2012-10-29

Vinn 1 av 3 Kit från Kronans Droghandel!

Kronans Droghandel har nyligen lanserat två kroppsvårdsserier i eget namn och ger tre av er chansen att testa några av de nya produkterna!
Kronans Droghandels familjesortiment består av tretton produkter både med och utan parfym (Svanenmärkta)och samtliga är fria från färgämnen och parabener. De milt parfymerade produkterna är utan allergena doftämnen och passar både barn och vuxna. Det som kännetecknar våra egna produkter är att de är riktigt prisvärda och av god kvalitet.
1-3:e Pris:

1: Schampo & Balsam, milt parfymerade.
2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.
3: Duschkräm & Bodylotion, parfymfria.

Samtliga produkter innehåller 400 ml.
_____________________________________

För att vara med ska du svara på frågan:

Hur många produkter ingår i familjesortimentet?

Skriv svaret som en kommentar och ange även vilket kit du helst vinner.
_____________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

_____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 11/11-12.
Lycka till!
_____________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Observera att mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

121 kommentarer:

  1. 1. Svar: 13 produkter.
    2. Följer dig på bloglovin och var först med att gilla inlägget!

    Vill gärna ha produktkit nr 2 om jag vinner!
    /Emma N
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar!
    Mitt svar:9 produkter
    Om jag skulle vinna skulle jag helst vilja ha kitet: "Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade".
    Följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (nr 2).
    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Svaret är 13 st.

    Jag blev nr 3 att gilla på bloglovin'.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missade att man skulle skriva vilket kit man skulle önska. Dusch och body,milt parfymerat tack ;-)

      Radera
  4. 1. 13 st
    2. Kit nr 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.
    3. Gillar inlägget som nr 4 på bloglovin'

    Ha en trevlig kväll!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Önskar följande kit: Schampo & Balsam, milt parfymerade.
    1. Det finns 13 produkter
    2. Tipsar / Länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö
    3. Följer dig på bloglovin, blev nr 5 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar.

    Rätt svar är: 13 produkter.

    Jag passar på och tar två lotter till.

    *Jag har tipsat om denna tävling på min blogg. Inlägget hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2012/october/tavling-kit-fran-kronans-droghandel.html

    *Jag följer dig redan på bloglovin´, men jag gillar inlägget och fick nummer 6.

    Om jag skulle vinna skulle jag helst vilja vinna det milt parfymerade kitet med duschkräm och bodylotion.

    SvaraRadera
  7. Dushkräm & bodylotion, utan parfym vill jag vinna :)
    Och svaret är : 9 produkter
    följer dig på bloglovin & gillade inlägget :)
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  8. Räknar jag rätt så är det 13 st ifall man skall räkna både parfymfri och parfymerade. Annars 9 :)
    Vinner helst Schampoo och balsam :)
    Jag gillade inlägget. Blev nummer 9.

    SvaraRadera
  9. I serien ingår det 9 produkter och jag är intresserad av kit nr 1 om jag vinner.
    Har bloggat om tävlingen på min blogg http://tirasun.com/wp/?p=1869
    Fölljer dig redan men gillade inlägget som nummer 10

    SvaraRadera
  10. 13 i familjen;)
    Och jag skulle vilja vinna bodylotion med parfym, så paket 2 då(:
    Följer på bliglovin som nr 271 ;)

    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  11. 13 st
    Schampo & Balsam

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  12. Sortimentet innehåller 13 produkter! Jag vill gärna vinna kit 2. /Lovisa

    SvaraRadera
  13. 1. 9 artiklar ingår.
    2. jag vill helst vinna den parfymfria.

    SvaraRadera
  14. Svaret är 9 :)
    Jag vinner helst Duschkräm & Bodylotion, parfymfria.

    Tipsar här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2012/10/30/kronans-droghandel-11-november

    Jag följer dig redan och gillar som nummer 11 :)

    KRAM
    beabofink84@gmail.com

    SvaraRadera
  15. 13 stycken.
    Tar gärna den parfymerade om jag skulle vinna :)


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Det ingår 9 produkter i sortimentet, och om jag vinner skulle jag gärna vilja ha "paket 3", d.v.s. Duschkräm & Bodylotion, parfymfria. Jag har delat sidan på min FB. :-)

    Hälsningar // Riha

    SvaraRadera
  17. Jag är med!

