2012-09-26

Platt på golvet & Vinterkläder!

Vår första beställning av vinterkläder har kommit och på bilden syns en del av Mellans plagg. De kommer från Gneis, byxan heter Gizmo och jackan Azym. En utvärdering av plaggen dyker upp i bloggen senare.

Vi har bokat rum på ett hotell i vår närmaste storstad om några veckor där vi ska få ytterligare en del höst- och vintershopping avklarad.

Liten behöver en hel del nya kläder, Stor behöver vinterjacka och gympaskor, Mellan har plötsligt vuxit ur nästan samtliga byxor så alla barnens garderober ska kompletteras. Vi passar på att gå på restaurang,bio och göra det till en mysig familjehelg. Det ser jag fram emot.

Dagen har varit alldeles perfekt. En stor del har tillbringats platt på golvet bredvid en lekande Liten. Där har jag läst i kapp en stor hög med tidningar, tränat lite och myst med min bebisflicka. En annan del av dagen har spenderats på långpromenad i höstregn med en älskad make, en del med våra skolbarn och snart ska jag se på tv en stund innan det är dags för liggläge igen. Med en bok den här gången.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!