2012-10-26

Tampons for free - November!

November månads VIP-utskick från Tampons for free är sponsrat av HPV-vaccin och innehåller en hel del information om HPV, ett fint skrivbok och ett smart USB-minne med plats för hela 8GB.
Även denna gång ville Liten vara med på bild så jag fick skynda mig att fota innan hon hann rycka åt sig minnet, därav den gryniga kvaliteten.

Läs gärna mer om HPV här och håll koll på tävlingar i Gästbloggen.

Just det, grundarna av Tampons for free har nu lanserat en splitterny tjänst för oss som behöver mer än en ask tamponger/månad. Besök Reddville för mer information.

Om det nu, mot förmodan, är någon där ute som missat det att få gratis tamponger så anmäler ni er här. Gratis innebär att ni svarar på en kort enkät efter mottaget utskick, tar max 3 minuter och är helt klart värt det!

Tusen tack till Sophia, Martina & Diana! ♥
- vs -

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det skönt att ha körkort! Jag har snart haft det i 1 år(den 18 november) men nu skulle jag aldrig klara mig utan :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!