2012-09-10

Vinn presentkort hos Kåmfy värt 1000 kr!

Nu är det dags för höstens mest Kåmfy tävling!

En av er vinner ett presentkort värt hela tusen kronor som låter dig välja bland ett helt gäng snygga och ekologiska myskläder till hela familjen.
 1:a pris: Presentkort hos Kåmfy, värde 1000 kr.
__________________________________________________

För att vara med ska du svara på frågan:

I hur många färger finns Kåmfys mössa?
Ledtråd hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress, svaren syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla Kåmfy på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på Bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).

__________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 29/9-12.
Lycka till!
__________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

135 kommentarer:

  1. Det finns 7 färger :) Jag gillar på fb ( Linnea Svensson) . Jag följer dig på bloglovin och gillar detta inlägg som nr 1. Håller tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Jag är med och tävlar med 2 lotter! Mössorna finns i 7 färger.

    Följer dig på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nr 3).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Den finns i 7 färger. Jag gillar inlägget som nr 2. Gillar på face - johanna andersson.

    Nu jäklar hoppas jag på tur. Hejja oss! joi1977@spray.se

    SvaraRadera
  4. Detta vill jag så gärna vinna. Mössan finns i 7 färger.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  5. Är gärna med. Woo detta hade vart askul att vinna.

    1, Den finns i 7 färger. Assnygg btw.

    2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

    3, Följer dej på BL sedan innan, gillat inlägget som nr 5.

    Ha en bra kväll.
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Svar: Sju.
    Gillar även på facebook. (Anja Håkanson)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Svaret på frågan är 7 olika färger :)
    min mail: lillaj88@gmail.com
    gillar sedan tidigare sidan på facebook :)
    (Bloggar om tävlingen imorgon då jag sitter vid en dator) återkommer med länk :)

    mvh www.nattstad.se/3barnsmamman

    SvaraRadera

  8. Svaret är sju färger.
    Jag gillar på Facebook.
    Blev nummer 6 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  9. 7st markus@genander.com

    SvaraRadera
  10. 1. svar: 7 färger :)
    2. gillar på fb med namnet Emilia Lindbom.
    3. tipsat på fb: http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/403620073038775
    4. följer redan men gillade som nr 7!

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Svar 7st!

    Gillar deras facebooksida - Caroline Andersson

    Delade inlägget genom deras facebooksida med samma namn.
    och tipsat om den här: http://caroliinea.bloggplatsen.se/2012/09/11/8617737-inte-sa-mycket-att-skriva-om/

    Följer dig redan, gillade inlägget som nummer 9 tror jaag det var :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. 7 färger
    Gillar Kåmfy på Fb och har delat tävlingsinlägget på min FBsida
    (http://www.facebook.com/jessica.hellstrom.58)

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Erika Skalman (norsbronx@hotmail.com)2012-09-11 08:29

    7 olika färger på mössan jag hittade,
    när jag Kåmfys hemsida tittade,
    mössan som är super fin och skön,
    fanns i färgerna pink, purple och grön,
    även som röd, orange, gul, och blå,
    Oj vad jag önskar min son en kunde få,
    Kåmfys kläder tillverkade av 100% bomull,
    för barnens och för miljöns skull!

    SvaraRadera
  14. Svar: Den finns i 7 färger

    SvaraRadera
  15. 7 stycken färger.
    Jättemysiga grejer!
    katerina.gongas[kanelbulle]spray.se

    SvaraRadera
  16. 7 färger
    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  17. Mössan finns i 7 oemotståndliga färger!

