2012-10-23

Vinn 1 av 6 ljuvliga Doftljus från Donna Chang!

Tillsammans med härliga butiken Balans i kroppen startar jag en tävling där sex av mina fina läsare vinner ett varsitt doftljus. Perfekt att förhöja mysfaktorn med kalla höst- och vinterkvällar.
 1:a - 6:e pris Donna Chang Aromatic Candle, värde 220 kr/st.

Den fängslande och lustfyllda doften av orkidé kompletteras av vit jasmine och skapar ett tillstånd av välbefinnande.

Den krispiga och syrliga aromen från det strålande tranbäret fräschar upp både rummet och sinnet.

En blandning av söt sensuell vanilj och en liten del karamell ger en varm och delikat arom i rummet.
_____________________________________

För att vara med ska du svara på frågan:

Hur lång brinntid har Donna Changs doftljus?

Skriv svaret som en kommentar och ange även vilket doftljus du helst vinner.
_____________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Donna Chang på Facebook.
(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

_____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 5/11-12.
Lycka till!
_____________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras. Svaren syns först efter avslutad tävling.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Observera att mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

136 kommentarer:

  1. svar: brinntiden är 30-40 timmar.
    Jag sjulle vilja vinna Vanilla & Caramel ljuset, hade passat bra till barnens massagetid vi har börjat med på kvällen, då vi lyssnar på lugn musik, släcker ner och masserar varandra.
    Jag gillar på Facebook och följer på Bloglovin.
    Hoppas hoppas...!

    SvaraRadera
  2. Mitt svar: 30 - 40 timmars brinntid.

    Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget (nr 2).

    Om jag vann skulle jag gärna vilja ha Cranberry.

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Gillat och följer redan ;)
    Doften Orchild & White Jasmine, skulle passa mig och min fru perfekt...
    /Mikael

    SvaraRadera
  4. Glömde skriva att ljuset brinner 30-40 timmar
    / Mikael

    SvaraRadera
  5. Svar: 30-40 timmar. Tranbär låter spännande:-)

    Blev nr 3 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  6. Elisabeth E2012-10-23 14:26

    30-40 timmars brinntid.
    Orchid & White Jasmine skulle jag gärna vilja vinna.
    Gillar Donna Chang på fb.

    SvaraRadera
  7. Rätt svar är: 30-40 timmar.

    Jag vinner helst doftljuset cranberry.

    1. Jag har gillat Donna Chang på Facebook.

    2. Jag har även tipsat om denna tävling på min blogg. Inlägget hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2012/october/vinn-ett-ljuvligt-doftljus-fran-donna-chang.html

    3. Jag följer dig redan på bloglovin´, jag gillade inlägget och blev nummer 4.

    SvaraRadera
  8. 1. 30 - 40 timmars brinntid.
    2. Vanilla Caramel
    3. Gillar inlägget på bloglovin som nr 5

    Ha en fin dag!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  9. 30 - 40 timmars brinntid.
    Orchid & White jasmine

    Mail: asa.talu@live.se

    SvaraRadera
  10. 1. 30 - 40 timmars brinntid är det på ljusen!
    2. Vanilla & Caramel

    Mail: kakmonstret2@live.se

    Håller tummarna nu :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Vad kul med en sådan tävling :)
    Svaret är mellan 30 och 40 timmar. Jag vinner helst Orchid & White Jasmine ljuset. Gillar dig redan på bloglovin' så jag gillade inlägget som nr 6 :)

    SvaraRadera
  12. Skulle vilja prova Cranberry :)
    Svar: 30-40 timmars brinn tid,
    För extra chans, följer dig på bloglovin
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  13. Är gärna med och tävlar! Vill helst vinna Vanilla och caramel, och svaret är 30-40 timmar.
    För extralotter
    Gillar på facebook sedan tidigare, liselotte andersson
    Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/doftljus-511.html
    Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 7
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  14. Brinntiden är 30 - 40 timmar
    Jag vill helst vinna Orchid & White Jasmine om jag har turen med mig.

