2012-11-27

Presenter!

Ivrig som jag är så glömde jag helt bort att fotografera de fina presenterna som barnen omsorgsfullt slagit in. Mina raringar hade tillverkat eller köpt följande födelsedagspresenter till mig:
  • En bok "Till en underbar mamma".
  • 10 guldfärgade julgranskulor.
  • Ett paket orange servett med elefanter på.
  • Ett pärlarmband & halsband.
  • Ett julpynt av pärlor.
  • En snögubbe i keramik.
  • Ett par stickade tumvantar.
  • En ljuslykta.
  • En röd måttsats.
Det är så fint hur de väljer de saker som de själva tycker är vackra och vill ge till mig. Känner mig väldigt älskad och är stolt över mina sötnosar.

Stor och Mellan är båda så pass romantiska att de nästan nästan kompenserar sin pappas brister av detsamma. Han är ungefär lika romantisk som ett kylskåp. Jag menar i dess traditionella mening, han kan faktiskt vara förbannat romantisk men då är det inget han själv är medveten om.
- vs - 

6 kommentarer:

  1. Grattis :-) och haha till er pappa i huset. Tänk vad det är lätt att vara romantisk, dvs som barn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Jajamen, det krävs inte mycket! ;)

      Radera
  2. Vilka fina presenter!

    (och är vi gifta med samma gubbe eller?? )

    SvaraRadera
    Svar
    1. På A svarar jag: Japp!
      På B svarar jag: Japp!

      Radera
  3. Ja barn är underbara. De tänker med hjärtat.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!