2012-11-24

Tävla om LEGO DUPLO Stor Djurpark!

I samarbete med LEGO startar jag en tävling där en av er vinner ett stort välfyllt paket med Duplo® Stor Djurpark!
DUPLO® Zoo. En stor djurpark från DUPLO som innehåller tolv LEGO DUPLOdjur: sjölejon, panda, björn, elefant, giraff, leopard, lejon, lejonunge, apa, pingvin och två vita tigrar. Innehåller även fyra DUPLO figurer: två djurskötare, en kvinna och ett barn. En jeep med flak, en högaffel, zooentré, stängsel, pingvinernas lekplats med en rutschkana ingår också.
1:a pris LEGO® DUPLO Big Zoo, värde 1.099,00 kr. 
_____________________________________

För att vara med ska du svara på den enkla frågan:

Vad heter barnet du vill ge Duplo-paketet till?

Skriv namnet som en kommentar.
_____________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)

_____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 5/12-12.
Lycka till!
_____________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Observera att mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

174 kommentarer:

  1. LAVA heter tjejen som skulle bli überlycklig...(hon såg reklam för denna på tv idag och sa genast att hon önskar sig en sån...

    Blev nummer ETT på bloglovin'.

    Tipsar här: http://wihlborgskan.blogspot.se/2012/11/tavla-om-duplos-stora-djurpark.html

    Håller alla tummar jag hittar (stackars grannen!)

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tar 2 lotter.

    1, Älva ska få leka järnet med detta lego om jag har turen att vinna :)

    2, Följer dej sedan innan, gillat inlägget som nr 2.

    ha en fin helg.
    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Min älskade systerdotter Tua är de som jag skulle vilja ge Duplot till :-)
    Följer på bloglovin sedan tidigare och gillar nu inlägget som nr 3.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Sandra Åkerström2012-11-24 18:12

    Jag skulle vilja ge det till min son Lukas. Med vänlig hälsning, sandra Åkerström sandra_83se@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Leo heter han jag vill ge setet till. Eller rättare sagt bröderna Sammy och Leo.

    SvaraRadera
  6. Följer dig redan. Blev nummer 4 att gilla inlägget.

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag har tipsat här

    http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

    mvh jessamy_@hotmail.com

    btw, glömde skriva mail i första inlägget.

    SvaraRadera
  8. Jag skulle ge detta till Malin. Jag följer dig på bloglovin och jag tror att jag lyckades gilla inlägget som nummer 6. Är lite osäker på hur det fungerar men jag hoppas på att det blev rätt. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  9. Alvin ;)
    Min systerson!;)

    Suzette.johansson@hotmail.com
    Suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Elton skulle då detta Lego!

    Gillar dig redan på Bloglovin sedan länge!

    Delar tävlingen på min fb, dock måste vi bli vänner där för att du ska se det!

    Agnieszka Gackowska

    kramar

    gackowskaagnieszka@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag vill ge duplo djurpark till min dotter Destiny som är 2 år o älskar duplo :) men även lillasyster Rockna som är 6 månader kommer nog snart att glädjas av det med :) jag har även delat detta inlägg på Facebook
    Lollo Bergström

    SvaraRadera
  12. Alexsander eller William mina 2 yngsta skulle bli överlyckliga över detta. Vi har massa lego men knappt någe duplo till de små.

    SvaraRadera
  13. Vilken fin tävling! Jag skulle vilja vinna detta till min son William som är 1,5 år. Han har nyligen börjar upptäcka och uppskatta Duplo så kan skulle bli jätteglad!

    Såklart har jag Tipsat! http://esmeraldaofbuckland.blogspot.se/2012/11/tavling-512.html

    Gillar inlägget som nummer 7

    SvaraRadera
  14. Jag blev nr 8 som gillade på BL (följer dig sen förut)

    Har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/24/lego-duplo-512/

    Om jag vinner så är det en kille som heter Hampus som kommer få detta i födelsedagspresent. Han fyller två veckor efter jul.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  15. Den här tävlingen vill jag absolut inte missa!

    Barnet som skulle få det här är vår dotter Zelda!

    Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/november/jag-tavlar-om-lego-duplo-stor-djurpark.html

    Jag var den 9e som gillade inlägget på bloglovin (följer dej sen länge)

    Håller tummarna! Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar! :)

    1. Barnet heter Clara och det är min systerdotter :)

    2. Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://candyliips.devote.se/blogs/23352539/9829-taevling---lego-duplo-.htm

    3. Följer redan bloggen. Gillar inlägget nr. 10


    Mail: petrasfoto@live.se

    Håller tummarna! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  17. 1. Tilde skulle få det i julklapp :-)
    2. Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/5-december-vinn-duplo-zoo.html

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med och tävla och skulle vilja ge det till Rex :)

    SvaraRadera
  19. Hej.
    Amanda heter tjejen som skulle få detta. Oj vad glad hon skulle bli!

    Emma N

    SvaraRadera
  20. Amanda skulle bli en lycklig liten tjej om hon fick Duplo Djurpark.
    Jag följer redan din blogg
    Jag har delat inlägget på FB
    Jag har gillat och blev nr 11
    Petra
    petra.holmberg.ph@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej jag är gärna med i denna fina tävling! :)

    1. Det skulle vara min son ZACKARIAS som skulle få detta duplot, perfekt för en kille på 1,5 år som älskar djur och duplo!

    2. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/november/duplo-512.html#comment

    3. Gillar inlägget som nummer 12! :)

    Hoppas sonen får en alldeles extra julklapp i år :)

    helenewiklund@hotmail.com

    Kram Helene

    SvaraRadera
  22. Ayla heter flickan jag ska ge detta.
    Följer dig redan men blev nummer 13 som gillade inlägget
    Finns på min blogg http://tirasun.com/wp/?p=2671

    SvaraRadera
  23. Linus heter killen som skulle få det.
    länk till bloggen, http://dragon-pup.blogspot.com/2012/11/in-duplo-zoo.html för FB vägrade att gå att länka till.
    Vägrar bloglovin så hoppade över det :)

    SvaraRadera
  24. Linus heter killen som skulle få det.
    länk till bloggen, http://dragon-pup.blogspot.com/2012/11/in-duplo-zoo.html för FB vägrade att gå att länka till.
    Vägrar bloglovin så hoppade över det :)

    SvaraRadera
  25. ELVIN, min mellersta son har precis börjat förstå sig på duplo, så han skulle få detta i julklapp om vi vann ;)
    Men även brorsorna Noah & Vide skulle få leka med det såklart :)

    Jag följer dej sen länge tillbaka, så gillade inlägget som nr. 14.
    Länkar även i högerspalten på min blogg.
    Så full vinstchans till oss!

    Nu håller jag tummarna stenhårt, för WOW vilken vinst att vinna!
    Kram Frederica

    SvaraRadera
  26. jag är jätte gärna med..

    1 om jag vann skulle jag ge det till min brors dotter mathilda.
    2. jag har delat på bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-lego-duplo-stor-djurpark/
    3. har gillat på bloglovin som nr 15

    kram veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Barnet heter Elias, han älskar duplo så det skulle vara roligt att kunna ge honom eget! :)

    Jag har tipsat här: http://caroliinea.blogg.se/2012/november/tavla-om-lego-duplo-2.html#comment

    Följer dig redan sedan länge, gillade inlägget som nr 13 :)

    Caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Mitt gudbarn Lexie skulle få denna i julklapp utav mig, och jag tror hon skulle uppskatta det enormt då min egna dotter faktiskt äger detta paket och leker med de jätte ofta.

    Lade till dig på bloglovin som nr 307.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Ungen som hade blivit galet glad heter Ossian!

    Länkar på Facebook https://www.facebook.com/kim.falkenstrom
    Gillar som nummer 17 på BL.

    :)

    // Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Lilla Destiny skulle få det här av mig
    Delar på fb - Anna Lundkvist
    Följer dig redan coh gillar som nr 18

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med !! VIGGO skulle bli överlycklig för denna i julklapp :)
    Delar på fb - M Mela Johannesson
    och eftersom jag följer dig sedan länge med BL har jag gillat inlägget som nr 19 !

    Kram Fröken M

    SvaraRadera
  32. Lilla yrvädret Vera skulle få detta fina duplopaket i julklapp om turen är på min sida
    //Annie

    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag skulle ge legot till min son Joel när han fyller år den 17/12.
    Jag gillar inlägget som nr 21 :)

    / Linnea hjarternio@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag hade jättegärna överraskat mitt gudbarn LIAM med detta fina paket:) Vänliga hälsningar: "Mickan" mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. saga (sagapahlsson@live.se)2012-11-25 12:57

    Jag skulle ge legot till min dotter Emilia!
    Följer dig redan på bloglovin och blev nr 22 att gilla inlägget :)
    Sagapahlsson@live.se

    SvaraRadera
  36. Jag skulle vilja ge detta till min son i julklapp. Milliam heter han :)

    /erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Love Oldberg2012-11-25 13:49

    PETTER heter han som ska få det :)
    ploppjoppe@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Åh den bästa julklappen till barnen! Är verkligen med och tävlar! =)

    Har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/november/tavling-duplo-2.html

    Följer redan bloggen sen innan (Emma Öberg)
    Gillare nr 23!

