2012-08-17

Vinn ett av tre hudvårds-kit från Shea by CCS!

Nu ger CCS tre av er chansen att vinna ett av tre kit hudvårdsprodukter späckade med mjukgörande sheaolja!
Här kan ni läsa vad jag tycker om produkterna.
1:a - 2:a pris - Shea by CCS Body Lotion (250 ml), Duschgel (250 ml) och Handkräm (40 ml).
3:e pris Shea by CCS Body Lotion (250 ml) och Duschgel (250 ml).
__________________________________________________

Lämna en valfri kommentar tillsammans med din mailadress så är du med i tävlingen.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).
__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 3/9-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

116 kommentarer:

  1. * Klart jag vill va med i utlottningen :)
    * Tipsar och länkar till tävlingen på fb Pernilla Wamsjö
    * Följer dig på bloglovin. Blev nr 1 att Gilla

    SvaraRadera
  2. *Är gärna med, huden kan behöva lite hjälp när sommaren snart är slut!

    *Blev nr 2 att gilla inlägget på bloglovin'.

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tar alla lotter :)

    - Har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/august/hudvardskit.html
    - Blev nummer 3 att gilla inlägget, följer din blogg redan.

    SvaraRadera
  4. Vivi-Ann Johansson2012-08-17 15:51

    Åh, jag älskar att prova nya duschshampon och nya hudlotioner!

    565johansson@telia.com

    SvaraRadera
  5. 1.Åh jag är gärna med och tävlar!
    2. Gillade inlägget som nr 4 :)

    Mail: vanitas@live.se

    Ha en skön kväll, kram!

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar :) Gillar redan på bloglovin så gillar detta inlägg :)

    SvaraRadera
  7. Min mailadress är förresten hjarternio@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar :)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill vinna!

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar! Jag följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nummer 7).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Är gärna med!
    Följer redan din blogg på bloglovin och gillar inlägget som nr. 8

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  12. Är gärna med och tävlar!
    Email: emelina@gmail.com

    Extralott: Följer redan, så gillade det här inlägget, blev #9.

    SvaraRadera
  13. Självklart måste jag ju ta chansen att vinna denna jättehärliga vinst så jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/08/17/8467655-vinn-hudvardskit-fran-ccs/

    samt gillat inlägget som gillare nr 10 :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  14. Ååå jag gärna vilja vinna :) Hoppas :)

    SvaraRadera
  15. Jag är med:-)

    saz69 [at] live.com

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med och tävlar.

    Har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/17/hudvardskit-39/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  17. Klart man vill vara med :)
    Jag länkar här:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/august/ccs-3-september.html#
    Eftersom jag redan följer dig så gillar jag som nummer 11!

    Nu kan jag bara hålla tummarna att mina extra chanser gör att jag kniper första eller andra pris :D

    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Är med och tävlar!

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är jättegärna med och tävlar.
    Trots fukt (!) så det räcker och blir över denna sommar, skulle jag inte tacka nej till lite skönt fuktighetsbevarande och mjukgörande hudvårdsprodukter. Det vore toppen :-)

    sol.rosan[at}hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/august/hudvardsprodukter.html
    gillar inlägget på BL som #13

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  21. Precis vad min torra hy skulle behöva :)

    Gillat på Bloglovin som nummer 12, länkat till tävlingen på FB som Paola Al:
    https://www.facebook.com/paola.al.18/posts/401014446626262

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med och tävla. Jag gillade inlägget som nummer 14.

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar och tar en extra lott. Har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med
    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med!
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  26. Jag är med!
    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  27. Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa underbara saker.

    SvaraRadera
  28. jag är gärna med. badrumsskåpet behöver helt klart ett ordentligt lyft!

    har länkat i bloggen för extralott här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/august/hudvardskit.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt fin helg! kram Lindah

    SvaraRadera
  29. Är gärna med och tävlar!
    För extrachanser
    1. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/hudvardsset-39.html
    2. Följer dig redan via bloglovin, blev nr 15 att gilla inlägget
    liselotte,202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med :)

    annikarajamaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. jag är med: http://thiscompetition.blogg.se/2012/august/hudvards-kit.html#comment

    SvaraRadera
  32. Vore underbart. Är med och tävlar.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med!
    Följer och har gillat som nummer 16 på Bloglovin!

    // exanimo1985@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är med och tävlar! :)
    lisaagunnarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med :-)

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/august/3-september-vinn-hudvard.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  36. Jag är med.
    Gillar inlägget som nr 17 och följer sedan tidigare på bloglovin.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är absolut med!
    asjodin@live.se

    Håller tummarna nu!! c:
    Kram
    Alexandra, http://lakeyours.devote.se/

    SvaraRadera
  38. Jag är med och tävlar :-)

    johanna.kantola@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Monika Gustavsson2012-08-19 11:34

    En chans till mig! Hoppas på vinst, älskar kroppsprodukter med shea i!

    vh
    Monika gustavsson
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  40. Nadia Walaf2012-08-19 11:52

    Jag är med!