    SvaraRadera
  15. Jag är med :) Älskar doftljus och mys.
    Svar: brinntiden är 30-40 timmar.
    - Bloglovin, gillar inlägget nummer 8.
    purpleberry@live.se
    Denice

    SvaraRadera
  16. Hej. De brinner 30-40 timmar.
    Jag vill gärna vinna Orchid & White Jasmine lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  17. 30-40 timmar
    vanilla & caramell låter underbart
    Mvh Carola S

    kokostopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Gillar Donna Chang på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson).
    Delar tävlingen på Facebook och i vänstra marginalen på min blogg.
    Följer din blogg på Bloglovin' sedan tidigare och gillar inlägget som nr 9 -
    och så håller jag tummarna jättehårt ;-)!

    SvaraRadera
  19. Oj då, glömde ju att svara på frågan tror jag ?!?
    Brinntiden är 30 - 40 timmar.

    SvaraRadera
  20. Brinntiden är ca 30-40 timmar, Jag tycker att doften Donna Chang Aromatic Candle Vanilla är den som låter att kunna dofta underbart.

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Jag älskar doftljus så jag vill självklart vara med och tävla.

    Rätt svar: 30-40 timmar.

    Vinner helst Orchid & White Jasmine.

    Kramar

    SvaraRadera
  22. Svar: 30-40 timmar

    Har jag turen att vinna vill jag ha vanilla & caramel.

    Jag har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/5-november-vinn-doftljus.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  23. moa lillsund2012-10-23 23:48

    30-40 timmar.
    Donna Chang Aromatic Candle Cranberry


    SvaraRadera
  24. Jag är med :)

    30-40 timmar brinntid.
    Jag vill helst vinna: Orchid & White Jasmine

    Jag gillar på FB; Ida Juntti.

    Har tipsat på min blogg ; http://vintersaga.blogg.se/2012/october/tavlar-1-2-3-4.html

    // Ida
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  25. svar: 30 till 40 timmar!
    gillar på fb:alexandra tkauc

    alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. svar 30-40tim vanilj&caramel Tina olsson Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. 30-40 h
    gillar donna chang
    blaps[a]hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Brinntiden är 30 - 40 timmar. Jag vinner helst Vanilla & Caramel.

    MVH/
    Hanna Åker
    hannis003@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Med en brinntid pån30-40 timmar så vill jag gärna vinna underbara doften som är Orchid & White Jasmine. Då kan man dömma sig tillbaka till sommaren.

    Ha en bra Höst ALLA :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  30. Gillat, delat tävlingen och gillat ditt inlägg.
    Rätt svar: 30-40 timmar
    Orchid&white jasmine =)
    https://www.facebook.com/camilla.almqvist
    mvh Camilla@citrus.se

    SvaraRadera
  31. Jag är med och tar alla lotter!

    1. Brinntiden är 30-40 timmar, och har jag turen och vinner så vinner jag helst vaniljen :)
    2. Gillar på FB (Sara Kramer heter jag där).
    3. Blev nummer 10 att gilla inlägget.
    4. Har länkat här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/287122488064206

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  32. Brinntiden är 30-40 timmar.
    Cranberry skulle passa mig perfekt

    SvaraRadera
  33. 1. Svar: 30 - 40 timmars brinntid.
    2. Gillar Donna Chang på fb (Emma Norrman).
    3. Följer din blogg på bloglovin och gillar inlägget som nr 11.
    Vill gärna ha vanilj & karamell om jag vinner.
    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  34. 30-40 timmar

    Orchild & White Jasmine skulle jag vilja fräscha upp mitt hem med.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. jag är med.
    Svar: 30-40 timmar.
    jag skulle vilja vinna cranberry.
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med! :)
    Brinntiden är 30-40 timmar.
    Jag skulle gärna vilja vinna Vanilla & Caramel.
    Blev nummer 268 på bloglovin.

    e-emiliaa@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Brinntiden är 30-40 timmar.
    Jag skulle välja doften Cranberry.

    http://engsir.blogspot.se/

    SvaraRadera
  38. 15 timmar.
    Gärna vanilla & caramel, tack.

    Hälsningar
    bhellqvist@tele2.se

    SvaraRadera
  39. Rätt svar är 30-40 timmars brinntid.

    Vinner jag vill jag gärna ha doften Orchid & White Jasmine.

    Hoppas på vinst du jag snart fyllar år.

