2012-11-14

Snabbtävling!

Tävlingen är avslutad och kommentar nummer åtta lämnades av en vinnare!

Grattis till:

Anna Mattsson - Anna Mattsson

Jag är tacksam om du skickar din adress till vittellersvart@gmail.com pang tjoff nu!

Var det här ett roligt tävlingsupplägg? Kom gärna med feedback people!
- vs -

Då de två tidigare utsedda vinnarna inte hört av sig i tid kör jag igång en snabbtävling.
Den av er som lämnar kommentar nummer åtta (8) vinner det fina doftljuset Cranberry från Donna Chang.

Kommentarerna syns först ikväll då jag presenterar vinnaren i det här inlägget. Ett bidrag/IP.

Lycka till!
- vs -

38 kommentarer:

  1. hm, publicerat för 20 min sen.. undrar om inte jag är lite tidig då, men jag chansar! med min otur blev jag säkert nummer 1 bara för det xD

    Hoppashoppas!
    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Ja, nu kan man ju hoppas på att jag vinner iallafall :D Om man får bomba med kommentarer :D

    SvaraRadera
  3. HAHA läste nu att det var bara 1 inlägg per ip adress, jaja hoppas kan man ju alltid göra ändå :D Du får ta bort mina andra kommentarer då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag hade väldigt roligt när jag läste alla dina kommentarer så de fick vara kvar! :P

      Kram :)

      Radera
  4. Ja tack!

    Englavakt81@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. saga (sagapahlsson@live.se)2012-11-14 10:48

    jag är med! :)

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vore underbart att få låta Cranberry
    doften sprida sig i hemmet!
    Ha det så gott önskar Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Gör ett försök att bli nummer 8 !
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag testar väl då :-)
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  9. Nr.8 blir ju självklart jag ;)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hoppas, hoppas att jag blir nummer 8!

    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. OJ, klart jag vill men tror jag är för sent ute. Men chansa kan man ju =)

    SvaraRadera
  12. Hoppas men är väl för sent ute nu tror jag men håller tummarna! :P

    SvaraRadera
  13. Hoppas det är jag! :)

    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Åh, nu hoppas jag att jag har turen att bli nummer åtta :D

    SvaraRadera
  16. Då det här var imorse så anar jag att jag inte blir nummer 8 men testa kan man ju :)

    SvaraRadera
  17. Jag håller tummarna!!

    Kram

    SvaraRadera
  18. Vad taskigt! För en gångs skull har jag inte suttit och ammat och surfat en massa hela dagen, utan varit ute på promenader och grejer.:-/och så gör du såhär mot din trognaste läsare... Det får bli bojkott nu alltså... *ironi*
    Kul upplägg!
    Grattis till vinnaren :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!

      Jag ber om ursäkt min vän, men du får faktiskt ta lite eget ansvar och hålla dig inomhus i fortsättningen! Du ser vad det kan kosta med frisk luft och motion. ;):P

      Radera
    2. Ja det gör jag inte om. Idag har jag bunkrat upp med massa fika och frukt och laddad mobil så KOM IGEN NU DÅ! Hihi :-)

      Radera
    3. Bra där, man ska lära av sina misstag. Fika är toppenbra!

      Frukt?

      ;)

      Radera
    4. Hela kostcirkeln. Nougatvaniljwienerbröd,mjölkikaffet och en banan! :-D

      Radera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!