2012-09-25

Tävla om 5 Vileda 1-2 Spray Mini!

Smidigare städning tror jag de flesta av oss önskar, tur då att Vileda ger fem (5) av er chansen att vinna deras senaste innovation!
Vileda 1-2 Spray Mini är alltid redo att användas! Med rengöringsvätska inuti handtaget är det bara att spraya och torka rent - enkelt och effektivt!  Dynan på 1-2 Spray Mini består av mikrofibertrådar som gör rengöringsytan större - så effektiv att inga starka rengöringsmedel behövs.
1:a - 5:e pris - 1-2 Spray Mini från Vileda.
_________________________________________

Lämna en kommentar så är du med i tävlingen.
_________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på
Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).
_________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 1/10-12.
Lycka till!
_________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

89 kommentarer:

  1. Jag blev den första att gilla inlägget på bloglovin, följer dej redan.
    Jag blev full i skratt när jag såg den här tävlingen, min mamma kommer nämligen i veckan och ska putsa mina fönster. För jag har ingen egen "utrustning" att göra det. Så jag skulle verkligen BEHÖVA vinna.

    Min mejl: e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  2. åhh jag vill jätte gärna vara med och tävla. jag har länkat i min blogg
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-5-vileda-1-2-spray-mini/

    följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nr 2

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. oohh, jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  4. just ja, både gillar o följer på bloglovin :)

    SvaraRadera
  5. Tar en lott och hoppas på den! Googlade Vileda mini spray då jag hört om den från en kompis och kom så in på din blogg. Tänkte att jag måste ju prova att tävla iaf. Plötsligt händer det ju!

    a.falkenstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Är gärna med och tävlar :-)
    Följer på bloglovin och gillar inlägget som Nr 4
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera

  7. Är gärna med! Behöver all "städhjälp" jag kan få :-D
    Blev nr 5 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  8. Åh, jag vill vara med !! Vi har MASSVIS med parkettgolv här hemma och jag behöver verkligen en bra mopp som gör städningen enkel !
    Jag delar tävlingen på fb - Michaea johannesson, och jag följer dig sedan länge med BL :)

    SvaraRadera
  9. 1. Jag är med :)
    2. Tipsar/Länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö
    3. Följer dig på bloglovin, blev nr 7 att gilla detta inlägget

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med! :)
    Följer gör jag redan så jag gillar som nummer 9.

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Sandra Kaun2012-09-26 08:29

    jag vill gärna vinna
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  12. Jag är jättegärna med och tävlar om detta. Älskar allt som underlättar städning.

    SvaraRadera
  13. Jag är jättegärna med och tävlar, älskar allt som underlättar städningen..

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med. Behöver nya grejer till höstens storstädning.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  15. Perfekt för en sån som mig som verkligen inte gillar att putsa fönster, vi har hur många som helst känns det som och jag undviker det nu i det längsta. Allt som underlättar vardagen för en sliten tvillingförälder är guld värt!

    Jag följer dig men har ingen aktiv blogg just nu.

    SvaraRadera
  16. Jimmy Bernhardsson2012-09-26 09:14

    jag är gärna med ;-)

    SvaraRadera
  17. Den här vore ju perfekt. är gärna med och tävlar.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Perfekt för en sån som mig som verkligen inte gillar att putsa fönster. Vi har miljoner fönster känns det som i vårt gamla hus och en Vileda skulle verkligen vara guld värt för en stentrött tvillingförälder som skulle behöva vara klonad känns det som.

    http://www.facebook.com/fnysis

    Ha en bra dag!
    parisnotre@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är med!

    Hälsningar
    Christine

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Det är dags för storstädning med Vileda hoppas jag.
    Anne
    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med :)
    Mvh Carola S
    kokostopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är med! Jag gillade inlägget på Bloglovin som nummer 10!

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Självklart vill jag göra städningen roligare och vinna detta! :)

    kramar

    SvaraRadera
  24. Vileda Mini vore passande storlek,
    den skrämmer inte min lilla hund :)

    SvaraRadera
  25. Mini Vileda är en passande storlek,
    hävdar min dammsugerädda lilla chihuahua...
    Så vi korsar våra fingrar och tassar och hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  26. Jag är med! :D

    (Jag följer dig redan)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  27. Maria ytligast@gmail.com2012-09-26 13:04

    Jag vill vara med :)

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar.

