2012-07-25

Tjoppa tjoppa!

Så spenderades dagen på Söder med shopping. Stor fyller snart 10 år och har fått födelsedagspengar från sina farföräldrar som hon brände duktigt på kläder och småprylar hon drömt om. Jättekul att hon hittade och faktiskt hade råd att köpa det hon önskar sig. Det blir lite som att hela årets shopping görs under sommaren och då kan det bli en del. Även jag hittade lite kläder och till min glädje märkte jag att jag faktiskt har gått ner och köpte ett par jeans i storlek 40 utan att ens prova 42 som jag annars brukat välja mellan. Det är roligt att köpa kläder när man trivs med sin kropp. Helt enkelt.
Supergoda lunchen intogs på Tre Indier, bästa indiska restaurangen jag ätit hos i den kungliga huvudstaden och jag har varit på många. Rekommenderas varmt!

Hoppas ni har lika fina dagar som jag och min familj!
- vs -

1 kommentar:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!