2012-11-12

Info & fyra vinnare!

När tävlingsvinnare presenteras lämnar jag ett slutdatum som respektive vinnare måste höra av sig innan för att få vinsten. Jag tycker inte om att utse nya vinnare men då det ofta är sponsorerna som sköter utskicket vill jag ge dem vinnarnas adresser samlat och därför inte dra ut på det för länge.

De vinnare som lämnat en mail- eller bloggadress får ett (1) mail från mig med en påminnelse.

Du som vunnit får gärna lämna en kommentar till vinnarinlägget så jag vet att du kommer höra av dig. Det är bra att jag får en heads up och för säkerhets skull håller koll på min skräppost.

Om du följer mig på bloglovin' missar du inget.

Nu till dagens vinnare!
En ny vinnare av ett doftljus från Donna Chang är utsedd:

Stort grattis till:

Therese Persson - My Blog My Rules
Hör av dig senast 13/11-12!
___________________________________

Tre vinnare av Kronans Droghandels-kit är utsedda!

Rätt svar på tävlingsfrågan är 13. 
Kronans Droghandels familjesortiment består av tretton produkter både med och utan parfym.
Två varianter av schampo, balsam, duschkräm och bodylotion, intimtvål, intimtvättolja, handkräm, fotkräm och intimvåtservetter. 

Stort grattis till de stora proppfulla flaskorna:

Malin Hedlund - utan blogg
Milt parfymerad schampo & balsam

Emma N - utan blogg
Milt parfymerad duschkräm & bodylotion

Madelen - Sheapie
Parfymfri duschkräm & bodylotion
___________________________________

Skicka ett mail till vittellersvart@gmail.com senast 16/11 så kommer vinsten med posten.

Stort tack till Lisa och Kronans Droghandel!
- vs -

6 kommentarer:

  1. Så tråkigt när vinnare inte hör av sig :/ Hoppas dessa gör det!

    SvaraRadera
  2. Jag skickar mail! :)
    Mvh Madelene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen, så ska det se ut! :)

      Radera
  3. Så kul att jag vann :) Ska bli spännande att få prova produkterna när dem kommer. Mvh Malin

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!