    Lotta lot2@spray.se

    SvaraRadera
  40. Rätt svar är: 30-40 timmars brinntid. Om jag vinner skulle jag vilja ha doften vanilla.
    Har gillat på facebook.

    siggetussen1@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med! :)
    Doftljusen har en brinntid på 30-40 timmar.
    Om jag vinner vill jag ha Vanilla & Caramel
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 12! :)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Ljuset har 30-40 timmars brinntid och jag önskar mig Cranberry-ljuset! :)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  43. Svar: 30-40 h

    Alla tre dofterna låter ljuvliga, men skulle jag välja en så vore det nog Vanilla & Caramel. En varm, söt doft skulle passa perfekt en mörk och kall vinterkväll.

    SvaraRadera
  44. Är gärna med!
    Svar: 30-40 timmar
    Om jag vinner vill jag ha: Orchid & White Jasmine

    Gillar Donna Chang på fb: Isabelle Marie Flink
    Följer dig redan på bloglovin & gillar inlägget som nr: 14

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  45. Doftljusen har en brinntid på 30-40 timmar
    Cranberry skulle jag vilja vinna

    Gillar på Facebook (Jessica Hellström)
    och har tipsat om tävlingen där!

    jessica_hellstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. brinntid 30-40timmar. orkide white jasmine skulle jag vilja ha om jag vinner.
    annneli.ask.hansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Hej

    Jag är gärna med och tävlar, det går åt mycket ljus nu i dessa mörka tider.

    Brinntiden är 30-40 timmar. Och om jag skulle vinna skulle jag helst vilja ha vanilla & caramel.

    Jag har gillat på FB och delat tävlingen på min sida. Tina Carlström. http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Hälsningar Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. 30-40 timmar är svaret!
    Doften som lockar mest är Cranberry.
    Gillar även att ljuset är rosa :)

    * Är den 16:e som gillat inlägget

    Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. svaret är 30-40 tim.
    om jag skulle ha turen att vinna önskar jag doften Orchid.
    gillar Donna Chang på FB.

    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. 30-40 timmars brinntid
    Jag vill vinna Vanilla & Caramel.
    Har gillat på Fb

    ytligast@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med :) Svaret : 30-40 timmar brinner ljuset. Jag vinner gärna Vanilla&Caramel.
    Gillar sen tidigare & delar på min fb.sida.
    Ha det gott!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  52. hej
    är med har följt alla stegen
    rätt svar 30-40 brinn timmar hoppas på turen
    titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: 30-40 timmars brinntid!

    Gillar Donna Chang på fb med namnet Emilia Lindbom.
    Tipsat på fb: http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/540115889335438
    Följer redan men gillade som nr 17!



    SvaraRadera
  54. 30-40 timmar

    SvaraRadera
  55. saga (sagapahlsson@live.se)2012-10-24 22:59

    Svaret är: 30-40 timmar. Gillar även donna chang på facebook (saga påhlsson) :)

    SvaraRadera
  56. Ljusen brinner 30-40 timmar.
    vanilla & Caramel låter som en härlig doft om jag har tur.
    Gillar, följer och delar på Facebook, allt man ska :)
    Hoppas nu på tur!

    SvaraRadera
  57. 30-40 timmar
    cranberry

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  58. Svar: 30-40h
    Vill vinna Cranberry

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk:http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/october/ljus.html
    Gillar inlägget som # 18

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  59. Brinntid 30-40 timmar
    Orchid & White Jasmine

    marie.nilsson80@live.com

    SvaraRadera
  60. Svaret på frågan är 30-40 timmars brinntid

    Tar alla extra chanser

    Gillar Donna Chang på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/22805927/taevling-hos-vitt-eller-svart-doftljus-fraan-donna-chang-.htm#WriteComment

    följer dig på bloglovin sedan länge så har gillat inlägget som nummer 19

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med och tävlar om Cranberry.
    Svar: 30-40 timmar
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/10/5-nov-vinn-1-av-6-ljuvliga-doftljus.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  62. Jag är med. Svar: 30-40 timmar :)
    Önskar vinna Vanilla & Caramel

    Extrachanser
    * Gillar redan pa fb med namn Sofie Altuntas Lindholm

    * Tipsar pa min FBlogg
    http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/159912390818343

    * Följer redan pa bloglovin och blev nr 10 att gilla inlagget

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  63. 1) 30-40 timmar, önskar Cranberry
    2) Gillar redan (Paola Allegrini)
    3) Tipsat här:
    https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/295630117208111
    4) Följare 269

    paola.allegrini@ymail.com

    SvaraRadera
  64. svar: 30-40 timmar

    gillar dom på fb: Johanna Hellberg
    följer dej sen innan så gillar inlägget som nr: 21
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/october/doftljus-1.html#comment

    SvaraRadera
  65. Svaret är 30-40 timmar. Jag skulle gärna vinna ett Orchid & White Jasmine ljus. Skulle gärna förgylla den mörka norrländska vintern med lite underbart vardagslyx!!

