2012-10-20

Finmiddag & pigg!

Otroligt vad sömn betyder mycket för humöret och energinvån. Både igår och i natt sov Liten ganska mycket utan mig som napp. Det gjorde att jag kunde sova lite bättre. Det resulterade i en ganska pigg och samlad kvinna både igår och idag. Känns hur skönt som helst att mina svackor är så snabbt övergående.

Har varit sugen på att fixa till mig ett tag nu men det har liksom inte blivit av. Smink, fina kläder och fixade naglar. Idag sammanföll ork, lust och tillfälle så nu känner jag mig representabel.

<--- Jag använder IDUN Minerals concealer och ögonskugga. Riktigt bra produkter.

Självklart har dagen runnit på i ilfart vilket betyder att vi ska iväg på middag med fina vänner om, hoppsan, en liten halvtimme. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Ska läsa igenom dina sista inlägg eftersom jag är tekniskt invalidos ;)
    Har behövt installera Google Chrome för att Bloglovin ska funka. Först surade jag några dagar, men nu har jag fått tummen ur.....

    Kul att du är ute och svirar :-)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att du är tillbaks! Allt väl?

      Japp, svirigt blev det!:)

      Kram

      Radera
    2. Mitt humör går upp och ner, men idag är det skapligt.
      Har gjort ett uppehåll med lchf. Valde åter att tröstäta som en ventil när annat inte hjälpte. En riktig klassiker mao!

      Radera
    3. En svensk klassiker!

      Det är bra med tröstätande, ända tills man (jag) inser att det främst göder ångesten. Tur att det är lätt att förtränga saker... ;)

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!