2012-10-30

Vi gräver grund & får nummer!

Minus 20 grader och luften står stilla.
Förberedelserna inför grunden påbörjats. Det grävs, fraktas bort, planas ut och fylls på med grus. Eller så går det till på något helt annat sätt, jag vet faktiskt inte...

Det hade ju kunnat vara bättre temperatur för den här typen av arbete men som tur är så är det lokala förmågor som sköter allt och de är inte helt ovana vid liknande väderförhållanden.

Dagens bästa är att vi har fått en adress. Ett helt nytt gatunummer som är bara vårt. Jag är så glad och tror att det handlar om att varje liten som stor detalj leder oss närmare målet: vårt hus. Shit, vad jag längtar!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Härligt!

    Lyckat till med husbygget, många beslut som ska tas men då får ni det precis som ni vill :)

    Ha en bra dag
    Freddan///

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det känns helt fantatsiskt nu när jag vet att det faktiskt ska bli av. Visst blir det många svåra, läskiga, roliga och enkla beslut som ska fattas och det blir spännande att se om vi lyckas välja rätt... :)

      Sköt om dig!
      //Anna

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!