2012-08-17

Höstkänslor!

När hösten vaknar till liv så blir det som en nystart för många av oss. I och för sig så är det sommarväder här i fjällen men jag är ändå redo för höst.

Nya tävlingar och recensioner av produkter jag nosat på ett tag kommer upp. Ska bli riktigt roligt, hoppas ni hänger med även i fortsättningen.

Konstiga saker som hänt sedan jag kom hem:
  • Mina naglar har gått av och skivar sig efter att ha haft toppkvalitet i två månader.
  • Jag har känt av en outredd matallergi som vilat hela sommaren.
  • Min mage har svullnat upp.
  • Huvudvärk och konstiga hörselvibrationer dyker upp under dagarna.
Varför blir det så? Är det stressreaktioner av någon anledning eller är det något i luften? Jättekonstigt men det går säkert över snart.

En annan mer rolig sak är att jag för första gången på länge blev riktigt sugen på att börja jobba. Både själva arbetet men ändå mest att få in en lön. Ska se till att komma igång så snart Liten är lite mindre mammafokuserad.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Vad skumt! Undrar vad de där åkommorna kan bero på?? Hoppas det reder sig och att de går över...

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det konstigt? Iofs kan väl det mesta kopplas till skumma stressgrejer numer. Kanske hetsar jag omkring för mycket och borde sätta mig ner vid, eh, säg datorn istället... ;)

      Detsamma, kram!

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!