    SvaraRadera
  66. Hej!

    Jag är jättegärna med och tävlar om ett härligt doftljus, jag älskar ljus, ljusfat & ljuskoppar och skulle väl kunna bära hem hur mycket som helst tror jag. Men än så länge har jag lyckats hålla mig i skinnet :)

    Alla ljus verkar underbara, men jag fastnade lite extra just för Vanilla & Caramel och har jag turen med mig är det den jag helst vill vinna.

    På frågan svarar jag 30-40 timmar, gilla & delar på FB ( Katja Hiekka )https://www.facebook.com/katja.hiekka

    Ha det fint!

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  67. Ca 15 timmar/ljus. Skulle vilja vinna Orchid & Jasmin.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Har gillat på FB, så är med och tävlar med en extra lott.

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. önskar Cranberry om jag har turen att vinna ett ljus som brinner 30 - 40 timmar. Det blir många timmars njutning det!

    SvaraRadera
  70. Svar: Brinntid 30 till 40 timmar. Jag önskar vinna Orchid and White Jasmine

    Hälsningar tesa.s@telia.com

    SvaraRadera
  71. Svar: Brinntid 30 till 40 timmar. Jag önskar vinna Orchid and White Jasmine

    Hälsningar tesa.s@telia.com

    SvaraRadera
  72. Viola Moberg2012-10-27 11:04

    Jag är med!
    30 - 40 timmars brinntid

    Jag är nummer 22 som gillar inlägget på bloglovin.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Nathalie Eriksson2012-10-27 13:02

    Svar : 30-40 timmars brinntid . Jag skulle vilja ha doften Cranberry :D Gillar redan på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Svar: Ljusen har 30-40 timmars brinntid.
    /Monica N

    SvaraRadera
  75. Sven Söderling2012-10-27 19:30

    30-40 timmar

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  76. Ann-Katrin J.2012-10-27 19:31

    30-40 h

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  77. SVAR: 30-40 timmar.
    Jag vill ha Cranberry-ljuset.

    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  78. Jag är självklart med:)
    Svar: 30-40 timmar.
    Om jag vinner skulle jag vilja ha: Vanilla & Caramel
    Gillat på fb, heter Diman Dilir där.
    Följer dig på bloglovin som nr 271.
    Mail: dimandilir@hotmail.se
    Håller tummarna!:)

    SvaraRadera
  79. Åhh ! jag vill vara med !! Brinntiden är 30 - 40 timmar :)

    Jag gillar på Fb - Michaela Johannesson

    Kram Fröken M
    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  80. Gillat på Fb och svaret är brinntid på 30-40 timmar! Skulle vilja vinna Orchid & White Jasmine så man kan sätta sig & slappna av när man kommer hem!

    johanna_blomdahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Jag är med.
    Svaret på frågan; 30-40 timmars brinntid.
    Vill helst vinna Vanilla & Caramel, men det spelar ingen roll vilken doft det är. :)
    Gillar dem på facebook. (Jenny Alexandersson).
    Här har jag bloggat om tävlingen: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/doftljus.html
    Blev nummer 270 att följa dig på bloglovin'

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Det brinner i 30-40 timmar :D
    Hade velat vinna Cranberry :D

    jessicanl@me.com

    SvaraRadera
  83. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    Svar: 30-40 timmars brinntid.
    Önskar följande ljus: Donna Chang Aromatic Candle Orchid

    1. Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    2. Tipsar/ Länkar till tävlingen på FB
    3. Följer dig på bloglovin, nr 23 att gilla

    SvaraRadera
  84. Ann-Charlotte "Clotte"2012-10-29 20:49

    Jag är med och hoppas jag får höja mysfaktorn i mitt hem.
    30 till 40 timmar!
    Vinner helst Vanilla & Caramel.
    Jag är gillare nummer 24 på bloglovin.
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  85. Jag är med. Brinntiden är hela 30-40 timmar, det blir mycket höst- och vintermys av det.

    Har jag turen på min sida vinner jag helst Cranberry.

    Gillar på facebook och blev nummer 25 att gilla inlägget på bloglovin.

