2012-09-05

Vinn 1 av 5 Marvel's THE AVENGERS på DVD/BD!

Nu har fem lyckliga läsare chansen att vinna filmen Marvel's THE AVENGERS!
TM & © 2012 Marvel & Subs. www.marvel.com
Marvel presenterar Marvels The Avengers, den ultimata superhjältefilmen alla väntat på!

Marvels superhjältar Iron Man, Hulk, Thor, Black Widow, Hawkeye, Loki och Captain America sammankallas av Nick Fury för första gången någonsin i detta actionäventyr.

När en oväntad fiende plötsligt hotar hela jordens säkerhet måste chefen för den fredsbevarande byrån S.H.I.E.L.D. rekrytera ett team som tillsammans kan rädda jorden från ett katastrofalt öde. Marvels The Avengers är regisserad av Joss Whedon, och bjuder på ett storslaget äventyr med spektakulär action och oförglömliga specialeffekter.
1:a - 5:e pris - Marvels The Avengers på dvd eller blu-ray.
_______________________________________________________

För att vara med behöver du svara på följande fråga:
Vilken av superhjältarna i The Avengers är din favorit?

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med önskat format (dvd eller blu-ray) och mailadress.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).__________________________________________________
Du kan tävla fram till och med midnatt den 19/9-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

73 kommentarer:

  1. Hej =)
    Mina favoriter är Ironman och Hulken. Kunde inte välja en av dom.
    Gillar Ironman just för att han kan flyga och Hulken för att han är snäll innerst inne och rolig. Om jag vann så skulle jag vilja ha en vanlig dvd film.

    Jag gillar detta inlägg som nummer 1 och följer redan din blogg :) Min mail; hjarternio@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Det är helt klart Ironman, en man med glimten i ögat och humor men ändå en riktig superhjälte!

    Kram Erika
    erikanbrg477@googlemail.com

    Skulle vilja vinna bluray!

    SvaraRadera
  3. Thor, önskar dvd.
    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Min favorit är Iron Man.

    Helst DVD.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag blev lite kär i Thor när jag såg den filmen :)

    Blev nr 2 att gilla inlägget på Bloglovin'.

    Har jag tur så önskar jag mig filmen på blu-ray.

    SvaraRadera
  6. Min favorit är Thor.
    Dvd önskas.
    loviisa.haapamaki@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Hulken, stor och grön, det säger väl allt...
    Följer dig ÄNTLIGEN på bloglovin, blev följare 247.

    Önskar filmen på blu-ray om jag vinner.

    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag följer dig nu på bloglovin (blev nummer 248).

    Thor är min favorit när en superhjälte jag behöver,
    han har utseende, humör och mod så det räcker och blir över,
    med Thor skulle världen vara i goda händer,
    och vi kan bara luta oss tillbaka och vänta på att superhjälten anländer!

    Jag skulle vilja vinna blue-ray. sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  9. Hulken för han gör mig grön av Avund!

    jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hulken, eftersom Bruce Banner ser bra ut samt att Hulken är så jävla grym! Han var ju bäst i hela filmen!

    robert_holik@hotmail.com

    Skulle gärna vilja ha filmen på bluray

    SvaraRadera
  11. Iron Man är bäst.
    Jag önskar en vanlig DVD
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Min favorit är Thor såklart han är cool och grym och otroligt het.! jag följer dig på bloglovin :)
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  13. Hulken rules
    önskar vanlig DVD tack
    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  14. Tobias Lund2012-09-06 08:29

    Iron man

    mixens@home.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag gillar Nick Fury
    Om jag lottas önskar jag dvd.
    Mvh. Lilian som vill översaka sin 12 årige son!
    liliansoderman@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag beundrar Black Widow som ger superhjältarna en kvinnlig touch!
    Natasha Romanoff är änka men kan med sin svarta dräkt förföra nya män very much!
    (önskar blu-ray)
    (tipsar/delar och följer nr 249)
    kakasvea@yahoo.com

    SvaraRadera
  17. Hej. Thor är min stora favorit. Har jag turen på min sida vill jag gärna vinna en bluray.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med!
    Min favorit är Captain America, mest för att Chris Evans ser oerhört bra ut. :)
    Om jag vann, skulle jag vilja ha Blu-Ray.
    moaaeg[a]gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar om en dvd! :)
    Min favorit är helt klart Hulken. Stark och grön ;)

    Kram

    SvaraRadera
  20. Favvo: Thor!
    följer din bloglovin & gillade som nummer 5.

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Black Widow är min favorit. Hon kan få det att hetta till innanför byxorna på mig.

    linus.oberg@bredband.net
    Blu-ray önskas

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Vår favorit är Hulken, han är superstark och snäll om man inte jagar honom!
    /Tindra 11 år och mamma Anna

    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar om en Avengers Blu-ray.

