2012-08-15

Hemma igen!

Då var den internetbefriade tiden av sommarlovet över. Efter åtta veckor hemifrån var det väldigt skönt att komma hit igen. Spindlar har levt gott här tilsammans med dammråttor så det har blivit en sväng med dammsugaren innan jag startade upp min fina dator med dess enorma skärm. Inte så stor egentligen men till skillnad från min kaffedränkta minidator och mobilen så är skillnaden väsentlig.

Möttes även av en finfin posthög som ska kollas igenom och ett helt släp med packning ska till sina rätta platser. Tvättsäckar ska tömmas och mail ska besvaras. Ville bara tala om att jag är tillbaka och har ny energi.

En lchf-uppdatering kommer snart!
- vs -

11 kommentarer:

  1. Trevligt att du är tillbaka :-)
    Dina inlägg har vart saknade.
    Ha De!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra, det gläder mig! :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem och vad skönt att du är tillbaka på nätet. Hann ju sakna dig en hel massa :-) kram kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du, nu ska jag ta igen förlorad nättid och läsa din blogg! :)

      Kram

      Radera
  4. Välkommen tillbaka ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nu kör vi.

      Är du tillbaks på banan igen?

      Radera
  5. Jag har börjat med periodisk fasta. I övrigt så har jag fortfarande svårt att begränsa nötknaprandet och yoghurtglufsandet ;)
    Kör du fortfarande med pf?

    SvaraRadera
  6. Äter fortfarande ingen frukost så det är fortsatt pf för min del. Däremot kan det bli en kortare fasteperiod för det har blivit kvällsmellis ibland.

    Hur tycker du att det funkar med pf?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har bara kört några dagar så viktmässigt har jag inte märkt något. Att hoppa över frukosten känns lättare än väntat så jag fortsätter på den linjen tillsvidare :)

      Radera
    2. Hoppas det gör skillnad, följer dig emd spänning! :)

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!