    SvaraRadera
  86. Svar på tävlingsfrågan: Brinntiden är på 30-40 timmar.

    - Gillar Donna Chang på Facebook
    - Tipsat om tävlingen här: http://liljasmamma.wordpress.com/2012/10/29/harliga-doftljus/
    - Följer dig på bloglovin som nr 272

    Namn: Emma Christina Kemppainen
    Mail: emmachk@live.se
    Blogg: liljasmamma.wordpress.com

    SvaraRadera
  87. Jag är med :D Vanilla & Caramel!
    30-40 timmars brinntid. Tuzcan@live.se

    SvaraRadera
  88. Svar: 30-40 timmars brinntid.
    Jag skulle vilja vinna Donna Chang Aromatic Candle Cranberry.
    Email: lindem95@gmail.com

    SvaraRadera
  89. Svar: 30 - 40 timmars brinntid. Har gillat på facebook och vinner helst vanilla & caramel. /Mathilda Robertsson (mathilda.robertsson@gmail.com)

    SvaraRadera
  90. rätt svar är 30-40. jag vill vinna vanlijdoften! ha en fin dag!

    SvaraRadera
  91. Svar: De brinner i hela 30-40 timmar!

    Jag vill gärna vinna Cranberry

    SvaraRadera
  92. Ljusen brinner i 30-40 timmar och jag hade gärna velat vinna Donna Chang Aromatic Candle Cranberry ljuset.
    Jag har gillat på facebook och delat på bloggen.
    Länk:
    http://www.nattstad.se/TheresePersson?id=4650965

    SvaraRadera
  93. Hej jag är med och tävlar!

    Svar på frågan: Brinntiden är 30-40 timmar.

    KRAM Julia

    SvaraRadera
  94. Jag är med i tävlingen. Svaret på frågan är 30-40 timmar brinntid.
    Jag gillar deras sida på fb under namnet Nadja Kitty Brodin, bloggat om tävlingen: http://www.nattstad.se/Nnad?id=4651220
    samt följer dig på bloglovin som nummer 276.
    Hoppas på lite tur. Doftljus är hur mysigt som helst och jag & min sambo önskar oss Vanilla & Caramel.

    SvaraRadera
  95. Hej! Rolig tävling! Jag skulle helst vilja vinna 'Orchid & White Jasmine' ljuset. Ljuset kan brinna 30-40 timmar.

    Vänlig Hälsning
    Johanna

    SvaraRadera
  96. omgomgomgomg, lyckan om jag vinner detta alltså!!! mitt rum kryllar av doftljus av olika slag men alla är billiga och dåliga som brinner upp fort och går sönder. Jag fick ett Cranberry ljus i födelsedagspresent och älskar det!

    Jag vill ha Vanilla & Caramel! skulle vara såååå grymt till min lilla samling! :D:D:D::D

    De brinner i 30-40 timmar!!!! :D:D:D

    Jag gillar Donna Chang på facebook!!!

    Gillar och blev nummer 26 och följer på bloglovin och blev nummer 276!

    SvaraRadera
  97. omgomgomgomg, lyckan om jag vinner detta alltså!!! mitt rum kryllar av doftljus av olika slag men alla är billiga och dåliga som brinner upp fort och går sönder. Jag fick ett Cranberry ljus i födelsedagspresent och älskar det!

    Jag vill ha Vanilla & Caramel! skulle vara såååå grymt till min lilla samling! :D:D:D::D

    De brinner i 30-40 timmar!!!! :D:D:D

    Jag gillar Donna Chang på facebook!!!

    Gillar och blev nummer 26 och följer på bloglovin och blev nummer 276!

    SvaraRadera
  98. Jag är gärna med ! :)

    Svar : donna changs ljus har en brinntid på upp till 30 - 40 timmar.

    Om jag vinner skulle jag vilja vinna ett ljus med doften Vanilla & Caramel

    Jag har delat tävlingen på min blogg här : http://ettlitetmirakel.bloggplatsen.se/2012/10/31/8914485-jag-tavlar-hos-bloggen-vitt-eller-svart-om-ljus/#kommentarer


    Jag blev följare nr 278 på bloglovin :) Och gillar inlägget som nr 27.

    Jag gillar Donna Chang på facebook med namnet Lina Viktoria Svensson.



