göra det bästa av det!
    Min mejl: mw9515@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag skulle skriva "fistful of love" på mina, det är min favoritlåt of all times!

    Sofie.a_kvanum@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är med :)
    Jag skulle skriva NELLA på mina, efter min urgulliga dotter
    min mail:natalie_lindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med, jag skulle skriva Bazinga på dom från Big Bangs theory ! ;D

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  56. Skulle välja texten Hope, Faith and Love
    Tycker det är fint!

    sandrinen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag skulle givetvis välja Jennysen, what else! ;)

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2012/8/?link=1344547654

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej! Jag skulle skriva "Toppform" på mina, det är mitt ledord för i år... :)
    aniika@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med!
    Vinner jag blir det "Camilla" som jag väljer som text.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/08/13-aug-vinn-valfria-espadrillos-of.html
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och vi är 19 som gillar inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  60. På vänsterskon skulle det stå "HÖGER" och på högerskon skulle det stå "VÄNSTER". Otroligt kul att se människors reaktion :-)
    kicki_m1@hotmail.com

    Jag gillar på FB!

    SvaraRadera
  61. Höger och vänster!

    ikna@live.se

    SvaraRadera
  62. STILL GOING...
    Har kopierat tävlingen och lagt ut den offentligt på min FB (Jenny-Anne Johansson). Gillar de aktuella sidorna. e post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Ida Mathiasson2012-08-13 16:12

    Hej! Jag skulle skriva "Made for walking" på mina. Det känns skoj, samt att de orden passar mig som nyligen kommit tillbaka från en långtidsknäskada! :)

    idamathiasson@hotmail.se

    Jag har gillat på facebook.

    SvaraRadera
  64. Hej!

    Jag skulle skriva "På gång!"

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!