    Min favorit är Thor, han är både manlig, maskulin och riktigt het ;)

    Jag har bloggat om denna tävling på min blogg --> http://surfinbabe.blogg.se/2012/september/dagens-tips.html

    Dessutom följer jag dig på Bloglovin´ (Jag fick nummer 251)

    Min mail: fia_79@hotmail.com

    *Håller tummarna och hoppas på tur*
    Kram

    SvaraRadera
  24. Iron Man är min favorit!
    DvD funkar alltid bra här hemma!

    HÄLSNINGAR
    Christine

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Emma emma_ehrin@hotmail.com2012-09-07 15:47

    Iron Man! Han har klart mest chill inställning och sköna kommentarer.
    Gärna på Blu-ray men DVD går också bra :)

    SvaraRadera
  26. Sven Söderling2012-09-07 20:43

    Hulken



    SvaraRadera
  27. Hej,

    Min favorit i filmen är Hawkeye - bara för att han är så söt och snygg
    och för att han skjuter pilbåge!
    Jag önskar en DVD.

    Maria (marishkasenator(a)gmail.com)

    SvaraRadera
  28. Iron Man! Hård och snygg! ;)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  29. Hulken såklart!! Det är den enda jag känner till,...
    för jag har inte sett dom andra någon gång!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  30. Har jag turen att vinna så önskar jag mej en DVD,
    glömde att skriva det.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  31. Min favorit är Thor! (Önskar dvd)

    Tipsar här:
    http://inclination-to-buy.blogspot.se/2012/09/tavling-hos-vitt-eller-svart_8.html

    O gillar på bloglovin som nummer 6!

    Hoppas på vinst :-)
    //C

    SvaraRadera
  32. emma nguyen2012-09-08 18:43

    Min favoret är captain america! (önskar dvd)
    emmaaaa98@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  33. Iron Man!

    Häftigt att kunna flyga!

    SvaraRadera
  34. Åhå, perfekt tävling för mig som älskar superhjältar :) Min favorit är Iron Man, kanske mest för att jag gillar han som är i kostymen. Downey Jr har alltid glimten i ögat och det gillar jag skarpt! Har länkat här och önskar DVD om jag skulle ha turen med mig:
    http://annapagronkulla.blogspot.se/p/jag-tavlar.html
    annapagronkulla(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag lämnar grabbens favorit: Ironman :)
    Vill gärna vinna en i bluerayformat

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/september/vittellersvart-1.html#comment

    Gillar som nr 7

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Min favorit är Thor. Han är ju en superhjälte som man förr verkligen trodde fanns, tillbad och offrade till. Det är häftigt tycker jag.

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med. Min favorit är Thor

    Har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/09/avengers-199/

    Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget som nr 8

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  38. Åh så glad att jag hitta tävlingen!:)
    Jag är självklart med!
    Min favorit är helt klart Thor, älskar filmen och budskapen med den! Sen så är han otroligt snygg också haha;)
    Följer dig via bloglovin sen innan, så vet inte vilken nr (följare) jag är. Men kan sluta följa, och följa dig igen om det skulle behövas?:)
    Håller tummarna! Kram!:)

    SvaraRadera
  39. glömde, jag skulle vilja ha en i dvd om jag vann! :)
    mail: dimandilir@hotmail.se KRAM:)

    SvaraRadera
  40. Jag vill vara med!
    Min favoritsuperhjälte från filmen är Hawkeye.
    Vinner jag vill jag ha filmen på blu-ray

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Min favorit från filmen är Iron Man, jag har aldrig sett filmerna Iron Man- Så jag vet inte varför han är favoriten men han verkar lite små kaxig och lagom svinig. Dessutom är Robert Downey grym skådespelare.

    http://marklar.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-om-the-avengers.html
    Följer dej redan sedan länge via bloglovin,
    blev gillare 9 av inlägget
    Om jag vinner vill jag ha filmen i Blu-ray
    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Thor såklart! Vill gärna ha dvdformat om jag vinner!
    Mail beccah__@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. min favorit av dem är iron man! :) han är coolast.

    jag skulle vilja ha blue ray om jag vinner.

    länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/september/19-september-avengers-1.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Åh, jag har inte sett filmen än (!!!!) men min favorit av superhjältarna är Iron Man! Håller tummarna!
    juliana.mailar@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Det är för mig en självklar fråga, det är iron man! Han är min absolut favorit bland dem som jag tror är med i filmen. Vinner jag vill jag gärna ha en vanlig dvd! Min mail är Loova@live.se

    SvaraRadera
  46. 1. Å, jag är med och tävlar! vilken perfekt present det hade varit till min lillebror som ÄLSKAR superhjältar! Han skulle bli SUPERglad! :)
    Jag önskar vinna bluray. Min favoritgubbe är Hulken, han är riktigt ball! :)

    2. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/12/8624515-marvels-the-avengers-19-september/