    Har delat tävlingen på fb.

    nadiawalaf(snabela)hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med och tävlar

    SvaraRadera
  42. Jag är med :-)
    1) Hudvårdsprodukterna skulle säkert gillas av brorsans dotter som snart fyller år.
    2) Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/jaghoppasvinna/2012/august/tavla-om-ett-av-tre-hudvards-kit-fran-shea-by-ccs.html
    3) Följer på bloglovin och gillar inlägget; Nummer 18.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är med!

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  44. Klart man är med!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med och tävlar! Vore en bra present till tjejen!

    peter_verdin@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är med!


    musse7162@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Monika O-sson2012-08-19 18:49

    Jag deltar gärna med 2 chanser. De fina produkterna kanske passar en dam i sina bästa år. Annars får min dotter paketet om jag vinner.
    Bloglovin nr 19.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  48. jAG ÄR MED!!

    Sg_martinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. jag är med, följer dig på bloglovin & gillade inlägget
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  50. jag är med!
    alindalinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med och tävlar. Hoppas såklart på turen att vinna.

    Här har jag tipsat om tävlingen: http://phantazia.blogg.se/2012/august/hudvardskit-3-september.html

    SvaraRadera
  52. Åh jag är gärna med! Min email adress: dilandilir@hotmail.com

    kram! :)

    SvaraRadera
  53. Jag är med

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  54. Jag är med!

    f-ckedupprincess@live.se

    SvaraRadera
  55. Jag är med. följer dig på bloglovin blev nr 248.

    amonda123@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med!
    Gillar som nr 21.

    SvaraRadera
  57. jag är med :)
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med. Min fru skulle få produkterna om jag vinner.
    När din hud känns fnasig och torr,
    behövs något med extra knorr.

    Vi är 22 som gillar inlägget på bloglovin.
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Hej
    jag vill gärna vara med och tävla
    följer redan bloglovin
    hoppas så på tur
    Titti skarp fd carlssom

    SvaraRadera
  60. Jag är gärna med och vill gärna testa dessa produkter

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/21532177/taevling-hos-vitt-eller-svart-produkter-fraan-ccs-.htm#WriteComment

    Gillar inlägget som nummer 23

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  62. jag är med :)
    j_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Man blir aldrig less,
    på CCS!
    Håller nu alla tummar och tår,
    på att detta kitet jag får :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag vill också vinna!

    SvaraRadera
  65. Jag är definitivt med i denna tävling. Detta hade varit ett underbart pris! Jag har delat tävlingen på min facebook under Tina Carlström.

    Mvh/ Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Vill verkligen vinna! Flyttar till min första egna lägenhet i september och kommer i flytten göra mig av med alla gamla hudkrämer och produkter och kommer sålunda vara i ett skrikande behov av nytt!

    klaramarianaima@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Är en sucker för fina förpackningar. Och dessa va FINA!

    desireesrr@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag älskar tvålar och duschkrämer. Jag måste duscha oftare än andra och det blir mycket roligare när jag har en duschkräm som doftar gott. Det är dessutom lyx att få unna sig mycket duschkräm och slippa snåla. Jag är med i denna trevliga utlottning.
    Har tipsat om tävlingen på min FB så att mina vänner kan ta del av denna tävling. Jag följer bloggen och har gillat själva tävlingsinlägget som nummer 24. e.post jenny-janne@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Skulle vara kul att få ha den vinnande lotten här!
    kattensuss@hotmail.se
    = )

    SvaraRadera
  70. Charlotte "Clotte"2012-08-21 22:42

    Jag är med och hoppas få unna mig lite lyx i vardagen.
    * 25:e som gillar inlägget på bloglovin.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  71. Jag är med! :)
    Evelina93_(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  72. De här produkterna vill jag gärna testa.
    Bara att hålla tummarna :)

    *Är den 26:e som gillar inlägget

    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med. Efter mycket sol i sommar behöver min hud vårdande shea.
    Följer på bloglovin nummer 249.
    viola_mo@hotmail.com


    Viola

    SvaraRadera
  74. Jag är med!

    En lott för mig :-)
    //C

    SvaraRadera
  75. Sven Söderling2012-08-23 23:54

    Jag är deltager med en lott

    SvaraRadera
  76. Hej,
    Jag vill tävla.
    Hälsningar,
    Maria (marishkasenator@gmail.com).

    SvaraRadera
  77. Jag är absolut med.
    Matilda Tilly Aldén (Cookievirus@live.se)
    Jag lade även till dig på bloglovin' :D

    SvaraRadera
  78. Jag är supergärna med. Följer dig redan och gillar inlägget på bloglovin som nr 27. Nu håller vi tummarna.
    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  79. Jag vill också vara med :-)!
    Gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)
    Delar på Facebook
    Är följare på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 28.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  80. Hej!
    Jag är gärna med! Följer på bloglovin redan.
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  81. Jag är med. Nu när det börjar bli höst känns det som alla behöver lite extra "ta hand om mig själv". Jag är en i mängden men jag hoppas på tur. Hoppet är det sista som överger människan.

