2012-10-26

Fyra saker!

Det är fyra saker jag vill säga idag.
1. Snön vräker ner och den kommer med all säkerhet ligga kvar till, säg, april?

2. Vi har fått officiellt klartecken för husbygget. I början av februari ska vårt nya hem stå på plats och det är nästan så att jag vågar släppa ut känslorna. Det ska bli så otroligt spännande.
3. Idag är den sista dagen att tävla om den perfekta familjekalendern från Barntavlor.se. Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

4. Igår eftermiddag slog en förkylning till. Rakt i ansiktet. Den sitter där och far omkring med feber och annat skräp i kroppen. Därför ska jag nu bädda ner mig i soffan, se på tv och kräla i självömkan. När jag blir riktigt förkyld...

Önskar er alla en fin fredag!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!

    Kram i all hast med ett barn vid bröstet och ett som busar med vatten....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det ska jag!

      Mina stora barn är halvt dolda i snön här utanför. Riktigt mysigt med snöstorm när man som jag och Liten sitter i värmen och ser den genom fönstren. ;)

      Kram!

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!