    Jag följer dig på bloglovin´ (jag följer dig därute sedan tidigare) :)

    Min mail är fia_79@hotmail.com

    *Håller tummarna och hoppas på lite tur*

    Mvh Fia

    SvaraRadera
  29. Jag är med. Har fått nån fix städnoja på sistone när jag är arbetslös...

    SvaraRadera
  30. Jag är gärna med. Denna skulle passa mig perfekt.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  31. är gärna med och tävlar om denna "städhjälp"

    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Helena i Uppsala
    Jag är med - med en chans.
    Jag kollar den 2 oktober.

    SvaraRadera
  33. Allt som underlättar städningen är åtråvärt för mig!
    Har delat tävlingen på FB (https://www.facebook.com/ironnlid)
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  34. 1. Jag är följare nr 252 och var den 12:e personen att gilla inlägget.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag vill gärna vara med och vinna detta :)

    SvaraRadera
  36. Jag är med. Män kan också städa :)
    Jag gillar på bloglovin nummer 13.

    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är med, behöver smidig städutrustning allt blir roligare.




    d.maud@telia.com

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med :-)
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/1-oktober-vinn-en-1-2-spray-mini-fran-vileda.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och tävlar! Jag följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (nr 15).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag är jättegärna med och tävlar! Ser ju mycket bra ut, rolig städning:)

    1. Jag är med!
    2. Tipsar om tävlingen via Fb (https://www.facebook.com/hilde.jensen.560)
    3. Följer redan via Bloglovin och gillar inlägget som nr. 14

    Nu hoppas jag på tur!
    Hälsningar från hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. 1. Jag är med!

    2. Följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr 16.

    SvaraRadera
  42. 1. Jag är med!

    2. Jag följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr 16!

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar! Jag tar även en extr lott, har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar". Håller tummarna!

    SvaraRadera
  44. Det finns inget tråkigare än att städa, men det är ett måste. Finns det grejer som gör städningen roligare och enklare är jag intresserad.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med!

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Sven Söderling2012-09-27 08:42

    Jag vill vara med i tävlingen

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  47. Monika Gustavsson2012-09-27 08:50

    Jag är med! Verkar kanon!

    vh
    Monika
    utsikten7@telia.com

    SvaraRadera
  48. Hej!

    1. Jag är gärna med, här hemma behövs en smidig städpryl som alltid är redo att städa bort barnens dräll, dammet som samlas överallt och det bästa är att man kommer åt på lite mer svåråtkomliga ställen :)

    2. Delar tävlingen på Facebook ( Katja Hiekka )

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  49. Jag är med :)
    Jag följer dig på Bloglovin. Gillade inlägget som nr. 17.

    SvaraRadera
  50. Jag är med! :) Följer på Bloglovin' och delar på FB (LauraRoch)! =)

    SvaraRadera
  51. Charlotte "Clotte"2012-09-27 14:22

    Jag är med.
    Städa till varje jul, det är kul.
    Det måste städas andra dagar, fast det finns inga lagar.
    Lite damm behöver inte innebära någon skam.
    Om jag vinner blir det städat bra och gubben som är dammallergiker blir glá!
    Gillar inlägget nummer 18 blev jag.
    Charlotte

    clotte@live.se

    SvaraRadera
  52. Jag vill gärna ha lite städhjälp please.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  53. Jag är med pch tävlar!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är med och håller tummarna! Jag följer redan på bloglovin och blev nummer 19 att gilla inlägget :)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med, alltid roligare att städa om man har bra saker :)

    Följer dig redan och gillade inlägget som nummer 20!

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med och tävlar! Hade verkligen behövt ha lite nya städprylar här hemma!

