2012-10-03

Tampons for free - oktober!

Oktober månads VIP-utskick från Tampons for free är sponsrat av Pronaxen och innehåller det på bilden nedan. Liten ville väldigt gärna känna på chokladkulan och fick därför vara med på bild, hon ingick alltså inte. Chokladen åt jag upp.
Passa på att gilla Pronaxens Facebook-sida, just nu delar de ut 3.000 survival-kits och kommer även erbjuda tävlingar. Om du beställer Pronaxen hos Familjeapoteket får du 20% rabatt och fraktfri leverans, ange koden PRONAX.

Just det, grundarna av Tampons for free lanserar en ny tjänst inom ett par veckor. Spännande! Gilla R.E.D.D så missar du inte avslöjandet.

Om det nu, mot förmodan, är någon där ute som missat det att få gratis tamponger så anmäler ni er här. Gratis innebär att ni svarar på en kort enkät efter mottaget utskick, tar max 3 minuter och är helt klart värt det!

Tusen tack Sophia & Diana♥!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset och tack för rådet ang moccamastern kram Diana

    SvaraRadera
  2. Själv smällde jag för snabbt i mig chokladen så den hann inte ens vara med på bild haha! Men gott var det :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, själv åt jag min choklad lite undangömt...

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!