2012-11-04

Barnens önskelistor!

Barnen har nu skrivit sina önskelistor inför jul och födelsedagar. Det här är en del av vad mina små lirare önskar sig:

Stor (140 cl)

Fleecemorgonrock ->
Örhängen (Nickelfria)
Parfym
Justin Bieber-autograf & en träff med honom
Justin Bieber Backstagepass (spel)
Träningsbyxor (tajta)
Jeans (tajta)
Fri surf
IPhone (visst)
Gitarr
Dagbok
Klistermärken och klistermärkesbok
Pengar (till inredning av det egna rummet)
Presentkort på Lindex, H&M eller Kappahl
Kapitelböcker
Smycken
Ryggsäck (svart, vit eller grå)
Plånbok (modell vuxen)

__________________________________
Mellan (122 cl)

Radiostyrt och vattentåligt fordon
<- Mario Kart till Nintendo 3DS
Leksaksbilar av alla slag
IPad, HTC mobil (jo, visst)
Gitarr (en riktigt gitarr)
Klistermärken
<- Lego - vägplattor & fordon.
Kapsyler (till kapsylsamlingen)
Flaggor (flaggor av tyg med pinne)
Pengar (till nya rummet)
Garage
Brandstation
Brädspel




__________________________________


Liten (74 cl)

TrippTrapp-stol
Pekböcker
Underställsoverall (microfleece, att ha under vinteroverallen) ->
Bärstol
Leksaker (gärna stoppa i och ur)
Pussel & spel
Kritor
__________________________________

Mamman som ju fyller år om ett par veckor hint hint önskar sig ett hus och det verkar som att det kommer ett om cirka 100 dagar. Inga önskningar är för stora verkar det som.

Lite mindre saker jag skulle bli väldigt glad över är doftljus, chokladtryffel, skönhetprodukter, ljuslyktor (det är omöjligt att ha för många) och då jag äntligen, äntligen får tänka inredning så är alla fina hemprylar varmt välkomna. Det här är alltså avsett för en speciell person, jag vet att du vet att jag vet vem du är.
- vs -

4 kommentarer:

  1. hoppas att både tomten och din goda fé är på önskeuppfyllarhumör... ♥
    Kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tomten är alltid snäll men min goda fe är lite långsaam.

      Det är som att min födelsedag kommer som en överraskning varje år! ;)

      Kram

      Radera
  2. Are you talking to ME??? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej verkligen inte. Du brukar ha bra koll. :)

      Ett tillägg i min önskelista är en Decomax spritsgrej.

      Så ni vet.

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!