    SvaraRadera
  39. Barnet heter Mino, jag har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/11/25/9050301-tavla-om-lego-duplo-djurpark/

    ...och så blev jag gillar nr 24 av ditt inlägg på bloglovin'. Gillar gör jag redan sen lång tid tillbaka. ;)

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  40. Jakob, Jakkeman, Lilltroll... kärt barn har många namn men kan tyvärr bara hålla två tummar! ;-)

    inastina1@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Mitt lilla barnbarn Nooe skulle säkert bli glad för detta duplo

    andan10@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Tobias Paulsson2012-11-25 15:44

    HHon heter Matilda och är yngst av våra barn, barn sxom jag är farbro till

    SvaraRadera
  43. vill vinna till klara
    från ann-sofi
    vitnos75@hotmail.se

    SvaraRadera
  44. ELLA heter min lilla tjej som blir 1 år precis före jul. Skulle därför passa perfekt då både kassa och idéer tryter när födelsedag och jul kommer samtidigt. Gillar på bloglovin som 307.

    mvh
    Emma
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Alva vår dotter skulle överlycklig öppna det här paketet på julafton om vi vann.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Sebastian
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  47. 1) En härlig liten tjej med namnet Rut skulle få det här Duplot om jag vann! Bästa kompisens dotter har fått detta namn och jag tycker det bara är SÅ härligt när de här gamla namnen kommer igen, min mormor hette nämligen Rut också :)
    2) Har tipsat om tävlingen på min FB-sida!

    m_danielsson33@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Vill vinna till lilla "Tindra".


    mita

    SvaraRadera
  49. Alfons heter min lille pojke som skulle bli jätte glad.

    Mvh
    Emilia
    emilia.be@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Är gärna med och tävlar! Jag skulle ge detta fina Duplo paket till mitt barnbarn Hugo.
    För extralotter
    Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/11/duplo-512.html
    Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 25
    Hoppas nu att jag har turen med mig!
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med.
    Personen som jag vill ge detta till heter Matilda & är min lillasyster! Tycker hon förtjänar detta då hon har dubbelsidig öroninflammation & även ögoninflammation! Hon skulle bli så himla glad då! :)
    Följer dig sedan länge på bloglovin' men gillade inlägget och blev nummer 26 att gilla.
    Länkat här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/november/lego-zoo.html
    Håller alla tummar & tår nu!!

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Tävlar för lille Sams skull, men storebror Loke älskar lego så han hade fått använda detta till Sammen är tillräckligt stor.
    Jag har delat på Facebook: http://www.facebook.com/lisettebacksro?ref=tn_tnmn

    Min email är andorsdrottning@Hotmail.com
    Försökte hitta var jag kunde gilla inlägget, men hittade inte så jag hoppas på vinst till mina fina pojkar ändå! =)

    SvaraRadera
  53. Vilda heter tjejen som skulle få duplot!
    Jag har tipsat;
    http://barajagtestarturen.blogspot.se/2012/11/blog-post_4279.html#comment-form
    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Wille heter vår lilla legoälskare!
    Givetvis följer jag dig nu på bloglovin ( nr 307 ) samt delar inlägget på min blogg och på facebbok.
    http://www.facebook.com/anna.engberg.58
    http://hondjavulen.blogg.se/2012/november/vinn.html

    mashmallow76@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Linuz heter jag & vill gärna vinna

    SvaraRadera
  56. Oj glömde Pluppelina@home.se Linuz heter jag

    SvaraRadera
  57. Lina erikssonlina@live.com2012-11-25 21:33

    Min egna lilla julklapp Astrid föddes på julafton för tre år sen och hon älskar djur och Duplo!

    SvaraRadera
  58. Hej!

    Min dotter WILMA skulle bli överlycklig om hon fick detta i julklapp. Hon älskar både djur och DUPLO.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  59. 1 Theo skulle bli så glad över detta paket. Han älskar att bygga och djur är ett stort intresse!