    3. Följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nummer 10

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. 1. Hulken han är stor och stark jag skukke känna mig väldigt trygg vart än jag skulle gå med honom han skulle få vara som min liv vakt tror ingen ens skulle våga sig gå nära mig då. Blu-ray önskar jag mig

    2. Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/21971214/taevling-hos-vitt-eller-svart-vin-filmen-marvels-the-avengers-.htm#WriteComment

    3.Följer dig på bloglovin sedan förut så gillar inlägget där som nummer 11

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  48. Jag är med.
    1. Iron Man!
    2. Extrachans, Jag är följare och nu gillar jag inlägget, Nr 12
    Önskar vinna filmen på DVD

    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Min favorit är självklart Iron man, för att han är så jäkla cool

    Om jag vinner vill jag ha den i DVD-format

    hannadjuis@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Min favorit är ju helt klart "Iron Man" - vem har inte suttit och dreglat över Tony Stark och hans tokigheter ;) Yummiee!

    Delar tävlingen på FB :) (extrachans)

    Om jag vinner så önskar jag den i DVD-format

    SvaraRadera
  51. Jag vet inte vilken som är favoriten - Ironman är ju en härlig prick, men om han är favorit vet jag inte.

    Gillar inlägget som #13

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/avengers-1.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    vill vinna DVD

    SvaraRadera
  52. Charlotte "Clotte"2012-09-15 15:58

    Min favorit är Hawkeye :)
    Jag följer din blogg och är gillare nummer 14.
    Min äldsta son fick en dvd-spelare när han fyllde år och jag vill helst vinna filmen på Dvd.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med och tävlar om en DVD.
    Favoriten är Hulk, minnen från barndomen...
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/19-sept-vinn-marvels-avengers-pa-dvdbd.html
    Har gillat inlägget på BL, vi är nu 14 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  54. Min favorit är Thor!! :)
    Om jag har vinner önskar jag den på dvd!

    Nellie.arnqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Viola Moberg2012-09-16 16:41

    Jag är med. Favoriten är Hulk.
    Tävlar om filmen på blu-ray.
    Gillar inlägget: Nr 15.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Min favorit är såklart Iron Man! Han är mänsklig men ändå omänsklig :)
    Vinner jag så skulle jag vilja ha den på Blu-Ray!

    kusht_@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  57. Min favorit är Hulken! :)
    Skulle vilja vinna dvd:n.

    emmi.svensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Monika O-sson2012-09-17 07:21

    Jag deltar gärna. Min sons favorit var Hulken och jag tror att hans son gillar honom också.
    Bloglovin gillare nummer 16.
    Önskar: DVD.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med :-) Favoriten är helt klart HULK!
    Gillar på BL; Jag blev nr 17.
    Länkar; http://pappanheteranders.blogg.se/jaghoppasvinna/2012/september/tavla-om-marvels-the-avengers-pa-dvd-eller-blu-ray.html
    Ha De!
    anderslukas@hotmail.com

    Ifall jag vinner skulle jag vilja vinna dvdn.

    SvaraRadera
  60. Stefan Åhsberg2012-09-17 23:51

    Iron man!

    Bluray blir kanon.

    Mvh Stefan Åhsberg, sohsberg(kanelbulle)hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Hulken! Alltid spännande att se om byxorna ska klara sig...

    Gärna DVD

    Stina
    gestur71@live.se

    SvaraRadera
  62. Min favorit är Thor :)
    Jag vill vinna filmen på dvd till min lillebror.
    Kramar!
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Hulken! Jag väljer dvd

    Jag hat tipsat på FB (Annika Nilsson)

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Michael Frank2012-09-18 20:11

    Hulken, bara att vara grön är ju mäktigt.

    Blu-ray ser jag helst.

    raksta@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag vill vinna dvdn med min favorit Hulken.
    peronsson@hotmail.com

    Gillar på bloglovin: Gillare nr 18!

    SvaraRadera
  66. 1. captain america!!
    2. dvd

    angelicalindh@live.se

    SvaraRadera
  67. Svar: Thor

    Vill ha DVD

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  68. 1. Thor är min favorit
    2.DVD
    anki_1962@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Hulken givetvis. Mer råstyrka får man leta efter =)

    Bluray

    joakimdeluxe@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med. Min favorit är Iron Man.
    Jag hoppas att jag vinner blu-ray.
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Hulken är favoriten! Att Mark Ruffalo tagit över rollen som mr Banner skadar inte, han är fabulous!

    Bluray!

    Jennie
    /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  72. Thor. Han är en gud, bokstavligt talat. ;)

    Önskar dvd.

    Mejl: skumbollen@hotmail.com
    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  73. Mina svar kommer här:

    Jag gillar Iron Man för han är en människa som bestämde sig för att bli superhjälte.

    Blu-Ray.

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner den här gången.
    Sara K.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!