    Blev gillare nr 418 på FB och gillade även ditt tävlingsinlägg på Bloglovin'.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Wow vilken tävling, jag vill vinna! :)

    Svar: SJU

    Gillar på fb sedan tidigare med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bloglovin och har gillat inlägget som nummer 11 =)


    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. 7st

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Svaret är 7 härliga färger :)
    Jag gillar på Facebook (Beatrice Tävlar)
    Länkar gör jag här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2012/09/11/kamfy-29-september/
    Eftersom jag redan följer dig så gillar jag som nummer 12 :)

    Nu håller jag tummarna mina :)
    KRAM
    beabofink84@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Mössan finns i 7 färger
    Självklart gillar jag Kåmfy på Facebook

    annansnall@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. 7 färger. :D

    Håkan
    hakan.b.hansson@gmail.com

    SvaraRadera
  23. Svar: 7

    Jag gillar Kåmfy på fb (Johanna Maria Harderud) och jag följer dig på bloglovin (nr 251) och gillar inlägget (nr 13)

    lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hejsan! Svaret är 7 färger på mössan. Följer dig sedan tidigare på bloglovin´ och har gillat inlägget.
    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  25. Svar: Den finns i 7 st färger.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Jag är jättegärna med och tävlar med alla 4 chanser, vilken höjdarvinst!

    1. Det finns 7 olika färger på mössorna

    2. Gillar kåmfy på Fb (länk i punkt 3)

    3. Delat via Fb. Blev ingen miniatyrbild med, men länken till både detta tävlingsinlägg och till Kåmfy funkar:)
    https://www.facebook.com/hilde.jensen.560

    4. Följer bloggen och gillat inlägget som nr. 15

    Nu hoppas familjen på tur, vi håller tummarna!
    Kram från hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Svar: Sju färger!

    Jag har gillat Kåmfy på facebook och delat deras inlägg om tävling på facebook. (Sophie Persson)

    Jag har gillat inlägget på Bloglovin (blev nummer 16)

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  28. Hej!

    Jag är gärna med i din kåmfy tävling om ett presentkort! Så supermysiga och färgglada plagg där finns för hela familjen, sköna att gå hemma och myspysa i tillsammans :)

    * Mössan finns i 7 färger
    * Gillar Kåmfy på FB
    * Delar tävlingen på FB: https://www.facebook.com/katja.hiekka

    Mvh
    Katja H

    katjahiekka@spray.se

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar! :)
    1. hoppas det är rätt, men jag svarar 7 st färger! 2. Jag gillar på facebook - Evelina Mattsson Lundqvist. 3. Jag gillar inlägget på bloglovin och blev nummer 17 :) håller tummarna nu..

    min mail adress: evelinamattssonlundqvist@live.se

    SvaraRadera
  30. Svar: 7 färger.

    Jag tar även en extra lott. Jag har länkat till dig med bild till höger i min blogg

    SvaraRadera
  31. Klart man är med! Mössan finns i sju olika färger.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är med :) Svaret är 7 olika färger.
    Gillar även på fb. och delar till min fb.sida.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  33. De finns i 7 Färger, gillar kåmfy på b :)

    Hoppas på massa tur nu :)

    penny

    SvaraRadera
  34. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  35. Svar: 7 färger
    Gillar Kåmfy och har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/ironnlid
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Den finns i 7 färger
    Jag har gillat Kåmfy och tipsat om tävlingen på min FB-sida: http://www.facebook.com/pallella.lullin
    pallella@spray.se

    SvaraRadera
  37. färgerna är rosa , lila , röd och grön
    Med kläder från Kåmfy drömmer jag mig bort och vill fly .
    Mjuka och härliga kläder , för barn och vuxa i alla väder . Vill jätte gärna vinna.
    Länkar din tävling på min blogg i högra menyfältet ;0)

    SvaraRadera
  38. Therese Engman2012-09-11 19:49

    Kåmfy mössan finns i 7 fina färger ;o)
    Jag heter Therese Engman och min mail adress är t_engman@hotmail.com
    Gillade Kåmfy på facebook nr 428

    SvaraRadera
  39. Tjenixen!
    Tack för en trevlig och inspirerande blogg :)
    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 7 färger
    Vänliga sensommar-hälsningar / "Mickan" :)
    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Svar: 7 färger.
    Gillar Kåmfy på FB.