    Svar: 9 st.

    Har tipsat i min blogg ; http://vintersaga.blogg.se/2012/october/jag-vill-vinna.html

    // Ida
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Svar; 13
    Om jag vinner vill jag vinna; 1: Schampo & Balsam, milt parfymerade.

    Mail: marie.nilsson80@live.com

    SvaraRadera
  19. Johana Gustafsson2012-10-30 11:19

    Hej!

    SVAR: 13 st

    Jag håller tummarna för kit 2! =)

    /Johanna Gustafsson
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  20. 13 styckn
    detta 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade

    SvaraRadera
  21. Tjingeling! Jag är gärna med och tävlar om ett fint kit.
    Familjesortimentet innehåller 13 produkter.
    Om jag vinner önskar jag mig kit nr.3
    Följer dig redan på Bloglovin och gillar inlägget som nr. 12
    Hej hej/Ida

    SvaraRadera
  22. Hanna Åker2012-10-30 12:09

    Familjesortimentet innehåller totalt 13 produkter (med och utan parfym). Jag vinner helst shampoo och balsam :)
    MVH/Hanna Åker hannis003@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Det ingår 13 proukter i serien.

    Jag vill helst vinna duschkräm & bodylotion, milt parfymerade.

    therese.engstrom@telia.com
    http://engsir.blogspot.se/

    SvaraRadera
  24. Rätt svar 9 styckern

    Vinner jag villjag ha kitet duschtvål och bodylotion lätt parfymerad

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  25. Nio produkter. Om jag vinner önskar jag kit nr 2
    Eva

    SvaraRadera
  26. Hejsan!

    Jag tävlar om 1 lott och gissar på 9 produkter :))

    Mvh Frida

    SvaraRadera
  27. Hej

    Det finns 13 produkter.
    Jag har delat tävlingen på min FB sida: http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Hälsningar Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. saga (sagapahlsson@live.se)2012-10-30 19:12

    Svaret är:9 stycken.
    Här tipsar jag om tävlingen i min blogg: http://emiliasmor.blogg.se/2012/october/jag-tavlar-2.html
    Blev nummer 275 att följa dig på bloglovin och nummer 13 att gilla inlägget :)

    SvaraRadera
  29. Lotte Wallskog
    svarar 9 st.
    Vinner jag så vill jag ha kit 3 det oparfymerade

    SvaraRadera
  30. 9 st produkter!

    Vinner helst schampo och balsam-kit!
    Tack!

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  31. 9 st produkter ingår.
    Vinner jag så väljer jag schampo och balsam-kit.

    //Magnus

    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  32. 13 produkter ingår i kronans familjesortiment.
    Om jag vinner vill jag helst ha shampo/balsam
    Jag gillade ditt inlägg som nr 14 på bloglovin'

    Tar 2 lotter :-)
    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  33. 9 ST

    Shampoo Balsam vill vi helst vinna.
    Både jag och fram för allt sonen reagerar lätt på produkter så det här vore roligt att testa.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. 13 st ingår i familjen.
    Vinner gärna kit 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.

    SvaraRadera
  35. Svar: 13 st om man räknar de parfymfria, annars 9 st.

    Har jag turen att vinna vill jag ha kit nr 2.

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/11-november-vinn-kroppsvardskit.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  36. Det är 13 st
    jag vill ha kit 1 om jag vinner

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  37. svar: 9! jag vinner helst paket nummer 2.

    SvaraRadera
  38. 9 produkter ingår i familjesortimentet. Skulle jag ha turen att vinna skulle jag vilja ha kit 1.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Svar : 13st . Jag skulle helst vilja vinna Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade :)
    Bloggar självklart :) http://miniinatta.blogg.se/?tmp=585358
    Gillar , blev nr 15 :)
    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. 9
    2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.
    Sven Söderling

    SvaraRadera
  41. Tretton!

    Kit 1!

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  42. Svar: 13 st

    Alla kiten är intressanta.

    MVH Monika

    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Svar: 13 olika produkter.

    Väljer underbara vanilj om jag vinner!
    Mvh Christa

    SvaraRadera
  44. Det är 9 produkter i familjesortimentet. Om jag vinner så vill jag vinna det blåa (schampoo & balsam)
    Följer dig redan på bloglovin. Orkar inte skriva om tävlingen på bloggen, eftersom jag redan skrivit om 2 andra som du har =)

    SvaraRadera
  45. 13 st jag önskar helst schampo och balsam

    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  46. Hej!