    2 Tipsar på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten?ref=tn_tnmn

    3 Följer redan på bl och gillar inlägget som nummer 27

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Eva hjalmarsson2012-11-25 22:46

    Zacharias mitt lilla barnbarn

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  61. Är gärna med och tävlar med 3 lotter

    1. Om jag vinner skulle min systerson Jack som snart fyller år få detta i födelsepresent. Han skulle älska det.

    2. Har tipsat om tävlingen här: http://stuterilycketorp.blogspot.se/2012/11/tavla-om-lego-duplo-stor-djurpark.html

    3. Är sedan tidigare följare men gillar inlägget som nummer 28

    SvaraRadera
  62. Lilly

    sohsberg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Barnen heter Jonathan och Noah - för de skulle få detta gemensamt i julklapp <3

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/vittellersvart-2-3-4-5-6-7.html#comment

    Följer dig på bloglovin sen länge, o blev nr 29 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  64. Oliver skulle bli överlycklig över att få detta i julklapp :) delar såklart på FB så fler kan vara md i denna toppen tävling :) kram Diana

    SvaraRadera
  65. Gustaf vill gärna ha en sån här fin julklapp!
    Delar på FB

    SvaraRadera
  66. Mitt barnbarn Leif som bor i Australien skulle gilla detta.

    Delar på FB.

    SvaraRadera
  67. Hon heter Elin och ska få detta av tomten
    Jag följer din blogg och blev nummer 308

    // elisabethsdotter@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Barnet heter Inanna-Li och är min söta dotter!

    SvaraRadera
  69. Är gärna med och tävlar för en lott :)
    Om jag vann skulle min dotter Emmie få denna i present då hon snart fyller år.

    Hälsningar Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. 1 alfred heter han, och är min yngsta son :)

    2 länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/november/5-december-duplo.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag är med och tävlar!

    Duplo-paketet skulle gå till min son Wictor.

    Delar på FB (Kristiina Söcerström)

    Gillare nr 30 på Bloglovin'.

    mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  72. Jag deltar i tävlingen genom att vilja
    vinna Duplo-paketet åt mina barn, Wilma, William och Wictor.


    //Magnus
    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  73. Wilmer skulle vilja vinna detta. Min super fina son på 4 år.
    Delar!
    / Annica
    mittoliv@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Om jag vinner får min lilla 2-åriga dotter Lin vinsten.

    SvaraRadera
  75. Viktor önskar sig verkligen detta!
    då kan han dessa efter gårdens djur namnsätta!
    jennyorust@Hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Hej
    Leo som älskar lego skulle få det av mig
    så hoppas på turen
    delat på fejjan
    Mvh Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Boris!
    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Boris!
    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  79. Vincent

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  80. *ÅÅh vilken kanon tävling. Jag är självklart med och tävlar. Min lilla dotter Nova skulle bli i eld och lågor om hon blev vinnare till det fina legot.

    *Har länkar på min fb - Katta Markowska http://www.facebook.com/Kattaaa

    *Följer dig på BL sen tidigare

    kattaaa@ymail.com

    SvaraRadera
  81. Hej! Delat på facebook!

    Jag önskar att jag kunde ge detta till min pojkväns barn nu till jul som är 3 och 5 år och heter Luna och Tifa. De har inget duplo och jag har inte råd att köpa det till dom i julklapp så jag vill så gärna få chansen att vinna detta och göra dem glada. Vet att dom pratat om det en hel del så jag vet att de skulle bli oerhört glada om de fick det i julklapp. Luna som är 3 år leker alltid med hennes dockor (som hon envisas med att döpa allihopa till molly)och tifa målar oftast i en målarbok hon fick av mig som hon är väldigt glad i. Nu håller vi tummarna på att de kan få detta underbara duplo i julklapp :)

    Tack så länge :) Med vänliga hälsningar

    / Emmy April Sultan

    Emmy_sultan@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. SIMON heter min älskade sötnos som jag hoppas kan vinna en LEGO-djurpark lagom till jul!

    gloria780605@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Namnet på min son är William och han skulle få detta paket om jag vann :)

    Jessica Lund
    jippie24@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Ann-Charlotte2012-11-26 20:59

    Detta coola lego skulle jag ge till världens goaste kille, Anton! Han älskar sitt Duplo.

    anncharlotte79@bredband.net

    SvaraRadera
  85. Leon heter mitt lilla <3 som jag skulle ge det till . En kille som alltid leker ensam då han har svårt att leka med andra då hans handikapp hindrar honom och detta skulle han älska och hålla på med länge

    SvaraRadera
  86. Heej ! =) Jag skulle vilja överaska min kusins barn Alexander. Det blir hans första jul i år och skulle vara kul att få ge något kul och lyxogt som han kan leka med i flera år framåt sen! Jag tror både min kusin och hennes son skulle bli superglada! Så nu håller jag tummarna bara!

