2012-10-15

Vinn 1 av 5 Pinsamhetsfaktor från Kylskåpspoesi!

Innovativa Kylskåpspoesi AB har kommit med ytterligare ett roligt spel och ger hela fem av er chansen att vinna ett eget exemplar!

Spelet med frågorna du egentligen önskar att du inte visste svaren på...
Vilken färg har madrassen i polisens fylleceller? Vad heter Björn Ranelids fru? Vilken kroppsdel på en människa är godast enligt kannibaler? Och vad skulle du antagligen dömas för om du blottade dig för kungen?

PINSAMHETSFAKTOR
är ett helgalet, skruvat och fantastiskt underhållande frågespel med över 300 knasiga och roliga frågor.


Varje fråga i spelet är rankad med en pinsamhetsfaktor på mellan 1 och 10 pinsamhetspoäng beroende på hur pinsam frågan är. Svarar du rätt på riktigt pinsamma frågor så plockar du snabbt på dig skyhöga pinsamhetspoäng! Plocka fram ordentligt med skämskuddar och var beredd på massor av roliga diskussioner och överraskande svar!
 1:a - 5:e pris Ett rykande färskt ex av Pinsamhetsfaktor!
__________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter Björn Ranelids fru?

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling. 
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)
- Gilla Kylskåpspoesi på Facebook.
(Skriv att du gjort det)
- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

__________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 22/10-12.
Lycka till!

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.

 - vs -

69 kommentarer:

  1. Svar; Margareta

    Jag följer dig på Bloglovin och gillar inlägget (nr 1).

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. jag är med!

    Svar: Margareta.

    Extralotter:
    gillar på fb (Monia Sundgren)
    följer dig redan på bl så jag gillade inlägget som nummer 2

    SvaraRadera
  3. 1. Björn Ranelids fru heter Margareta Ranelid.

    2. Jag har gillat inlägget på Bloglovin´, jag blev nummer 4.

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tar en lott. Hon heter Margareta
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  5. Jag är med :)
    Svar: Margareta Ranelid
    Gillar inlägget på bl: Nummer 5


    peronsson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Hans fru heter Margareta.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  7. Hej, jag är med & tävlar!

    Svar: Margareta

    Gillar på FB - Ida Juntti.

    Tipsat om tävlingen i min blogg; http://vintersaga.blogg.se/2012/october/jag-tavlar-1-2-3-4-5-6.html

    // Ida
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hans hustru heter Margareta

    SvaraRadera
  9. Elisabeth E2012-10-16 11:09

    Vilket roligt spel det verkar vara!
    Svaret är: Margareta.
    Gillar Kylskåpspoesi på fb

    SvaraRadera
  10. Hon heter Margareta och verkar gilla honom skarpt, eftersom hon är kvar :)



    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. svar: Margareta Ranelid
    (Gillar Kylskåpspoesi på Facebook,
    Följer dig på bloglovin nr.262,
    Gillar inlägget!)
    Karin F
    (kakasvea@yahoo.com)

    SvaraRadera
  12. Björn Ranelids fru heter Margareta!

    SvaraRadera
  13. Hon heter Margareta.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  14. Tjenixen.

    Tack för en Underbaaar blogg :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Margareta

    Ha det nu riktigt gött!

    Mvh/ "Mickan" (mickan_666@hotmail.com)

    SvaraRadera
  15. Hon heter Margareta. Pinsam kunskap!

    SvaraRadera
  16. 1. Margareta
    2. Gillar kylskåpspoesi på facebook
    3. Gillar inlägget på bloglovin' som nr 7

    Ha en trevlig kväll!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  17. Jag är med!

    - Hans fru heter Margareta Ranelid :)
    - Gillar på FB (Sara Kramer)
    - Har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/october/roligt-spel.html
    - Följer dig redan på BL, men gillade inlägget och blev gillare nummer 8

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  18. Svar: Margareta.

    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    följer redan på bloglovin och gillade inlägget som nummer 9.

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svar: Margareta!
    Gillar kylskåpspoesi på facebook :)

    Mail: joakim.spendler@hotmail.com

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  20. Svaret på frågan är Margareta ranelid
    Min mail: fannyjahnke@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Svar: Margareta.
    Gillar på fb med namnet Emilia Lindbom.
    följer redan din blogg & gillade som nr 10!

    Skulle vara jättekul att vinna så man har något att göra om kvällarna på helgerna :D

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Anna Maclarn2012-10-17 00:22

    Svaret är : Margareta Ranelid

    Gillar på Facebook och har delat här: https://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/355464411210532

    mclarenkaili @ gmail.com är min mail

    SvaraRadera
  23. Camilla Thåström2012-10-17 06:05

    hans fru heter Margareta
    gillar och delar glatt vidare på min fb sida
    Camilla thåström
    krakel67@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Viola Moberg2012-10-17 15:02

    Jag prövar lyckan och är med.
    Hon heter Margareta.
    Gillar inlägget på bloglovin. Nummer 11!

    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Margareta

    Vore ett kul spel att spela vid adventsfikat.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. helenaylitalo@hotmail.com2012-10-17 17:50

    Margareta

    SvaraRadera
  27. Ann-Katrin J2012-10-17 18:54

    Margareta

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med!
    Svar: Margareta
    Gillar reda på FB: C Care Regn
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/10/22-okt-vinn-1-av-5-pinsamhetsfaktor.html
    Vi är nu 11 som gillar inlägget på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  29. Svar: Margareta

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  30. Jag vill gärna vara med :-)

    Svar: Hans fru heter Margareta.