    Svar: 13 st.
    Skulle jag vinna önskar jag att få 1: Schampo & Balsam, milt parfymerade.

    Har tipsat om tävlingen på FB.

    Mvh
    Malin Hedlund
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Svar : 13 produkter ingår i Familjesortimentet.

    Har delat tävlingen på min blogg här : http://ettlitetmirakel.bloggplatsen.se/2012/10/31/8915189-vinn-kroppsvardskit-fran-kronans-droghandel/#kommentarer

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 16 ! :)

    Min mail är prinsessan_av_september@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. SVAR: 13 produkter. Jag vill helst vinna kit nr 3.

    Maria

    SvaraRadera
  49. svaret är 13 och jag vill ha kit nr. 2 om jag trots svarsnumret har tur att vinna!


    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Svar: 9

    Jag vill gärna vinna kit nr 1

    SvaraRadera
  51. Jag vill gärna vara med :-)
    Svar: 13 produkter
    Jag vill gärna vinna kit nr 2

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  52. 13 produkter!
    Jeg ønsker helst kit nr. 1, men også kit 2 er jeg glad om jeg får istedet, om dere ikke har kit 1,smil!
    Delt til min facebook!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Beklager at jeg glemte å si det i forrige kommentar; jeg har delt til min Facebook! Så jeg håpte jeg kunne få et ekstralodd...
    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Svar: 13 st.
    Skulle vilja ha 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  55. 13 stycken är det!
    Jag skulle gärna vinna, men bara nr 3 (den parfymfria)
    Tack för fin läsning.

    jenny.albinsson73@gmail.com

    SvaraRadera
  56. Är gärna med och tävlar.
    1. Svaret är 13 st, vill helst vinna kit nr 2
    För extralotter
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/11/kroppsvard-1111.html
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillade inlägget som nr 17
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  57. Hej
    det är 13 st
    vinner gärna schampo och balsam
    Annie
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med o tävlar!

    Det är 13 produkter
    Jag vinner helst schampo o balsam, men det spelar egentligen ingen större roll, duschkräm o bodylotion går åt det också ;)

    Tipsar i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/vittellersvart-2.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin, o blev nr 18 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  59. Svar: 13 produkter
    Jag vill helst vinna schampo och balsam kitet :D

    Tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  60. Svar: 13 produkter
    Jag vill vinna schmpo och balsam kitet :D

    Tack för en bra blogg! Jag följer dig på bloglovin

    helga96.jarnas@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Familjesortimentet innehåller 13 produkter.
    Jag skulle vilja vinna kit 2.
    Hälsningar:
    Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Svar 13 produkter,,,jag blir glad vilket som maen kanske helst parfymfritt..tack på förhand

    SvaraRadera
  63. Monika Gustavsson2012-11-02 17:17

    Denna fråga var lite knepig. Jag tror det är 13 produkter! Vinner gärna nr: 2!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  64. 13 produkter
    Kit nr 2

    SvaraRadera
  65. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/02/kroppsvard-1111/

    SvaraRadera
  66. Jag är gärna med!
    Svar: 13 st.
    Vinner jag önskar jag helst kit nr.2.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/11/11-nov-vinn-1-av-3-kit-fran-kronans.html
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  67. Svar: 13 produkter. Vinner gärna nummer ett. /Mathilda (mathilda.robertsson@gmail.com)

    SvaraRadera
  68. 13 produkter ingår i familjesortimentet! jag skulle vilja vinna nr 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerad =)

    SvaraRadera
  69. 1. 13 st

    Vinner gärna kit nummer 1

    SvaraRadera
  70. Svar: 13

    Jag skulle vilja vinna #3

    Gillar inlägget som #19

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/kit-fran-kronans-droghandel.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  71. svar: 13

    länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/november/11-november-kroppsvard.html

    jag skulle vilja vinna nummer 2

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. 13 produkter
    Kit nr 2

    SvaraRadera
  73. Jag är med och tävlar! :)

    * 13st produkter ingår i familjesortimentet.
    Jag skulle vilja vinna kit nr.2

    * Följer dig på bloglovin nr. 283

    petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
  74. Jag är med och tävlar.