    MVH Sanna Alm

    Sannalm@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Den som skulle få det är min 1,5 åring (hans syskon får låna)

    Mvh
    Anja
    anjag@home.se

    SvaraRadera
  88. Hej!

    Vill ge detta till min älskling Arvid (15 mån) i julklapp. Han älskar djur, och framförallt apor så det hade passat honom perfekt ;)

    Har tipsat här: http://matildasusanna.blogg.se/2012/november/tavla.html#comment

    Är följare nr 311 på bloglovin.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  89. Åh! Vill vinna till sonen, han skulle få vänta lite med att använda det men då skulle ju det vara klart iallafall så slipper jag tänka på lego när det kommer dit ;) Tatum heter han!

    Delat på fb: http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/291143797664409

    följer dig redan på bl men gillade som nr 31

    SvaraRadera
  90. Hej!
    Delat på FB och följer som nr 312!

    Tänk om man vann massa lego till sin grabb
    då hade man haft sysselsättning när det är dags för vab!
    Spännande att få sätta igång och bygga
    eller kanske bara ha dem med sig i sin rygga?
    För det är få saker Charlie älskar som sina legogrejer
    i alla fall nu innan han upptäckt tjejer!
    Men tills dess är det förhoppningsvis många år
    så fortsätta med sitt lego han mer än gärna får!
    Vinna Lego från fantastiska Vitt och Svart?
    Bättre än så kunde det knappast vart!
    För Charlie hade det varit bästa julklappen ever
    - en julafton utan lego? Never!

    Ja som ovan anger heter grabben Charlie och det är naturligtvis han som hade fått Lego om vi nu hade sådan tur!!

    God Jul
    Mvh
    Louisa Johnsson
    louisa.johnsson@gmail.com


    SvaraRadera
  91. NEO! Jag delat tävlingsinlägget offentligt på min FB under mitt namn Jenny-Anne Johansson (e post jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  92. Jag vill vinna detta till mina barn Mercedes & Leon, det vore verkligen en drömklapp!

    Gillar vittellersvart fb och tipsast på fb!

    SvaraRadera
  93. Sara Sundqvist2012-11-27 10:39

    3-åriga Dante skulle bli jätteglad över denna julklapp. När vi var på djurparken i somras berättade han att han vill bli djurskötare när han blir stor och tänk vilken grej att få chansen att vara det redan nu till jul!

    SvaraRadera
  94. Wilmer - min bästa väns son. Han har autism och lego är en av de få sakerna han kan pyssla med utan att få utbrott =)
    Detat skulle passa honom perfekt!

    marie.nilsson80@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. MAJKEN är min fina dotter som jag skulle vilja vinna åt. Hon är så inne just nu i en Duplo period här hemma & det älskar jag. Detta vore en toppen julklapp till henne på julafton. Både sambon & jag håller tummarna här.

    länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2012/november/lego-duplo-512.html

    SvaraRadera
  96. Mina småtjejer ZOEY och IZZY skulle få detta Duploset. De skulle bli superglada och det är så roligt med leksaker som kan sysselsätta dem båda två istället för att de ska behöva turas om.
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  97. Johanna Guatafsson2012-11-27 13:06

    Min guddotter KERSTIN skulle jag gärna överraska med det här härliga setet.
    Storebror Gunnar vill inte riktigt dela med sig av sina Duplodelar och hon är helt besatt av djur, så det skulel passa som handen i hansken på den lilla rultan =)

    /Johanna G
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  98. Lionel heter min pojke. Det vore fantastiskt om han fick sin dröm zoo. duplo lego är verkligen det bästa ett barn kan växa upp med. Minns att jag som barn lekte med lego väldigt länge.
    jollanda@spray.se

    SvaraRadera
  99. Hon heter Alice.


    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  100. Tindra heter hon som jag ska ge detta om jag vinner :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  101. Jag vill gärna vinna paketet till min son Hektor!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  102. Stella heter min lilltjej som hade blivit så glad för vinsten!

    emmaflickan44@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Tänk om jag kunde få ge detta till lilla Linnea, såååå glad
    hon skulle bli!! Vi håller tummarna!

