2012-09-02

Tävla om mirakelnudlar - Miracle Noodles!

Som en del av min lchf-diet utvärderar jag just nu kolhydratfria mirakelnudlar och Miracle Noodles Scandinavia ger tre av mina läsare chansen att göra detsamma!
1:a - 3:e pris: Tre paket Miracle Noodles (Rice, Fettuccini & Noodles).
__________________________________________________
För att vara med ska du svara på frågan:

Vad består mirakelnudlarna av?
Ledtråd hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla Miracle Noodles Scandinavia på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).

__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 18/9-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

69 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Glukomannan är svaret!
    * Är följare, den 1:a att gilla inlägget.

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Glukomannan!

    Hoppas på tur! :-)

    /Madde

    SvaraRadera
  4. Är gärna med. Detta passar mej utmärkt då min mage inte pallar för mycket kolhydrater.

    1, De innehåller Glukomannan.

    2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

    3, Följer dej redan på Bl och gillat inlägget som nr 2.

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. jag är jätte gärna med och tävlar

    1. består av glukomannan

    2. gillar dom på fb (veronica hedlund)

    3. länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-miracle-noodles/

    4. följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nr 4

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. jag är med!

    Svar: Glukomannan

    Gillat på fb med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bloglovin, så jag gillade inlägget som nummer fem =)

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Jag är med & tävlar!
    Rätt svar på frågan; Glukomannan

    Jag gillar Miracle Noodles på FB.
    Har tipsat om tävlingen i min blogg; http://vintersaga.blogg.se/2012/september/jag-tavlar.html

    Mvh // Ida Juntti
    i_juntti@live.se

    SvaraRadera
  8. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/02/mirakelnudlar-189/

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tar alla lotter!

    1. Nudlarna består av glukomannan.
    2. Gillar på FB (Sara Kramer).
    3. Har delat tävlingen på FB.
    4. Följer dig redan, men har gillat inlägget och blev gillare nr 6.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Hade inte en aning om att Miracle Noodles fanns! Gillade dem på fb (Marie L-m) verkar som en toppenprodukt.
    Gillade inlägget på BL som nr 7, tror jag i alla fall..
    Mirakelnudlarna består av Glukomannan.
    Ha det så gott önskar Marie l-M
    ragna_marie@

    SvaraRadera
  11. Mirakelnudlarna är tillverkade av den vattenlösliga fibern Glucomannan.
    Jag gillade företaget på FB som nummer 1588.
    Blev gillare nr 8 av ditt blogginlägg.

    Jag är intresserad av att börja äte kolhydratfritt. De här nudlarna verkar ju toppen till exempel när man blir sugen på spaghetti med köttfärssås :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Helena i Uppsala
    Glucomannan, dvs. fibrer från konjakknölkallans rot
    (Jag kollar på hemsidan om jag vunnit den 26 sept.)

    SvaraRadera
  13. GLUKOMANNAN

    Gillat, och delat på FB

    ANNELIE ANDERSSON
    piggelin78@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Glukomannan vattenlösliga fibrer
    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  15. Glucomannan är svaret på din fråga och det vore kanonkul att få prova på den "magiska" produkt. Låter för bra för att vara sant.


    Ha det bra :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  16. jag vill vinna nudlar till mej gillar nudlar mycket
    vitnos75@hotmail.se från ann-sofi

    SvaraRadera
  17. 1.svar... nudlarna är tillverkad av konjakrot och kalciumhydroxid som är ett naturligt surhetsreglerande medel gjort av äggskal

    2. chanette *pixi-jo* andersson gillar på fb

    3. tipsat: http://chanette.blogg.se/2012/september/vinn-hos-vitt-eller-svart-18-sep.html

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Glukomannan

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  19. Monika Gustavsson2012-09-03 09:34

    Hoppas jag vinner, är glutenintolerant så de passar mig perfekt! En chans för mig!

    Svaret: GLUKOMANNAN

    vh
    Monika Gustavsson
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  20. Glukomannan

    olof.forslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Mitt svar: Glukomannan.
    Jag följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nr 9).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Det här vill jag vinna :-)

    - Gillar på FB - Christin Enström.