    SVAR:
    Sitter just och funderar på om svaret du eftersöker är 9 eller 13. På sidan hittar jag bara 9, men under tävlingsbilden står följande att läsa: "Kronans Droghandels familjesortiment består av tretton produkter både med och utan parfym (Svanenmärkta)och samtliga är fria från färgämnen och parabener.". Ser jag sen vad andra tävlare skrivit så blandas det fritt mellan 9 och 13 så jag hoppas att jag år rätt på frågan.

    Kit nummer 2 är det jag vill vinna.

    Följer å bloglovin' nr 284

    Har tipsat om tävlingen i min blogg: http://phantazia.blogg.se/2012/november/kroppsvard-11-november.html

    SvaraRadera
  75. jag är med och tävlar!

    svar: 13 st.

    kit nummer 2, är det jag vill vinna!

    kram :)

    SvaraRadera
  76. Svaret är 13.

    Jag försökte gilla inlägget samt följa men bloglovins jäkla app har blivit så dålig sedan uppdateringen så jag förstår inte vart jag hittar vilka nummer jag blev :-/
    Gav upp till slut..

    Skulle jag mot förmodan vinna ändå så skulle jag gärna vilja ha kit nummer 1 för jag har länge kikat efter schampo utan parabener till ett bra pris :-)

    SvaraRadera
  77. Svaret är 13 och jag skulle vilja vinna kit nummer 1. Jag vill vinna då jag som student kämpar mig fram och behöver lite extra motivation, detta skulle ge mig ny ork och vilja.

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. svar: 13 produkter

    Jag skulle gärna vilja vinna kit 2 eller 3 (schampo och balsam kommer inte till så stor användning då jag har dreads) :)

    SvaraRadera
  79. Svar på frågan: 13
    Jag skulle väldigt gärna vilja ha det första kitet med schampo och balsam.
    Mail: filippafranzen@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Svar på frågan: 13 st

    Vill helst vinna - 1: Schampo & Balsam, milt parfymerade.

    annikarajamaki@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Svar: 13 st

    Vinner allra helst 2 eller 3 ;)

    Bloggat här:http://piicniic.blogg.se/tavla/2012/november/kronansdroghandel.html

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Hej!

    Svar: 13 produkter
    Hoppas på kit nr 2!!
    Följer dig redan på Bloglovin, gillade inlägget som nummer 20.

    Hälsningar ANNA

    SvaraRadera
  83. Svaret är 13 produkter!
    Vill helst vinna kit 2, men skulle bli lika glad över de andra vinsterna :-)
    * Följare, den 21:a som gillat inlägget.

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Svaret är 13.
    Vill helst vinna kit 3 :)

    busan_madde@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Svar: 13 produkter.

    Om jag vinner så vill jag ha nr 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.

    La till din blogg på bloglovin (290e följaren), men kunde inte gilla inlägget.

    SvaraRadera
  86. Vill gärna vara med i denna tävling också :-)

    Svar: Jag räknade till 9 men sedan finns det även några som är både milt parfymerade och helt parfymfria och då blir det 13.

    Om jag vann skulle jag välja nr.2.

    linda@chelz.se

    SvaraRadera
  87. Svar: 13 produkter
    Val: Schampo & Balsam

    gustafsson_gurra@hotmail.com
    Mikael Gustafsson

    SvaraRadera
  88. Svar: 9 produkter. (Men 13 om man räknar alla bilderna, så det stämmer ju inte) Men 9 ÄR det i alla fall :P

    Om jag skulle vinna så skulle jag vilja vinna paket nr 2.

    Kram, Daniela

    mail@littlemisswitty.com

    SvaraRadera
  89. Svar: 13 produkter
    Väljer helst kit nr. 2.

    malin.albertsson@home.se

    SvaraRadera
  90. Hej!

    De har 13 produkter, om man räknar de parfymfria och det ska man ju göra. :-)

    Jag vill gärna vinna paket nummer 2, hälsar Petra

    petrarosered@gmail.com

    SvaraRadera
  91. Svaret är tretton produkter (:
    För mig spelar det absolut ingen roll vilken jag vinner, men om jag måste välja så skulle jag nog välja nr 1.