    Gillat på bloglovin som nr 32.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  104. Jag vill ge detta till mina tvillingar som heter Ester & Oskar

    SvaraRadera
  105. Edvin, min lille brorsson. :)

    zirathi@live.se

    SvaraRadera
  106. Vill gärna ge min son Alexander 3 år i Julklapp, han skulle bli överlycklig. pim-pim77@hotmail.se

    SvaraRadera
  107. Hoppas på att vinna till min son Love, 3 år, som nu i november överlycklig fick zoo-lastbilen med lejonet i födelsedagspresent, men som vi dessvärre lyckades glömma på biblioteket och såklart var den borta när vi kom tillbaka och letade efter den. Så en ny uppsättning, plus fler delar, skulle ju bli en kanonklapp och ett riktigt plåster på såren :)

    Allt gott,

    Anna Th

    SvaraRadera
  108. Cecilia mamma till Albin2012-11-28 11:31

    Barnet som jag vill ge detta till heter Albin och är min älskade son. Han fyller 1 den 27 december och han skulle älska detta i present då han älskar lego

    Jag blev nr 33 som gillade inlägget.
    mvh/ Cecilia
    Cecilia.p86@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Jag vill ge paketet till min son William

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  110. Ella heter min lilla tjej som snart fyller ett år! Skulle vara en perfekt present på hennes första födelsedag!

    mvh

    Veikko
    veikko.widman@hotmail.se

    SvaraRadera
  111. tar gärna tre chanser:
    Freja heter hon som jag vill ge paketet till, min dotter. Hon skulle bli så glad.

    vart nr 314 på bloglovin

    Delade via min bloggs fb sida: https://www.facebook.com/pages/Deliciouslyse/194853820552894

    mvh Nina

    SvaraRadera
  112. Adam heter min legoduplodjurälskande son 4 år :-)
    Delar på facebook!

    SvaraRadera
  113. Katrin Sköldqvist2012-11-28 16:48

    Barnet som jag vill ge detta heter Emla, och är barnens lillkusin:)) MVH; Katrin

    katrin.thor@home.se

    SvaraRadera
  114. Rose-Marie Svensson2012-11-28 17:10

    Milton mitt barnbarn skulle få detta och bli jätteglad!!!

    SvaraRadera
  115. - Pojken som skulle få detta paket är min väns son, 3 år, som heter Adrian.
    - Har länkat här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/388711294541827
    - Följer dig redan på BL, har gillat inlägget och blev gillare nummer 34

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  116. JOLIEE heter min dotter som skulle fått det om jag vann, och för lott nr 2 gillade jag inlägget och blev nr 35 :)

    eriika.o.lindahl@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Marthina Lundström2012-11-28 20:27

    Min dotter Ananda Ray skulle bli jätteglad om hon fick denna i julklapp. Än så länge så är det bara storebrors ärvda duploklossar hon har att leka med.

    Vänligen och merry x-mas,
    Marthina, mamma till Ananda Ray & Leeron Hendrix
    marthina.lundstrom@tele2.se

    SvaraRadera
  118. Jag är gärna med!

    :*¨¨*:♥ HUGO ♥:*¨¨*:

    heter sonen som skulle få detta om jag vann!
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/11/5-dec-vinn-lego-duplo-stor-djurpark.html
    Är följare och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  119. Birgitta Jensen2012-11-28 21:27

    Jag skulle vilja ge Moa Grahn o hennes lillebror Melker det. Det är mina barnbarn. Melker har drabbats av en jättesvär sjukdom med en hel massa krampanfall varenda dag. Legat på sjukhuset nu i 2 v (endast 4 mån gammal)Det har påverkat hans storasyster jättemycket.( hon är bara 3,5 år gammal) Hon är ledsen för lillebrors skull, och har kommit väldigt mycket i andra hand nu. Därför skulle jag vilja uppmuntra henne o lillebror o hoppas han blir så bra det nu går, o att Moa får lite annat att tänka på.
    HÅLLER ALLA TUMMAR JAG HAR!!!!!

    SvaraRadera
  120. holmgren.natalie@hotmail.com2012-11-29 12:35

    Kingston heter min lille prins som just fått kläm på det här med duplo. Han älskar det och det hade varit så roligt att få ge honom detta i julklapp!

    delar tävlingen på min facebook
    https://www.facebook.com/HolmgrenN

    Tack.