    Gillar kylskåpspoesi sedan tidigare på Fb, Linda Öberg.

    SvaraRadera
  31. Margareta

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  32. jag är med.
    Svar: Margareta Ranelid
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Björn Ranelids fru heter Margareta.
    Gillar på FB!
    Bloglovin 263
    Jag älskar sådana här spel som bygger på helt onödigt vetande och kunskap. Om jag skulle vinna det här spelet så vet jag att jag kan se framemot mycket humor och många skratt på ett flertal parmiddagar framåt.
    Min mailadress är n_westerberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är med och tävlar!
    Björns fru heter Margareta.
    Gillar redan på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 12!
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med och tävlar om de roliga spelet.
    *Margareta Ranelid
    *följer bloggen: Nr 264.

    purpleberry@live.se

    SvaraRadera
  36. Jag är med :-)
    1) Tanten heter Margareta.
    2) Gillar på fb; Anders Nson.
    3) Tipsar; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/october/tavla-om-5-roliga-spel.html
    4) Gillar inlägget; Nr 13.

    anderslukas@hotmail.com
    Jag hoppas på tur.
    Ha De!

    SvaraRadera
  37. Harriet Danielsson2012-10-19 09:49

    1) Björn Ranelids fru heter Margareta!
    2) Är jättegärna med och tävlar om detta spel, då jag ska ha en liten reunion med gamla klasskamrater snart. Det här spelet vore nog den perfekta ice-breakern för att prata gamla minnen och skapa nya!
    Gillar på FB!
    Min mail: hibb_sson@ume.se

    SvaraRadera
  38. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Svaret på frågan är att Björn Ranelids fru heter Margareta.

    *Jag har även gillat på FB (Anna Vid)

    *Jag tipsar om tävlingen på min blogg http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/22-okt-tavla-om-1-av-5-spel.html

    Mvh//Anna Vid
    annavid2011@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Svar: Margareta Ranelid
    Jag har även gillat kylskåpspoesi på Facebook

    Emelie Q

    SvaraRadera
  40. AntonFjanton2012-10-19 16:24

    Margareta heter damen!

    Gillar inglägget.

    Anton

    SvaraRadera
  41. Sven Söderling2012-10-19 16:42

    Margareta
    Jag gillar Kylskåpspoesi på FB!
    Sven Söderling

    SvaraRadera
  42. Margareta Ranelid!

    Håller tummarna hårt!
    MVH Kersti (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  43. Margareta!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner det roliga spelet!

    Sara K.

    SvaraRadera
  44. Andreas
    Margareta eller Maggan kanske??
    =)
    Andreas
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Monika O-sson2012-10-19 17:29

    Jag deltar gärna. Svar: Margareta (efternamn, Ranelid).
    Följare är jag sedan innan. Gillarnummer på bloglovin är 14.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  46. Hon heter Margareta Ranelid.
    För extrachanser
    Gillar sedan tidigare på facebook, liselotte andersson
    Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 15
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med :-)

    Svar: Margareta

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Margareta Ranelid heter hon!

    SvaraRadera
  49. Jag är med. Hon heter Margareta!
    villehelmville@hotmail.com
    Bloglovin, gillar inlägget med nummer 16

    SvaraRadera
  50. Svar: Margareta

    Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  51. Margaretha!!! :)
    * följare, den 17:e som gillar inlägget

    Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Margareta Ranelid :)

    Åsa
    Soderlund_asa@hotmail.con

    SvaraRadera
  53. Charlotte "Clotte"2012-10-21 16:53

    Jag är med!

    1. Margareta Ranelid
    2. Extrachansen - jag följer din blogg och gillar inlägget, nummer arton.
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  54. Margareta

    emmelli237@gmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med
    Hon heter Margareta
    :D följer dig på bloglovin och gillade inlägget blev nr 19

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  56. Svar: Margareta Ranelid

    Gillat Kylskåpspoesi på Facebook

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med. Det spelet vill jag gärna spela.
    * Svar på frågan: förnamn Margareta efternamn Ranelid.
    ** Vi är 20 som gillar inlägget på bloglovin.
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Margareta Ranelid

    Gillar er på facebook (heter Ellen Lupin där)
    Tror jag blev följare 266 på bloglovin om jag såg rätt?

    SvaraRadera
  59. Margareta heter hon.
    Spelet verkar vara jätteroligt förresten :)

    SvaraRadera
  60. MARGARETA :)

    regndroppen@gmail.com

    SvaraRadera
  61. Hej

    Hon heter Margareta Ranelid.
    Jag har gillat och delat på FB. Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och tävlar!
    Svar: Björn Ranelids fru heter Margareta.
    Jag har gillat kylskåpspoesi på facebook :)
    Mvh
    Anna
    anna_eiderbrant@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Hej!

    Jag vill vara med!

    Jag har gillat på FB /(Annika Nilsson)

    Jag har tipsat på FB: https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Gertrud gertruddurtreg@live.se2012-10-22 21:57

    Jag tävlar.
    Björns fru heter Margareta!

    Extralott. Bloglovin gillare av inlägget nummer 21.

    SvaraRadera
  65. Frugan heter Margareta! =)

    Monica Näslund

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!