2012-11-26

Hipp hipp!

Då var det storslagen födelsedag!

Tjoho, jag är numer 37 år och det känns helt okej. Trebarnsmamma, lyckligt gift hustru till finaste mannen och med ett spännande opch efterlängtat husbygge på gång. Kan inte begära mer än så.

Mellan är fortfarande snuvig och Liten blev förkyld inatt, utöver det så är livet på topp och dagens Legobygge är ett parkeringshus och ser ut såhär:
Tjusigt tycker jag.

Det är minusgrader igen, det är delvis vitt ute och min familj har många paket till mig som ska öppnas snart. Tihi, älskar presenter! Bara ett par timmar kvar tills Stor kommer hem med skolbussen så vi kan fika och fira.
- vs -

8 kommentarer:

  1. Grattis!!! Hoppas din födelsedag varit bra! Själv är jag snart 37+5 :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :)

      Och grattis i efterskott!

      Minns att vi hade som förslag till en klasströja med texten

      "För 9 år sedan började 75:orna fyllas.
      Nu är de fulla."

      Hade ju inte funkat med ett annat årtal, 1975 är en fin årgång. ;)

      Kram

      Radera
  2. Grattis vännen!
    Hoppas du har,och har haft, en alldeles strålande dag!

    ....på våra klasströjor hade vi texten från absolut-flaskan.
    75:or som blir 37:or! Haha det är flaskbarn, det! :-D
    (vadå 70is och 30is....?)
    Hurra och grattiskram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TUsen tack! Du vet hur viktigt det är att bli grattad ordentligt! :D

      Det har varit en fin dag, barnen är så duktiga på att fixa fina presenter och vara lika födelsedagsupprymda som jag. Min goda fe däremot, han är kass men jag börjar vänja mig *bittert skratt*.

      Haha, flaskbarn, jorusatt...

      Kramkram!

      Radera
    2. ...det är tur att våra äkta makar är så fantastiska på andra vis ;)

      Radera
    3. Det är tur på riktigt, om det här är deras sämsta sidor så vågar jag knappt klaga högt... :)

      Kram

      Radera
  3. Stort grattis till dej i efterskott! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!