    - Länkar i bloggen:
    http://inclination-to-buy.blogspot.se/2012/09/tavling-hos-vitt-eller-svart.html

    - O gillar inlägget på bloglovin, som nummer 10!

    Hoppas på vinst!
    //C

    SvaraRadera
  23. Mirakel nudlarna består av Glukomannan- vattenlösliga fibrer natulirgt utan fett
    gillar inlägget på bloglovin & följer dig där

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  24. Mirakelnudlarna består av glukomannan (en vattenlöslig kostfiber) och vatten. Glukomannan nudlar kommer från roten av en asiatisk växt som heter konjak.

    Har gillat Miracle Noodles Scandinavia på facebook, börjat följa vittellersvart på bloglovin´samt gillat inlägget (like nr 12)
    http://www.bloglovin.com/signup/validate/2169963/xg2xws4qf99

    Mail: mmalins@live.se

    SvaraRadera
  25. Det består av Shiratakinudlar.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med :)
    Dom består av glukomannan :)

    SvaraRadera
  27. Glukomanna
    gillat på FB

    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Nudlarna består av glukomannan.

    Gillar redan Miracel Noodles Scandinavia som Paola Al.

    Länk till inlägg om tävlingen:
    https://www.facebook.com/paola.al.18/posts/310656645698853

    Gillat inlägget på Bloglovin som nr 13 (tror jag - det stod du och 12 personer gillar detta).

    Håller tummar & tår - vill VERKLIGEN testa dessa! Har gått ner 26 kilo med LCHF sedan början på maj i år :) men har ännu inte ätit pastanudlar.

    SvaraRadera
  29. Glukomannan


    Marika Lantz
    ioma@ioma.se

    jag delar på FB och gillar redan ;-)

    SvaraRadera
  30. Jag gillar på Facebook (Johanna Kenas) och har delat tävlingen där. Nudlarna består av glukomannan från konjaksrot. Skulle gäärna ha ett gäng hemma att smaska på!

    http://vittellersvart.blogspot.com/2012/09/tavla-om-mirakelnudlar-miracle-noodles.html?spref=fb
    http://www.facebook.com/#!/maersta lyckas inte länka till min länkning ;)

    johanna@kenas.se

    SvaraRadera
  31. Din tävling funkar inte, får felmeddelande om rätt mailadress. Den lägger till tecken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan kommentera precis som du gjorde nu, det är så du deltar i tävlingen.

      Kommentarerna med svar på tävlingsfrågan syns först när tävlingen är avslutad.

      Mvh Anna

      Radera
  32. Birgitta ´R2012-09-04 13:31

    Gjort av konjaksrot!

    Gillat sidan på FB

    bettie_r@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Glukomannan är svaret! Skulle vara mycket spännande att testa detta! Mvh Ida, i.berge@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Svar: De är gjorda av glukomannan.

    Kul med en sådan tävling :)

    SvaraRadera
  35. glutomanan som e vattenlösliga och tar upp smaken av den maten man lagar 5 kcal per portion glutenfritt moresnake@live.se mvh viktoria

    SvaraRadera
  36. Jag är jättenyfiken på nudlarna och är gärna med och tävlar :-)!
    Nudlarna innehåller Glukomannan
    Jag gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)
    Delar tävlingen på Facebook.
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 14.

    SvaraRadera
  37. Vatten, konjaksrot och kalciumhydroxid. Gjord på glukomannan från konjaksrot.

    SvaraRadera
  38. mail glömde jag: muslipusli@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Mirkelnudlarna består av Glukomannan, som är vattenlösliga fibrer, naturligt utan fett, socker eller stärkelse.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  40. Vet inte om min kommentar kom med, fick upp ett felmeddelande så jag försöker igen..

    Mirakelnudalrna består av Glukomannan, som är vattenlösliga fibrer, naturligt utan fett, socker eller stärkelse.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  41. Glukomannan.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  42. Glukomannan!!

    Följer dig på blogloving och gillar på fejjan!!