    Jag tipsar om tävlingen här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/28/8720567-vileda-1-oktober/

    Följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 21

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med i tävlingen. Med den grejen kanske till och med jag vill städa :)
    peronsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med. Nya städprylar som underlättar vardagen är alltid skönt.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  59. jag glömde skriva vilket nummer jag fick på gilla inlägget, jag blev nummer 22.

    fia_79@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag är med :)
    * Följare, den 24:e som gillar inlägget

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej
    Jag vill gärna vara med i tävlingen :-)

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är med!
    För extrachanser
    1. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/09/vileda-110.html
    2. Följer dig redan via bloglovin, blev nr 25 som gillade inlägget
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  63. JAG VILL VA MED!!

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är med! :)

    Extrachans; har tipsat om tävlingen på min blogg ;
    http://vintersaga.blogg.se/2012/september/jag-tavlar-1-2-3-4-5-6.html

    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  65. Viola Moberg2012-09-30 15:14

    Jag är med. Städa behöver alla göra.
    Bloglovin följare nummer 260.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag vill vara med och tävla :)
    hjarternio@hotmail.com
    http://hjarternio.blogspot.com

    Mvh

    SvaraRadera
  67. 1. Jag är gärna med

    2. Tipsar om tävlingen pa min fb-logg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/276863979097308

    3. Följer redan och gillar inlägget pa bloglovin som nr 26

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  68. 1. Smart, jag är gärna med!
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/1-okt-vinn-vileda-1-2-spray-mini.html
    3. Är följare och har gillat inlägget, vi är nu 26 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  69. Jag vill vara med. Såg ut att vara en jättesmart "städhjälp", den vill jag gärna ha.

    carindahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med och tävlar

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/30/vileda-110/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  71. Jag vill vara med. :)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  72. jag är med :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är med!

    Följer din blogg och gillar inlägget, nummer 27.

    purpleberry@live.se

    SvaraRadera
  74. Klart jag vill vara med och tävla :) /Mathilda Robertsson (mathilda.robertsson@gmail.com)

    SvaraRadera
  75. är med :)

    Följer redan men gillade som nr 28!

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Hej jag deltar gärna i din utlottning!

    Välkommen till min utlottning du oxå
    http://lovebeproud.blogspot.se/2012/09/vinn-valfria-smycken-utlottning-pagar-t.html

    SvaraRadera
  77. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/october/vileda-1-2-spray-mini.html

    Gillar inlägget som # 29

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  78. Jag är gärna med!
    jordgubbstopp@hotmail.com
    Kram
    Carro

    SvaraRadera
  79. 1. jag är med. skulle nog underlätta flyttstädningen en hel del.

    2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/october/vileda-1-2-spray-mini.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  80. Jag är med!
    // lindem95@gmail.com

    SvaraRadera
  81. Är gärna med!

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr. 30

    bellusss@live.com

    SvaraRadera
  82. Jag råkade skriva fel mail i förra kommentaren.
    Det ska vara bellusss@live.se

    SvaraRadera
  83. jag är absolut med och tävlar :) är jue ett sant städfreak så vad vore inte roligare än lite nya städprodukter ?

    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/october/stadprodukt.html#comment
    följer dej sen innan på bloglovin så gillar inlägget som nr. 31

    SvaraRadera
  84. Jag är med!

    Jag har tipsat på FB https://www.facebook.com/annika.nilsson.357#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Jag är med!! Skulle vara toppen att få äga en sån, verkar ju toppen!

    Jag följer dig via bloglovin!

    Mvh
    Ida
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  86. Följer dig och gillar som nr 31.
    Jag har delat på Facebook :)
    Nu hoppas jag på tur

    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag är med och tävlar!!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  88. Elisabeth Johnson2012-10-01 21:56

    Vileda har gott renomme´. Gäller det utlottning av deras produkter hänger jag me´.

    Elisabeth Johnson
    lindh.johnson---

    SvaraRadera
  89. Skulle verkligen vilja vinna en Spray mini från Vileda för att underlätta städningen hemma. Med en själv och ett barn som är dammallergisk så behövs det verkligen all hjälp man kan få
    Har lagt ut den på min blogg
    http://tirasun.com/wp/?p=961
    och följer dig på Blogwin fick nummer 33

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!