2012-09-27

Strikt & slapp-tips?

Är nu inne på dag fem med strikt lchf. Det känns bra eftersom jag ramlat av vagnen och ätit alldeles för dåligt den sista tiden. Jag gillar det där tydliga resultatet som syns på vågen när jag har ätit strikt ett tag.

Jag gillar resultat. Tydliga resultat.
Visserligen ser jag skillnad på kroppen men den är inte lika konkret. Att det märks på kläderna är mittemellantydligt. Men jag måste göra något åt min hud. Det känns verkligen att den är lösare än vad den borde vara, över hela kroppen och jag tror inte (hoppas) att jag är för gammal för att den ska gå tillbaks.

Jag småtränar och smörjer in mig, vad annat kan jag göra? Har du något tips på hur jag kan hjälpa huden på vägen?

Annars har vi haft ytterligare en fin höstdag här i fjällen. Jag tror att hösten toppar listan över mina favoritårstider, tätt följd av vår. Det är något med det tydliga avslutet hösten bjuder på, naturen går i dvala och ändrar färg. Mörkret tar över och det finns inget som slår den friska höstluften. Njuter till fullo!

Och så tänker jag på en fin bloggvän och håller tummarna hårt för att allt går bra.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!