    Nu håller jag tummarna så hårt jag kan, hoppas det hjälper. :)


    coolmalpa@hotmail.com
    Malin Hedlund

    SvaraRadera
  41. Svar 7 stycken färger
    En lott
    Beccah__@hotmail.com
    /Rebecca

    SvaraRadera
  42. Är gärna med!
    Svar: 7 färger

    Gillar på fb: Isabelle Marie Flink
    Följer dig redan på bloglovin så jag gillar inlägget som nr. 18

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  43. Hej! Jag vill vara med i kåmfy tävlingen. Mitt svar är 7 st och min mailadress är idamopers@hotmail.com
    MVH Ida Mopers

    SvaraRadera
  44. 7 färger finns det på mössan.
    Gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)
    Följer dig på Bloglovin' sedan tidigare.
    Gillar inlägget som nr 19.
    Delar tävlingen på Facebook.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  45. Jag är såklart med och tävlar!:)
    1. Svaret på frågan är: 7 färger finns mössan i.
    2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
    3. Jag följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 20

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej. Jag är med. Sju st hittar jag =)

    JAg följer dig redan och jag blev nummer 21 att gilla inlägget.

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Det finns 7 stycken

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  48. Ursula Nyström2012-09-12 18:45

    Hej!

    Svar: Sju

    Mvh
    Ursula N

    SvaraRadera
  49. Hej,

    Jag är gärna med och tävlar:)

    Mössan finns i sju färger.

    Jag har gillat Kåmfy på fb. Jag följer din blogg även om jag inte förstått detta med att följa på bloglovin:)

    Mvh
    Sara

    SvaraRadera
  50. Sven Söderling2012-09-12 18:46

    7 st

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  51. Svaret är 7. Gillat och delat!

    Vem vill innerst inne inte ha en jumpsuit....?
    elli-

    SvaraRadera
  52. AntonFjanton2012-09-12 18:48

    Svar: 7!

    Jag gillar inlägget!

    Anton

    SvaraRadera
  53. Är gärna med och tävlar! Svaret är 7 färger.
    För extrachanser har jag
    Gillat på facebook, liselotte andersson
    Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/09/p-kort-299.html
    Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 22
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  54. Jag vill gärna vara med, och rätt svar är: 7 fina färger finns mössan i :)

    - Gillar Kåmfy på FB (Sara Kramer)
    - Har delat tävlingen offentligt på FB (Sara Kramer heter jag där)
    - Följer dig redan på BL, men gillade inlägget och blev gillare nummer 23.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  55. Jag vill jättegärna vara med! Jag studerar, och är ensamstående med mina barn, så ekonomin är verkligen stram, och det är sällan att man har råd att unna sig något extra!
    svaret= 7 underbara farger!
    Jag gillar pa Fb med namnet barbados jenn
    Jag gillade inlagget pa bloglovin som nummer 24

    SvaraRadera
  56. Svar: 7 st färger

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/29-september-vinn-presentkort.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  57. Mössorna finns i 7 färger.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  58. Monika Gustavsson2012-09-13 09:12

    1 chans till mig1 Svaret är 7 färger. Hoppas på vinst, min dotter har vuxit så under sommaren!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  59. 1. Sju olika färger.
    Gillat Kåmfy på facebook (Amanda Skog)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar 7 fina färger.

    Tar alla extrachanser jag kan, detta vill jag så gärna vinna. Gillar på facebook och delar även där https://www.facebook.com/kim.falkenstrom

    Gillar på bloglovin och blev nummer 26 att gilla inlägget.

