2012-11-03

Platta till & Gungstol!

Strålande sol, nollgradigt och ishalka. Det känns nästan som tidig vår snarare än höstvinter. Fint är det hursomhelst. 

Tog en promenad till tomten (jul) och där har det har hänt mycket under veckan. Som tur är har det varit uppehåll i snöandet några dagar så marken har hunnit sjunka ihop som den ska. Visst finns det en massa andra mer korrekta ord för det som pågår just nu men jag kan dem inte och ids inte ta reda på det heller. Det jag ser är att marken plattas till och blir fint förberedd inför grundelementen som dyker upp om ett par veckor.
Idag har jag gett mig själv tillåtelse att påbörja min önskelista när det gäller inredning av vårt hus. Jag älskar heminredning överlag men sedan vi flyttade hit har mina drömmar fått ligga på vänt. Det finns så mycket roligt, fint och praktiskt vi kommer behöva och bara vilja ha och jag ser så fram emot att få börja drömma. Det är roligare att drömma när jag vet att åtminstone en del av mina önskningar kommer bli av.

Idag fick jag en gungstol som en vän var tvungen att göra sig av med. Nu börjar det...
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!