    SvaraRadera
  121. Tänk vilken lycka om Vår lilla Vera skulle få detta fina paket i julklapp,
    då vet jag garanterat vad hon gör framtill påska ;)
    Patrik
    hemavan1@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Miranda heter den busigaste ,goaste, tjoigaste och coolaste 3-åringen som ska få Legot om jag vinner.

    SvaraRadera
  123. Alfred heter trollungen som jag detta skulle ge <3
    Han har lite lego från min barndom men inget nytt så han överlycklig skulle bli <3

    snurran86@hotmail.com

    SvaraRadera
  124. Kevin heter min älskade soncpå snart 2 år som själv pekade ut att han vill ha detta set genom att säga
    - Titta mamma nallebörn dansa opp opp opp opp, fanten kjama
    Han skulle bli överlycklig

    SvaraRadera
  125. Kevin heter min älskade son på snart 2 år som själv valde detta set genom att säga
    Titta mamma nallebörn dansa opp opp opp, fanten kjama
    Han skulle verkligen bli överlycklig

    SvaraRadera
  126. Jag vill ge Legot till lilla Minna!
    Hälsningar från Anna.
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  127. Vill ge Legot till min 3-årige Dennis.
    Gillar inlägget på Bloglovin som nr 36.
    englavakt81@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Hon heter Lova, alldeles djurtokiga Lova :)

    ingridcryde@gmail.com

    SvaraRadera
  129. Min son Måns såklart.

    Med vänlig hälsning, Josefine josefine86@gmail.com

    SvaraRadera
  130. Min son Måns såklart.

    Med vänlig hälsning, Josefine josefine86@gmail.com

    SvaraRadera
  131. EDIT heter mitt yngsta och tredje barn som tyvärr aldrig har fått något nytt LEGO till sig själv. För trots att LEGO är världens bästa leksak att ärva så anar jag att hon skulle bli dunderlycklig över att få kalla någon LEGO-låda MIN!

    Mamma E i norr!

    SvaraRadera
  132. Matilda Näsholm2012-12-01 22:57

    Freja heter barnet som skulle bli överlycklig över detta!

    Jag tävlar med 3 lotter

    Länkat på FB under Matilda Näsholm

    Gillat inlägget på Bloglovin som nr 37

    / Matilda, matilda-nasholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. Theodore. heter killen som håller tummarna för att tomten kommer med ett sådant här paket, zmile_gozan@hotmail.com

    SvaraRadera
  134. Hej hej!

    Finaste Alva Ellen skulle få detta fina paket om jag vann! =)

    sjungandemamman@hotmail.se

    SvaraRadera
  135. Min älskade lilla son Oscar - han älskar att leka med både djur och duplo lego :)

    Håller tummar å tår!!! :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  136. Kendra heter min dotter och eftersom hon är en duplo älskare skulle hon som sagt bli överlycklig om vi vann! :)

    SvaraRadera
  137. Elinor Elovsson2012-12-03 16:55

    Jag är gärna med och tävlar.

    Leo heter den fina killen som skulle få det i julklapp

    SvaraRadera
  138. Nelly heter flickan som skulle få detta om jag vann, hon är mitt barnbarn på 4 år, hon bara älskar att leka med leksaksdjur, hundar, hästar , kossor ja allt som har med djur att göra.

    Lena Svensson
    benapis@hotmail.com

    SvaraRadera
  139. Barnet jag vill ge detta lego till heter Vilmer och är min blivande ettåring! Han kommer fira sin första födelsedag i början av januari och hade blivit superglad om jag vann detta! Det är ju så svårt att hitta en bra present sånär inpå jul och i den fattigaste månaden när man är mammaledig med...
    tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/12/03/9093504-duplo-big-zoo-5-december/

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  140. Barnet heter Tor! :D
    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  141. glömde säga att jag gillade detta inlägg för en extrachans att vinna, blev #39!

    SvaraRadera
  142. Wiggo heter min underbara brorson som jag gärna skulle vilja ge detta paket.

    SvaraRadera
  143. My heter min stora tjej som skulle få det i julklapp för att hon var så duktig och gav napparna till tomten!

    Jag är med, följer via BL (319) och länkar här: http://tavling.frusvensson.se/2012/december/duplo-512.html

    /Andrea
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  144. THEO

    Blev nummer 320 på bloglovin.

