2012-10-22

Hipp hurra hurra!!

Äntligen!
Dags för lite mera skumpa till helgen...
- vs -

12 kommentarer:

  1. Härligt !! stort grattis till en fantastisk nyhet :) Kram

    SvaraRadera
  2. haha... tro mig, när det gäller bröllopsmiddagen tänker jag inte vika en tum ! Behöver han 2 personal till för att sköta grillen får han väl ta in det, jag betalar vad det kostar helt enkelt... I morgon är det dags för rond 2 i den frågan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, på med gummihandskarna och satsa på knockout! ;)

      Radera
  3. Vad skoj :-) grattis grattis :-) kram!

    SvaraRadera
  4. ...vet inte varför jag bara kan kommentera ibland? :-(
    Grattis!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, känns så bra! :)

      Kram

      Radera
  5. Åh stort grattis! Vad roligt för er :)

    Och just det, otroligt söt profilbild du har!
    Kram, A

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!