    Jag har också länkat här: http://imtoooldforthisshittavlar.blogg.se/2012/november/tavling-hos-vitt-eller-svart.html

    Kram Viktoria!
    pillooow@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Annie

    13 stycken
    paket nummer 2 vill jag vinna från ett riktigt apotek!

    aujo123@googlemail.com

    SvaraRadera
  93. 1) Det ingår 13 produkter! Jag skulle gärna vinna Schampo & Balsam, milt parfymerade! Så härligt att kunna njuta av doften av fräscht schampo och balsam igen, vilket inte gick under graviditeten :)
    2) Följer dig på Bloglovin som nr 285!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    SvaraRadera
  94. Elisabeth E2012-11-08 18:41

    1. 13 produkter.
    2. Hoppas på kit 2

    SvaraRadera
  95. 13 produkter, och jag skulle vilja ha kt 2.

    Hoppas på turen, och längtar till julen då jag kan ge detta i gåva till min kära mor.
    mnh Helene Sandberg
    lhc74@telia.com

    SvaraRadera
  96. Det är 13 produkter. Om just jag har turen att vinna önskar jag paket nr. 2 :)

    SvaraRadera
  97. 13 produkter
    Kit nr 2

    SvaraRadera
  98. 13 produkter enligt deras hemsida.
    Vinner jag vill jag gärna ha kit nr 2.

    SvaraRadera
  99. Svar: 13 produkter.

    Spelar ingen roll vilket kit jag vinner men vill helst ha nr 2 med lila/grön flaska!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  100. 13 produkter!

    Jag väljer nr 2

    Jag har tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Jag är gärna med <3

    * Svar: 13st (om man räknar med även de oparfyrmerade)
    Önskar vinna kit nr: 2

    * Tipsar pà min FB logg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/172933942847027

    * Följer redan pa bloglovin o gillar inlägget pa bloglovin som nr 22

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  102. Det finns 13 stycken!
    Kit nr 1 vore fint att få testa!
    = )

    SvaraRadera
  103. 13 produkter. Jag skulle helst vilja ha kit 2 :)

    Åsa
    Soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Nio stycken är det (blev en kuggfråga det här) :-)
    Duchcreme och Bodylotion vore ljuvligt att få testa!

    SvaraRadera
  105. 13 produkter. vill ha kit nr 2 om jag vinner.
    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  106. 13 produkter. vill ha kit nr 2 om jag vinner.
    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  107. 9 produkter
    shampoot och balsamet skulle jag helst vilja vinna :)

    s.backman@live.se

    SvaraRadera
  108. 13 produkter och det spelar ingen roll vilket kit!

    SvaraRadera
  109. Svar: 13 st
    Jag vill gärna vinna kit nr 3
    nordiclight14@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Vill gärna testa parfymfria produkter.

    SvaraRadera
  111. Vill gärna test parfymfria produkter.

    SvaraRadera
  112. Mitt svar är 13 st.

    Vinner helst kit 2 men skulle så klart bli glad över vilket kit som helst.

    SvaraRadera
  113. Det är 13 produukter och jag skulle helst vinna kit nr 3

    miss_spock@hotmail.se

    SvaraRadera
  114. hej
    är gärna med
    1. 13 st
    2. min önskan Kit nr 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade
    följer bloglovin
    delat offentligt på fb
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. Hejsan,
    Det finns 13 produkter.
    Väljer kit nr.1
    Delat på Fb.

    /Sören
    soren1953@gmail.com

    SvaraRadera
  116. 9 produkter
    Vinner helst: 2: Duschkräm & Bodylotion, milt parfymerade.
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  117. Hej!

    Totalt ingår 13 produkter, då med räknat att det t ex finns 2 sorters shampoo.

    Jag skulle gärna vilja ha bodylotion och duschcreme

    Lotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  118. finns 13 produkter. Skulle helst vilja vinna kit 3, då jag är allergisk emot parfymerade produkter. :( är följare 295. delat ..https://www.facebook.com/charlotte.fager.1

    SvaraRadera
  119. 1. 13 st produkter ingår.
    2. Jag skulle vilja ha det första paketet med shampoo och balsam

    Felicia Andersson
    felicia.tavling@spray.se

    SvaraRadera
  120. 13 produkter ingår! :)

    Vill helst vinna shampoo och balsam! :)

    gabriellasblogg@hotmail.com

    kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!