2012-11-06

Mina julklappstips!

Jag har redan kommit ganska långt i mina julklappsplaner och tänkte passa på att tipsa om julklappar till de som redan har allt. Som jag nämnt tidigare så brukar de vuxna som firar jul tillsammans i min släkt ge en varsin julklapp och då är det bra om den är neutral.

Här är mina tips:
Doftljus från bland annat Reunion, tvålar från L:a Bruket och annat fint till hemmet hittar du i nyöppnade butiken AgnesAmelia.

En härlig multfuktionell pläd i en mängd färger och mönster hittar du hos Fouta de Val.

Ett stort utbud ekologiska skönhetsprodukter av högsta kvalitet hittar du hos i+m Naturkosmetik.

Troligen världens snyggaste som dessutom utsetts till Motormännens bäst i test-vinnare.
Swedish Ice Scraper finns i flera varianter. Håll utkik för en chans att vinna en här i bloggen lite längre fram.

Skarpa knivar och andra kvalitetsprodukter från bland annat Kyocera hittar du hos Vikingsun.

Sällskapsspel kan man omöjligt ha för många av, Kylskåpspoesi har ett för alla smaker.

Mysiga hemmakläder är ett måste, de skönaste till både stora och små hittar du hos kåmfy. Mössorna skickas dessutom fraktfritt och passar alla.

När det gäller julklappar till barn så rekommenderar jag brädspel och böcker, det är alltid bra. Böcker är kanske inte det barnen normalt blir allra gladast över men när julaftonen blir till kväll är det uppskattat att läsa eller bli läst för ur den nya julklappsboken.

Om inget av dessa tips passar så är presentkort ett säkert kort, inte det roligaste att ge men väldigt roligt att få. De flesta nätbutiker har presentkort så varför inte testa en ny butik eller tjänst.
- vs -

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Ett ytterligare tips som du gärna får sprida är Diakonias julhälsningar. För 100 kronor köper man en illustration inspirerad av Diakonias eldsjälar runt om i världen, där man skriver en personlig julhälsning till den man tycker om. Intäkterna går till Diakonias insamlingsarbete. Mer info finns på www.diakonia.se/gavoshop

    God jul!
    /Julle Bergenholtz, kommunikatör Diakonia

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!