    Vi är 247 följare på bloglovin.

    1 lott och en extrachans. gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  82. Ja, det är ju en supervinst så jag är gärna med. Har gillat på BL som nr 29. Följer dig redan men har som inte hunnit med att skriva innan nu...

    Min mail; evamar.tavlar[at]gmail.com

    SvaraRadera
  83. Anton Fjanton2012-08-26 19:37

    Jag är med och gillar ilägget!

    Anton

    SvaraRadera
  84. Åh vilken rolig tävling, efter det att jag jobbat hela sommaren så har allt som innebär skönhet blivit lagt åt sidan så det skulle vara kul med lite nytt och fräscht i badrummet :) kram

    Annie_eklund12@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Är med och blev följare 246 på bloglovin' :)
    bellameklund@gmail.com

    SvaraRadera
  86. Jag är med, fick nummer 246.
    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  87. Jag är med och tävlar! :D

    gabriellasblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. 1. Jag är gärna med i striden :)

    2. Länkar pà min FB logg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/222564104536236

    3. Följer redan pà bloglovin och blev nr 30 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  89. Vårdande produkter från naturen
    känns att den är lättburen
    njutbart och härlig att använda
    när man världen vill blända

    Gillar inlägget som nr 31 på blogglovin
    Gillade som nr 2 på google
    delat länken på min fb
    http://www.facebook.com/#!/kicki.kronborg/posts/415874351802731

    Hälsningar
    Kicki Kronborg

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med!
    Är följare och har gillat inlägget på BL.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/3-sept-vinn-ett-av-tre-hudvards-kit.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  91. Följare 246 här!

    Länkat: https://www.facebook.com/paola.al.18/posts/324310840997536

    Är jättegärna med :) Nyfiken på dessa produkter!

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  92. Jag är gärna med och tävlar! :) Har gillat inlägget på bloglovin och blev nummer 32! Håller tummarna nu :)

    min mail: evelinamattssonlundqvist@live.se

    SvaraRadera
  93. Jag är gärna med och tävlar
    Jag har tipsat på facebook "inger anette eriksson
    Jag följer och gillar inlägget som nr 33
    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  94. Jag är gärna med och tävlar
    Jag har delat på facebook "Inger Anette Eriksson"
    Följer blogggen och gillar som nr 33

    SvaraRadera
  95. Jag är jättegärna med och tävlar :)

    linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  96. Jag är med!:D
    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Vill så klart vara med och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  98. Vill absolut vara med!!! =)
    /Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Jag är med. Hudvårdskit vill jag vinna till min flickvän.
    Gillar på bloglovin, nummer trettiofyra.
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. Jag vill vara med i tävlingen!!

    Mvh : Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  101. Woop woop!

    I am in :D

    JJ

    SvaraRadera
  102. vore roligt att testa
    felicialu@home.se

    SvaraRadera
  103. 1. Jag vill gärna vara medoch tävla om de fina produkterna!
    2. Har tipsat på FB här: https://www.facebook.com/ironnlid
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  104. Jag är med. Har tipsat och länkat på FB här: http://www.facebook.com/pallella.lullin
    pallella@spray.se

    SvaraRadera
  105. Jag är med :D

    annikarajamaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Ååh vilken härlig vinst! Klart jag vill vara med i tvlingen! :) ha det fint!
    Towee@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Klart jag vill vara med :)

    SvaraRadera
  108. Hej
    Klart man vill vara med och pröva lyckan!
    jag vill ha en lott och hoppas på tur
    kram Ulla
    tavlingsmail245@yahoo.se

    SvaraRadera
  109. Jag vill vara med :)
    snorkfraken@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. 2 lotter!
    Jag vill jättegärna vara med!
    Jag har i en ung ålder fått konstaterat en kronisk hudsjukdom, som gör att det är väldigt svårt för mig att hitta rätt produkter som passar just mig! Priset spelar inte så stor roll, när man först hittar en produkt/serie som känns bra, men problemet är att det är svindyrt att prova sig fram!
    eftersom jag är ensamstående och studerar , gör det ännu lite svårare då ekonomin inte är den bästa!
    Jag har tipsat: https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/411001778959741
    och gillade pa bloglovin som nummer 35!

    SvaraRadera
  111. Hej
    jag är med och tävlar följer bloglovin innan
    hoppas så på tur vore trevligt att få chans att testa nya produkter
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Hej!
    Jag vill vara med och tävla med 2 lotter.
    Skriver och länkar till tävlingen på min blogg http://www.safikalerach.blogg.se

    Mailadress: kasawean@live.se

    SvaraRadera
  113. Jag är gärna med och tävlar, är följare nr 245.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  114. Sandra M Pettersson2012-09-03 20:23

    Jag är gärna med!


    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Vilken lyx...så jag längtar efter lite vardagslyx. Passar på att hoppas på lite tur, trots att jag kommer in så här i "elfte timmen".

    Jag följer dig på bloglovin.

    Kram Bea *fingers crossed*

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!