    M.V.H Kristina

    (Skickar epost med adress, vill inte skriva adress p.g.a. spam!:))

    SvaraRadera
  43. Mirakelnudlarna består av Glukomannan (vattenlösliga fibrer)

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/september/vittellersvart.html#comment

    Nr 15 som gillar inlägget (följer dig redan)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  44. Svar glukomannan
    Mail beccah__@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Nudlarna består av Glukomannan! Har även gillat på FB, tipsat om tävlingen och försökte också gilla inlägget men det funkade inte.

    Håller iaf tummarna för vinst! Måste också tillägga att jag är ett stort fan av din blogg...du har verkligen inspirerat mig med lchf.

    Mvh

    Elin Jansson
    janssonelin89@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. glukomannan

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  47. Jag är med och tävlar!
    1. Svaret på frågan är: De består av Glukomannan, som är vattenlösliga fibrer, naturligt utan fett, socker eller stärkelser.

    2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
    3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/12/8624152-miracle-noodle-18-september/
    4. jag följer på bloglovin, gillar inlägget som nummer 16

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  48. SVAR: Nudlarna görs av konjakrot och kalciumhydroxid från äggskal.

    Maria Popov

    SvaraRadera
  49. AntonFjanton2012-09-12 18:51

    Glukamannan

    Gillar inlägget!

    Anton

    SvaraRadera
  50. Tillverkad av konjakrot och kalciumhydroxid som är ett naturligt surhetsreglerande medel gjort av äggskal.
    Har gillat dem på facebook! Följer redan dig (525) och delat din tävling http://www.facebook.com/emmiie.bajskorvborjesson.3
    mailadress: Hallonegott@live.se

    SvaraRadera
  51. Mirakelnudlarna består av Glukomannan.
    josefine.glad@live.se

    SvaraRadera
  52. Nudlarna består av: Vatten, fibrer (glukomannan) från konjakrot (amorphophallus konjac), surhetsreglerande medel (kalciumhydroxid)

    Gillar på FB och även delat tävlingen på FB - 3 lotter till mig :)

    Heléne Gustafsson
    helene84@telia.com

    SvaraRadera
  53. Svar: konjakrot och kalciumhydroxid

    Gillar inlägget som #17

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/nudlar.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med!
    SVar: Glukomannan
    FB: C Care Regn
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/18-sept-vinn-mirakelnudlar-miracle.html
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  55. Wow! jag håller på med lchf sedan några månader men har kört fast med maten...äter sååå enahanda!

    och de här nudlarna verkar spännande och ett bra alternativ för mej!

    De består av glukomannan!

    anci.skold@comhem.se

    SvaraRadera
  56. SVAR = Kostfibrer.

    SvaraRadera
  57. Kostfibrer.

    Hälsningar EJA

    011.63258@telia.com

    SvaraRadera
  58. Konjakrot (& äggskal)!
    // Eva
    snuttetutt@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Konjakrot (& äggskal!).
    snuttetutt@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Hej!

    Jag vill vara med!
    Svar: Glukomannan

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat om tävlingen på FB med länk.

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Mirakelnudlarna består av glukomannan, som är vattenlösliga fibrer, naturligt utan fett, socker eller stärkelse :)

    Josefinelande@gmail.com :)

    Skulle vara najs att testa, vill gå ner i vikt och har lite svårt att hitta saker som är varierande och fortfarande gott.

    SvaraRadera
  62. Mirakelnudlarna består av glukomannan, som är vattenlösliga fibrer utan fett, stärkelse eller socker :)

    Skulle vara najs att testa dessa nudlar. Försöker gå ner i vikt och har svårt att hitta nyttig, god och varierande mat. Försökt LCHF men gillar pasta.

    //Josefinelande@gmail.com

    SvaraRadera
  63. Svar: Glukomannan består dem av!!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  64. Svar: glukomannan! :-)

    MVH Monika
    moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  65. GLUKOMANNAN

    Andreas

    SvaraRadera
  66. Staffan Forssberg2012-09-18 21:30

    glukomanna
    Staffan Forssberg

    SvaraRadera
  67. Glukomannan

    stinaliffner@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!