    Mail: litte_kanske@hotmail.com

    SvaraRadera
  145. Elisabeth F2012-12-04 10:26

    Märta heter tjejen som får leka med Duplot om turen är på vår sida:)

    SvaraRadera
  146. Milton


    Med hjälp av detta kan han sitta och meka,
    och låta fantasin fritt leka,
    efter mycket tränande jag tycker han bör,
    kunna i framtiden bli en duktig ingenjör.

    Mail: a.andersson@live.com

    SvaraRadera
  147. Celine

    skulle bli så oerhört glad!! Hon har inte fått något eget lego medan brorsorna har massor. Hon tittar storögt på deras!

    Mail: asa.olander76@gmail.com

    SvaraRadera
  148. barnet heter Wilma och är mitt älskade gudbarn :)
    tänk att ge henne detta i julklapp. hon skulle bli gladare än mej om jag lyckas vinna :)

    följer dej sen innan på bloglovin, gillar inlägget som nr. 40
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/december/lego.html#comment

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  149. Eddi heter den lille prinsen som jag hoppas ska få leka med legot <3

    saragustavson@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Sebastian heter lillen och han älskar Duplo skulle vara en rolig överasskning för lillen till jul :)

    Mail: rocka_marsal@hotmail.com

    GOD JUL :D

    SvaraRadera
  151. Min systers dotter Lova - Det skulle bli en perfekt present till henne.

    Mikael Gustafsson

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  152. Han heter Vilhelm!

    /Lina
    niohl(at)bredband.net

    SvaraRadera
  153. Camilla S
    Isabelle vill jag ge denna till!! Hon är min nyadopterade underbara tös från kina....detta duploset skulle få henne att skina :) millis212@spray.se

    SvaraRadera
  154. Max heter han.

    Delat på https://www.facebook.com/gustmannen

    Mattias
    gustmannen@gmail.com

    SvaraRadera
  155. Jag skulle ge Djurparken till min systerdotter Zavanna, hon har sett reklamen på tv och tjatar på sin mamma hela tiden om att hon önskar sig den i julklapp // Erika

    erikaismyname@live.se

    SvaraRadera
  156. Jag vill ge legot till min dotter Lovisa. Hon älskar alla sorters djur och har precis börjat leka med lego. Så jag tror att det här vore den perfekta julklappen till henne.

    Gillar som nr 38 på bloglovin!

    h08nikwe@du.se

    SvaraRadera
  157. Han heter Axel!

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2012/12/?link=1354722407

    epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  158. Svar: Hon heter Isabella

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  159. carro barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com
    jag skulle ge legot till mina barn, William och Emilia <3
    2, gillar som nr 42. =)

    SvaraRadera
  160. Isak Norberg är en äkta legoälskare av rang!

    Brasse22@gmail.com

    SvaraRadera
  161. Jag är gärna med och tävlar! :)

    1. Barnet jag skulle ge det till är min gode vän son, Zackarias. Det skulle få vara så kul att få ge honom detta i julklapp från oss.
    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/december/duplo-512.html
    3. Följer och gillat på BL, blev gillare nr.43

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  162. Min älskade systerson Love skulle bli överlycklig att få detta i julklapp! Jag har delat på fb: http://m.facebook.com/story.php?story_fbid=298972913553343&id=703548800&_rdr Följer dig såklart på bloglovin.
    alexandra.wahlman@gmail.com

    SvaraRadera
  163. Min älskade systerson Love skulle bara älska att få detta i julklapp! Jag har delat inlägget på fb: http://m.facebook.com/story.php?story_fbid=298972913553343&id=703548800&_rdr
    Såklart följer jag dig på bloglovin.
    alexandra.wahlman@gmail.com

    SvaraRadera
  164. Hej:)

    Jag har en lillebror som heter Neo och är 3,5 år:) Han älskar att leka med Duplo! När man hämtar honom på dagis sitter han alltid och lekar med just Duplo, därför skulle det vara så roligt att få ge honom det i julklapp!:)

    Med vänlig hälsning, Cecilia B

    SvaraRadera
  165. Alicia heter min dotter som skulle bli såå överlycklig om hon skulle få vinna. Hon är endast 8 mån i dag men stannar upp och garvar så fort eran reklam kommer på tvn. Mvh sanna

    SvaraRadera
  166. Meja!

    Håller tummarna hårt!
    MVH Kersti

    (mejladress i mejlet)

    SvaraRadera
  167. Han heter Elliot. :)

    skumbollen@hotmail.com

    Mvh Jessica A

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!