2012-09-25

Vinn ett års virusskydd från Kaspersky!

Du har väl virusskydd på din dator? Annars har du chansen att vinna ett års skydd från Kaspersky här!

_________________________________________

Kaspersky Internet Security är det bästa skyddet mot virus, trojaner, skräppost, hackare och annat.

Detta säkerhetsprogram innehåller anti-virus, övervakar din internettrafik och förhindrar att du startar skadliga program av misstag eller klickar på länkar till nätfiskewebbplatser när du använder Facebook, Twitter och andra sociala nätverk.

Kontouppgifter, bilder och annan personlig information du har på datorn hålls också säkra med detta virusskydd från Kaspersky Lab.

_________________________________________

1:a pris Kaspersky Internet Security 2013, värde 599 kr.
_________________________________________

För att vara med ska du kortfattat svara på frågan:

Vad skulle du tycka vara värst att förlora på din dator?
_________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 29/9-12.
Lycka till!
_________________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

15 kommentarer:

  1. Det värsta vore om alla mina foton och filmer försvann. Nästan sju års foton! Jag ska snart (hoppas det inte blir försent bara) göra en backup på just alla foton, för de finns ingen annanstans. Så det vore värst att förlora!

    SvaraRadera
  2. Det vore om alla mina foton försvann, samt barnens meritbrev + cv.
    Blir ju aldrig att man lägger upp det nån annanstans. Tyvärr.
    Man önskar att alla virus och dyligt bara försvann.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med!
    Allra värst är ju foton, de går ju aldrig att återskapa...
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/29-sept-vinn-ett-ars-virusskydd-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  4. Det värsta som skulle kunna försvinna är alla mina bilder jag har på datorn. Från bröllopet, under studietiden, modelluppdrag etc. Nu har jag samlat bilder på olika källor och i kassaskåp hos mamma och pappa, så jag hoppas de är i säkert förvar.

    Hälsningar Christine
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Maria ytligast@gmail.com2012-09-26 13:09

    Mina dagboksaanteckningar och foton då såklart.

    SvaraRadera
  6. Jag har varit med om det ganska nyligen - min dator kraschade tack vare ett virus och jag förlorade a-l-l-t jag hade på datorn. Det vill jag aldrig vara med om igen! Värst var nog att förlora ett romanprojekt som jag jobbat på länge, samt alla fotografier.

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  7. Jag skulle sakna mina dagboks anteckningar.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Idagens läge så har nog alla sin foton på datorn med tanke om att "en dag framkalla dessa" Lika så är jag,men om olyckan skulle vara framme och min dator skulle krascha skulle jag bli väldig ledsen då jag har alla mina foton där.

    SvaraRadera
  9. Monika Gustavsson2012-09-27 08:48

    Alla mina bilder från tiden då barnen föddes fram till idag! Genomgick en svår skilsmässa nyligen och de dagar som barnen är hos sin pappa är dessa bilder guld värda!

    vh
    Monika
    utsikten7@telia.com

    SvaraRadera
  10. Det värsta vore att förlora bilder och videor som jag har från konserter jag har gått på. Då skulle jag nog bli lite hysterisk :S

    Johanna
    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med och tävlar!
    Sen man fick barn så är bilder och videos det absolut värsta som kan förloras från datorn!

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Fotona! Och det har redan hänt. I julas fick jag ett e-julkort från en kompis som visade sig inte alls vara från en kompis, utan ett hemskt virus som kraschade hela min dator.....

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Det värsta skulle vara att förlora möjligheten att kunna använda datorn, och ännu värre bara på grund av att jag saknat ordentligt virusskydd!


    louise.s.hedman@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Mina foton skulle vara värst att förlora.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Som student mitt inne i ett projektarbete kan jag drömma mardrömmar om att alla mina veckor förarbete och faktainsamling skulle gå upp i rök.
    Jag skulle aldrig ha tid att göra detta arbete om igen utan min utbildning skulle bli lidande.

    Mvh Katharina
    hakanson.katharina@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!