    Min mail är Prinsessan_av_september@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Svar: 30-40 timmars brinntid

    Jag skulle helst vilja vinna Cranberry, perfekt som bordsdekoration när vi firar engelsk jul med den traditionella tranbärsgelén på bordet!

    Har gillat på FB (Emma Elliott) och tipsat på FB (http://www.facebook.com/emma.elliott.5815).


    SvaraRadera
  100. Jag är med :)
    Svaret är 30-40 timmars brinntid.
    Om jag vinner så skulle jag vilja ha Orchid & White Jasmine.
    Jag har gillat på fb med namnet Elina andersson.
    Jag följer också på bloglovin och blev följare numer 279.
    Min mail elin-a-andersson@live.se

    SvaraRadera
  101. Jag är gärna med!

    Svar: 30-40 timmars brinntid
    Vill gärna ha Vanilla & Caramel om jag har turen att vinna =)

    sol.rosan[at]hotmail.com

    SvaraRadera

  102. Gillar Donna Chang på Facebook
    Tipsat om tevlingen på min facebook.
    Håper på 2 ekstralodd.
    Mest ønsker jeg meg Cranberry, men har du ikke det, håper jeg på Vanilla & Caramel som ønske nr. 2, smil!
    Brinntiden er mellom 30 og 40 timmar.

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Svar: 30 - 40 timmars brinntid

    Om jag vinner skulle jag helst vilja ha Vanilla & Caramel :)

    SvaraRadera
  104. Hej

    Jag vill gärna vinna ett doft ljus med doften:
    Orchid and White Jasmine.
    Brinntid är 30-40 timmar

    Hälsningar

    Theresa

    tesa.s@telia.com

    SvaraRadera
  105. De brinner i 30-40 timmar. Orchid & White Jasmine skulle jag välja om jag har tur.
    Gillar på FB (Ulla Olsson).
    Följer på Bloglovin (279)
    Tipsat här: https://www.facebook.com/ulla.olsson.969
    ulla7373@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Tävlingssvar: 30-40 timmars brinntid
    Jag älskar orkidédoften så givetvis vill jag helst vinna Orchid & White Jasmine även om de andra också låter som om de luktar minst lika gott :)

    Jag gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/vittellersvart-2-3.html#comment
    Följer redan på bloglovin, blev nr 28 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  107. Svar: 30-40 timmars brinntid
    Skulle vilja vinna: Vanilla & Caramel

    /Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. 30-40 timmar. Jag skulle vilja vinna Vanilla-caramel.

    Mvh
    Sofie

    sofiek78@gmail.com

    SvaraRadera
  109. Hej!doftljusen brinner 30-40 timmar,skulle gärna vilja vinna vanilla/caramel.gillar på fb också!kram Jessica www.anglarums.blogspot.com

    SvaraRadera
  110. Svaret är 30-40 timmar

    Åsa Söderlund
    soderlund_asa@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Svar: 30-40h brinntid

    Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Vill helst vinna: Orchid & White Jasmine

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  112. Svar: 30-40 timmar.
    Jag vill helst vinna Vanilla & Caramel.
    Gillar på FB och har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/ironnlid
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  113. SVAR: Brinntiden är 30-40h :)

    *Har gillat dem på facebook (Daniela Brantlind)

    *Och jag följer dig nu på bloglovin. (blev din 288:e eller 286:e(???) follower)Vet inte hur den räknade där för den hoppade när jag uppdaterade sidan :)

    Mail: mail@littlemisswitty.com
    Jag skulle helst vilja vinna Cranberry ljuset, låter riktigt fräsht tycker jag.

    SvaraRadera
  114. Donna Changs doftljus har en brinntid på ca 30-40 timmar. Om jag vinner skulle jag vilja ha Vanilla & Caramel. :-)

    Har gillat Donna Chang på Facebook, tipsat om tävlingen på min blogg (http://tomteboogie.blogg.se/2012/november/tavlingstips.html), följt dig på bloglovin' samt gillat inlägget som nr 29!

    SvaraRadera
  115. svar:30-40tim
    Vill vinna vanilla caramel

    SvaraRadera
  116. Åh jag skulle älska att ha ett Donna Chang-ljus i mitt rum! Hade helst haft Orchid & White Jasmine, eftersom det verkar dofta fantastiskt och inte för mycket. Gillar inte för tunga dofter, får tyvärr ont i huvudet av det. Gillar fräsht, fräscht, FRÄSCHT!
    Ljusen har 30-40 timmars brinntid. Åh - superbra ju! Det här ljuset är verkligen helt i min smak. Kärlek!

