2012-10-21

Hoppsan hejsan!

Middagen igår var, som alltid, supergod. Det serverades blinier med en stor skål Kalixlöjrom som vi alla glatt slevade ur. Efter det fick vi älgkött med hemgjord bearnaisé och till efterätt fick vi chokladkaka med vitchoklad- och mascarponekräm. Gott, gott!

Självklart fanns det även en hel del goda drycker till de olika rätterna och jag var tydligen ganska törstig... Är väldigt förtjust mousserande och när vi gick hem hade jag hunnit bli lite rund under fötterna. Det märks att jag inte druckit alkohol på länge, länge. Svirigt var ordet!

Imorgon, måndag, är sista chansen att vara med i tävlingen om det nya spelet Pinsamhetsfaktor. Här får ni en liten ledtråd, fortsätt sångtexten: Vill du vara min...Björn Ranelids hustrus namn.
Klicka på bilden för att komma till tävlingen.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!