2012-07-28

Tävlingstips!

Jag är så sugen på att vinna något roligt! Precis som vanligt alltså, men för att kunna vinna måste man tävla och här är tips på ett par av de tävlingar jag absolut inte vill missa chansen att vinna i.
Lycka till!
Mina gummistövlar har tagit slut, de torkar och håller inte fötterna torra. Dags för nya!
Jag tävlar om ett presentkort från Footway hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!
_______________________________________________________


Kåmfy ekologiska kläder till hela familjen? Yes, please!
Jag tävlar hos Hanna Of Sweden, om ett presentkort från
Kåmfy värde 1000kr! Va med och tävla HÄR du oxå!
______________________________________________
 - vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!