    SvaraRadera
  117. Hej!

    Jag vill vara med!
    Svar: 30-40 timmar!
    Jag vill helst vinna doften: Donna Chang Aromatic Candle Orchid

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat och delat tävlingen på FB : https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  118. Svar: 30 - 40 timmar!!

    Jag önskar Cranberry om jag har tur att vinna

    SvaraRadera
  119. Hej!

    Brinntiden är 30-40 timmar och jag skulle helst vilja vinna Orchid & White Jasmine.
    Jag har gillat sidan på fb

    mvh
    Emma Widman
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  120. Jag är med!

    Svar 30 till 40 timmar!

    Vill gärna vinna Vanilla Caramel :)

    Gillar på facebook, Lotta Sundin

    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. svar de har 30 - 40 timmars brinntid
    jag önskar Cranberry om jag har turen på min sida
    kram ullaisa
    stortintresse@yahoo.se

    SvaraRadera
  122. 30-40 timmar

    Jeanette Johansson
    jjohansson_69@bahnhof.se

    SvaraRadera
  123. Hej jag är gärna med och tävlar! :)

    1. Brinntiden är; 30- 40 timmar

    2. Gillar på fb, Helene Wiklund

    3. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/november/doftljus-511.html#comment

    4. Gillar inlägget som nummer 30 :)

    Hoppas på tur! :)

    Kram Helene

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. de har en brinntid på 30 - 40 tim , blev följare 387 på bloglovin , gillar donna chang som Anette Jersmyr
    Din tävling ligger som en länk i mitt högra menyfält på bloggen
    www.mammajersmyr.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  125. Hej!

    Svar : 30-40 brinn-timmar
    Orkidé och vit jasmin låter underbart!
    Följer sedan tidigare på Bloglovin, gillade inlägget som nr 31 istället :-)

    Hälsningar ANNA, ute i sista sekunden!!

    SvaraRadera
  126. Svar: 30 - 40 timmars brinntid.

    Donna Chang Aromatic Candle Vanilla

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    Mikael Gustafsson

    SvaraRadera
  127. Donna Chang har en brinntid på cirka 40 timmar. Cranberries är underbara.
    Med vänlig hälsning, Johanna Eklund

    SvaraRadera
  128. Doftljuset har en brinntid på 30 – 40 timmar och det jag helst vill vinna är
    Orchid & white Jasmine.

    Lisbeth Hansson

    SvaraRadera
  129. Brinntiden är 30-40 timmar.

    Vill vinna Orchid & White Jasmine som låter härligt lugnande och fängslande...

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  130. Svar: 30-40 h.

    Väljer vanilj om jag vinner!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  131. Hej Vitt eller svart!

    Tar chansen att vinna ett doftljus lagom till vintern! Rätt svar på frågan är: Donna Changs doftljus har 30-40 timmars brinntid. Skulle jag ha tur att vinna väljer jag doften Orchid & White Jasmine (men de andra går lika bra). Säger:

    Jan Galfvensjö

    SvaraRadera
  132. Hej!
    Vill väldigt gärna vara med och tävla. I slutet av november flyttar jag äntligen till vårt lilla radhus och vore fantastiskt att få chansen att vinna ett underbart och mysigt ljus. Rätt svar är 30-40 timmar. -----. vinner gärna tranbär eller vanilj.

    Vänligen / Jeanette =

    SvaraRadera
  133. 30-40 tim.

    Orkidée vore kanoners!

    =) Andreas
    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  134. 30-40 timmars brinntid

    al andersson

    SvaraRadera
  135. Jag är gärna med och tävlar i denna riktigt mysiga tävling :D
    1. Brinntiden är 30-40h
    2. Jag älskar alla sorters doftljus så egentligen spelar det ingen roll! Den som kanske väger tyngre än de andra tror jag skulle kunna vara den fräscha doften av Orchid & White Jasmine :)Så den skulle jag vilja vinna :)

    Håller tummar och tår,
    Caroline
    carolinesdm95@gmail.com

    SvaraRadera
  136. Camilla: Svaret är att ljuset har en brinntid på 30 till 40 timmar. Jag vill gärna vinna Vanilla & Caramel, och jag verkligen älskar doftljus! Tack för en underbar blogg men fina tävlingar.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!