    Hälsningar
    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Den finns i sju färger!
    Följer redan din blogg, gillat Kåmfy på facebook, samt delat tävlingen på min facebook :) Ha en bra dag!
    Mailadress: Hallonegott@live.se

    SvaraRadera
  62. Svar: 7

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/presentkort-1000-kamfy.html

    Följer på BL och gillar inlägget som #27

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  63. Svar: 7 färger
    Gillar kåmfy på fb
    Gillar inlägget som nr 28
    --> 2 extralotter
    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Svar: Den finns i 7 färger.

    Min mail: fia_79@hotmail.com

    Extra lott:
    Jag följer dig redan på Bloglovin´.

    SvaraRadera
  65. De gulliga mössorna finns i 7 färger.
    - Följare som gillat inlägget som den 29:e

    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Svar: 7st

    Följer på Bloglovin och gillar inlägget som nr 30

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/16/kamfy-299/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  67. Svar: 7 st..


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  68. Hej Vill gärna vara med o tävla.
    Svaret är 7stycken färger.
    Min mailadrss: lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  69. Jag är med!
    Svar: 7 st

    annikarajamaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. 7 st.
    gillar på fb. länkat på www.shopaholicans.blogg och blev gillare nr 31.

    SvaraRadera
  71. svar: 7 färger!

    gillar på fb-catharina ottosson

    länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/september/29-september-kamfy.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. rätt svar är 7 stycken!

    min mailadress är fannyjahnke [a] gmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är med och tävlar och hoppas på att få vinna till min son som fyller 3 år i början på oktober :)

    SVARET PÅ FRÅGAN: Mössan finns i 7 färger.

    Extrachanser:
    * Gillar kåmfy på FB - Katta Markowska
    * Länkat i min blogg: http://kattaaa.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-299.html#comment
    * Följer dig på BL blev nr 252

    Hoppas på tur nu :)
    kattaaa@ymail.com

    SvaraRadera
  74. Det finns 7st olika färger!

    Gillar På FB som nummer 444.

    Har delat på min FBsida här: https://www.facebook.com/maria.emontelius/posts/351866438234231

    Hoppas på en extra mysig höst för min familj :-)

    maria.melisia(a)gmail.com

    SvaraRadera
  75. Det finns sju olika färger.
    Mail: isabellolssn@hotmail.com
    Har gillat på Fb under namnet Isabell Olsson. Blev även din följare nummer 252 :)

    SvaraRadera
  76. svar:I 7 färger!
    jenniinwonderland@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Sju färger. Gillar Kåmfy på facebook.
    Min mail: Elly Edlund
    Mariehemsv. 21 J
    90653 Umeå

    SvaraRadera
  78. info@stadtina.se

    7 härliga färger

    SvaraRadera
  79. Svar: Mössan finns i 7 färger.

    Extrachannser:
    1. Gillat på facebook (Celine Naminah)
    2. Tipsat i min blogg: http://phantazia.blogg.se/2012/september/presentkort-1000kr-hos-kamfy-29-september.html
    3. Gillat inlägget på bloglovin' nr 33

    SvaraRadera
  80. Finns i sju färger :)
    m.brockova@hotmail.se

    SvaraRadera
  81. 7 st. oliviawik@hotmail.com Tack på förhand /Olivia :)

    SvaraRadera
  82. Sver: 7 st
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. ojoj vilken toppen tävling med en sån toppen vinst :) vore bästa vinsten i höst till mej och min sambo. är nämligen två fattiga studenter som älskar att mysa i hösrusket :)

    svaret på frågan är 7 st - pink, purple, dkred, green, orange, anotherblue och yellow.

    gillar på fb: Johanna Hellberg

    gillar inlägget på bloglovin som nr. 34

    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/september/presentkort-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14.html#comment

    SvaraRadera
  84. Svar Kåmfys mössa finns i sju färger

    lthina@hotmail.com

    Gillat Kåmfy på FAcebook under Thina Lejon

    Har lagt upp det i min blogg
    http://tirasun.com/wp/?p=619
    där det automatiskt publiceras till min sida på Facebook.
    Följer dig nu via Bloglovin och blev nummer 35 som gillare

    SvaraRadera
  85. anneli 7st olika färger
    anneli.ask.hansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Mössan finns i 7 olika färger :D

    sofiaelinab@live.se

    SvaraRadera
  87. Kåmfys mössa finns i sju olika färger.

