2012-09-28

Eddie Izzard is the man...

Min stora stora idol heter Eddie, Eddie Izzard. Han var på Skavlan nu ikväll och jag blir alltid glad att se honom. Så mycket kunskap den mannen sitter på och så förbannat rolig han är. Kolla upp honom på youtube om du skulle ha missat honom.
Trött fredag. Inte mycket sömn natten till idag så det ska jag försöka ta igen nu. Med den där boken. Och sötsuget som plågat mig under dagen, undrar om det hänger ihop med min energilöshet. Kroppen skriker efter energi. Socker, socker... Om jag inte äter något sött imorgon har jag klarat en veckas strikt lchf. Jag håller tummarna för att jag inte trillar dit. Eller tar ett stort och medvetet steg mot exempelvis Snickers.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!