2012-10-16

Tävla om Ugglans Familjekalender 2013!

Under 2012 har vi haft Ugglans Familjekalender på hedersplats här hemma. Jag blir glad när jag ser de fina illustrationerna vilket, tillsammans med dess självklara roll som planeringskalender, gör den till en favorit. Nästa års version har uppdaterats med bland annat ytterligare en kolumn, större utrymme att skriva på och namnsdagar. 

Ugglans Familjekalender 2013 är således ännu bättre och Barntavlor.se ger en av er chansen att vinna ett eget exemplar!
1:a pris Ugglans Familjekalender 2013, värde 199 kr.
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad står det på vägskylten till höger på Barntavlor.se's startsida?
Ledtråd

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans).

- Gilla Barntavlor.se på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick).

__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 26/10-12.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

37 kommentarer:

  1. svar: Bondgården

    Gillar deras facebooksida - Caroline Andersson
    Följer dig redan och gillar inlägget som nummer 2

    SvaraRadera
  2. Svar: Bondgården.
    Gillar på fb med namnet Emilia Lindbom.
    följer dig redan men gillade inlägget som nr 3.

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera

  3. Svaret är BONDGÅRDEN.
    Gillar på Facebook sen förut.
    Gillar på bloglovin, som nr 4 på inlägget.

    ÄLSKAR Ugglans kalender, vi har den för i år och jag VILL HA för nästa år också... kniper ihop tummarna o hoppas :)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag är självklart med om denna praktiska och snygga kalender:) Tar alla chanser:

    1. Det står Bondgården på skylten
    2. Gillat på Fb med namn Hilde Jensen
    3. Delat på Fb https://www.facebook.com/hilde.jensen.560
    4. Följer redan på Bloglovin, gillade inlägget som nr. 5

    Nu hoppas familjen på tur ♡

    SvaraRadera
  5. Bondgården

    SvaraRadera
  6. Det står bondgården :)

    Jag blev nummer 6 att gilla inlägget :)


    mvh Linnéa Möller jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Bondgården

    Tänk att äntligen få ordning och reda inga dubbelbokningar och inget glömt.
    Älskar de fina bilderna och att det finns en kolumn för varje familjemedlem.


    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. helenaylitalo@hotmail.com2012-10-17 17:43

    Bondgården

    SvaraRadera
  9. Det står Bondgården.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  10. Bondgården

    Följer dig på bloglovin och gillar inlägget (nr 79.

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Svar: Bondgården

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  12. Rabatter,nyheter och tävlingar?

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  13. jag är med.
    Svar: BONDGÅRDEN
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Är gärna med och tävlar!
    Svaret är Bondgården
    För extrachanser
    * Gillar på facebook sedan tidigare, liselotte andersson
    * Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/familjekalender-2610.html
    * Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 8
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  15. Svar: Bondgården

    *Håller tummarna*

    SvaraRadera
  16. Rabatter, nyheter och tävlingar?

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  17. Sjukt snygg kalender!
    Det står "Bondgården" :)

    Eftersom jag tyvärr varken har blogg eller Facebook kunde jag inte göra den som krävdes för att få en liten extrachans, men jag hoppas jag vinner ändå.
    Den var som sagt riktigt snygg.
    Skulle vilja ge bort den i julklapp till min syster som nyligen fått barn. :)

    Min mejladress: lotta_astrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Svar: Bondgården

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  19. Sven Söderling2012-10-19 16:55

    Rabatter, nyheter och tävlingar?

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  20. AntonFjanton2012-10-19 16:57

    Bondgården står det!

    Jag gillar inlägget!
    Anton

    SvaraRadera
  21. Det står BOMNDGÅRDEN!

    Superfin almanacka!
    Håller tummarna hårt!
    MVH Kersti (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  22. Svar:
    Rabatter, nyheter och tävlingar.

    Extrachaner:
    1. Gillar på FB (Kristiina Söderström)
    2. Delar på FB.
    3. Nr 265.

    Ha en fin dag!// Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  23. Bondgården

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar :-)

    Svar: Det står BONDGÅRDEN på vägskylten.

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Bondgården

    SvaraRadera
  26. Svar: Bondgården.

    Gillar fb-sidan: Emma-Lena Svedberg

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  27. Rabatter, nyheter och tävlingar!

    Mvh
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med!
    Svar: Bondgården
    FB: C Care Regn
    Har gillat inlägget på BL.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/10/26-okt-vinn-ugglans-familjekalender-2013.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  29. Hej

    det står bondgården

    gillar redan barntavlor på facebook

    hälsningar
    marie lindberg

    marie.lindberg@bredband2.com

    SvaraRadera
  30. Svar:

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/october/ugglans-familjekalender.html
    Gillar inlägget som #9

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  31. Föll svaret bort? Jag tror inte jag skrev det
    det är iallafall : Bondgården det står

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med. Svaret: "Rabatter, nyheter och tävlingar?"

    Extrachanser
    * gillar redan pa fb med namn Sofie Altuntas Lindholm

    * Tipsar pa min FBlogg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/431891126870127

    *Följer redan pa bloglovin och blev nr 10 att gilla inlagget

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!

    Jag vill vara med!

    Svar: Bondgården

    Extra:

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej!
    På skylten står det :
    Rabatter,nyheter och tävlingar?
    Gillar på facebook- Jessica Lund

    jippie24@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Svar: Bondgården :)

    /Nina n87 @ live.se

    SvaraRadera
  36. Svar: Bondgården (står det på skylten)

    Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  37. Bondgård

    Gillar Barntavlor, Älskar Ugglor och drömmer nu om att vinna en kalender som kan hålla familjens aktiviteter i styr! ;-)

    brasse22@gmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!