    Jag gillar Kåmfy på Facebook.

    /Åsa Söderlund
    Soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Jag är med.
    svar: 7 färger
    j_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Hej! Den finns i sju olika färger. :-)

    /Sami

    saz69[at]live.com

    SvaraRadera
  90. Hej
    Jag är gärna med i denna tävling.

    De har 7 olika färger på mössorna.
    Jag har gillat sidan på FB med mitt namn Tina Carlström.
    Jag har delat tävlingen på min sida också, här är länken: http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Nu hoppas jag på turen!

    Höstkramar från Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. hej :)

    7 stycken fina färger finns det på mössorna :D

    (elin.pekar@telia.com)

    SvaraRadera
  92. Svar: 7 st.

    jenny_sweet96@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej,

    Jag är med och tävlar!

    Mössan finns i 7 olika färger. :)

    Hanna
    hannadjuis@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Det finns 7 olika färger på Kåmfys mössor!

    SvaraRadera
  95. 7 st färger! Gillat på FB! =)

    Mvh
    Annelie Gullberg
    dullan@hotmail.com

    SvaraRadera
  96. saga (sagapahlsson@live.se)2012-09-23 19:33

    svaret är 7 färger. Gillar på facebook med, Saga Pålsson :)

    SvaraRadera
  97. Svaret är 7! :)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  98. Den finns i 7 färger

    kokostopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. jag är med.

    1. svaret är 7 färger.

    2. gillar på fb (linda hallstensson)

    3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/september/presentkort-kamfy.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  100. hej kåmfy svaret 7 färger finns mössorna fina söta jag vill järna vinna dem här fina presenten till mitt barnbarn

    SvaraRadera
  101. nu hösten här ,om man har så fina mössor
    man bilir glad tack tusun tack kåmys
    pennsylvania2010@gmail.com

    SvaraRadera
  102. Svar i tävlingen. Kåmfys mössor finns i 7 färger ;)
    ellinor_johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Klar jag vill ha chansen att vinna höstruskets härligaste mysplagg!

    Rätt svar är 7!

    Mejladress: karolinasjogren@live.se

    SvaraRadera
  104. 1. Mössorna finns i 7 färger
    nillwa@hotmail.com
    2. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
    3. Tipsar/Länkar till tävlingen på FB
    4. Gillat inlägget på bloglovin nr 36

    SvaraRadera
  105. Sandra M Pettersson2012-09-26 08:39

    Den finns i sju färger.

    Gillar på FB som Sandra M Pettersson

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Jag är gärna med!
    Svar: Sju färger
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/09/29-sept-vinn-presentkort-hos-kamfy-vart.html
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget, vi är nu 36 som gillar.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  107. Mössorna finns i sju olika färger
    angelahelgee@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Myskläder är den här familljen i stort behov av så självklart är vi med :)

    7 fina färger finns mössorna i!
    Gillar på facebook (frederica balk) och följer på bloglovin som 256 :)

    Länkar till tävlingen i sidan på min blogg så det inte försvinner bland inläggen..

    Nu hoppas vi på tur!!
    Kram

    SvaraRadera
  109. Glömde skriva mailadress: frederica.balk@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Jag är gärna med i tävlingen och är följare nr 252.
    Jag har gillat Kåmfy på deras facebook- anette carlsson.
    Svaret är att det finns 7 färger.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  111. Hej! Det finns sju färger av mössan, min mailadress är eva_hettinger@hotmail.com
    Jag följer din blogg och är nummer 256, och har gillat dig på facebook.

