2012-08-22

Tampons for free - augusti!

Augusti månads VIP-utskick från Tampons for free är sponsrat av Chartis Försäkringar och innehåller det rosa ni ser på bilden.
Klicka på bilden om du vill ha ett försäkringserbjudande och passa på att gilla Chartis på Facebook för en chans att ro hem dina egna Jungfrubröst (gelehallon alltså). Sprid gärna vidare eftersom Chartis ger 5 kronor till Börstcancerfonden för varje ny gillare.

Om det nu, mot förmodan, är någon där ute som missat det att få gratis tamponger så anmäler ni er här. Gratis innebär att ni svarar på en kort enkät efter mottaget utskick, tar max 3 minuter och är helt klart värt det!

Tack igen Sophia & Diana!
- vs -

4 kommentarer:

  1. fick ett mejl "Hej kära,
    hur mår du och din familj? Jag antar fin mitt namn är Ms Fanta jag var
    imponerad när jag såg din sida och är intresserad av att träffa dig för vänskap
    eller relation, maila mig så att jag kommer att skicka dig min nya foto och
    berätta mer om mig." sedan under den texten är det en länk till din blogg?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det är mitt andra namn, Ms Fanta! ;)

      Spännande hur de spamar nu för tiden... Kom det från min mailadress alltså?

      Inte bra alls...

      Radera
  2. nej det tror jag inte, det kom från "fanta8l@hotmail.com". men just att det var DIN blogglänk ? :P Vad får spammaren ut av att länka DIN blogg, det lär ju inte gynna den som mejlar ? Äh jag fattar ingenting, men antar att det inte var du som skickade mejlet, haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, jag kan skicka några foton om du vill så kan vi "ha vänskap eller relation" ;) Spännande, eller hur! :)

      Jättekonstigt som du säger att min länk kom med.

      Jag har fått en massa spammail till min adress där jag även står som avsändare. Som att det skulle göra det mer seriöst för min del? Skulle jag ovetandes ha skickat ett exklusivt jobberbjudande till mig själv? Puckon...

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!