    SvaraRadera
  112. Svar: Dem finns i sju färger.
    Jag har gillat Kåmfy på facebook med namnet: Fanny Anna Karolina Lundgren.
    Har tipsat på min blogg:
    http://hopefulme.blogg.se/2012/september/jag-tavlar-1.html#comment
    Följer dig via bloglovin, blev nr 258.

    SvaraRadera
  113. Svaret är 7 :)

    Gillar på Facebook (Helene Gustafsson)
    Delat länken på FB

    https://www.facebook.com/helene.gustafsson.319/posts/232179553575607

    Så nu hoppas jag på tur :D

    SvaraRadera
  114. Svar: 7 färger

    SvaraRadera
  115. 1. Svar: 7 st
    2. Gillar på facebook
    3. Följer dig på bloglovin'

    Ha en fin dag!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  116. Gu va fina grejer de har, vill självklart vara med.
    Mössan finns i 7 olika färger.
    Gillar på facebook (Emma Sjöberg).
    Följer på bloglovin och gillar inlägget som nr 38
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Mössorna finns i sju färger!

    Följer redan på bloglovin sedan tidigare. :)

    (eksynyt snabela gmail.com

    SvaraRadera
  118. 7 st!
    Har gillat på FB.
    Hälsningar Anna

    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  119. Hej!

    Underbar tävling!
    Svar: 7 st

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Jag är med!
    Svar: 7 st färger.

    Jag gillar kåmfy på FB, gillare 468.

    Jag har skrivit om tävlingen i min blogg ;
    http://vintersaga.blogg.se/2012/september/jag-tavlar-1-2-3-4.html

    Mvh // Ida J
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  121. Svar: Kåmfys mössa finns i sju olika färger. (Gillar Kåmfy på facebook; Elvira Holmberg)

    SvaraRadera
  122. Hejsan!
    Är gärna med och tävlar!
    Svaret är att mössan finns i sju olika färger.
    Jag har även gillat på facebook -Jessica Lund och har också tipsat på min facebook :o)

    jippie24@hotmail.com

    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  123. det är 7 stycken färger!

    Följer sen tidigare på bloglovin.

    håller tummarna! :D

    SvaraRadera
  124. glömde säga min mailadress! victoriabang83@hotmail.com

    SvaraRadera
  125. Den finns i 7 olika färger!
    Jag har gillat på facebook!

    SvaraRadera
  126. 1 Svar: 7 st
    veronica_134@hotmail.com
    2 Gillar redan på fb - Veronica Bredland Bråten
    3 Tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
    4 Följer redan på bl, gillar inlägget som nummer 39

    SvaraRadera
  127. Svar: 7 färger

    Hoppas på vinst!

    Mvh ELeonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  128. Jag glömde nog skriva vilket nummer mitt gilla inlägg fick, det fick nummer 40

    fia_79@hotmail.com

    SvaraRadera
  129. Svaret är 7 färger, jag har gillat på FB (Ilse D) och skrivit ett inlägg på bloggen: http://dipdiy.blogspot.se/2012/09/one-more.html?m=0

    Rolig tävling!

    SvaraRadera
  130. Förlåt, glömde skriva mejladress! dipdiy@mail.com, som sagt, svaret är 7, jag har gillat (ilse d) och länkat på bloggen http://dipdiy.blogspot.se/2012/09/one-more.html?m=0

    SvaraRadera
  131. 7 FÄRGER på mössan och så har jag gillat på FB!!!

    /piggelin78@hotmail.com

    ANNELIE ANDERSSON

    SvaraRadera
  132. Svar: 7 färger

    Mvh Karin
    karinbu@live.se

    SvaraRadera
  133. 7 olika färger.

    Ha en fin dag!
    //Kristiina

    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  134. Sju färger! Alla lika fina :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  135. Sju fina färger och så har jag gillat och delat på facebook :)

    Jenny Mc Cullough
    jennyhansson@live.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!