2012-11-10

Tävla om nya Remin Gel från BrilliantSmile!

BrilliantSmile senaste innovation heter Remin Gel, en produkt som ska motverka ilningar, skydda mot karies samt öka tändernas jämnhet. Låter det intressant? Som tur är så har en av er har chansen att vinna ett eget kit!
Den aktiva ingrediensen i BrilliantSmiles remin gel är nanostrukturerad hydroxyapatit som motverkar nedbrytning av tändernas emalj och ilningar. Hydroxyapatit förekommer naturligt i saliv och är en mycket viktig förutsättning för friska och starka tänder och är den mineral som tändernas naturliga emalj är uppbyggd av.
1:a pris BrilliantSmile Remin Gel, värde 398 kr.
_____________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilken är din favoritdryck?

Skriv svaret som en kommentar.
_____________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida
(Låna gärna bilden och bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget
(Skriv vilket nummer du fick)
_____________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 20/11-12.
Lycka till!
_____________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. Observera att mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

80 kommentarer:

  1. Trots att jag är dryga 30 så är det fortfarande mjölk som är favoriten.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  2. Min favorit dryck är utan tvekan Cola :)

    Gillar detta inlägg som nr. 1 .

    Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  3. Cola Zero! Och Baileys :-)
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  4. ..älskar ramlösa...naturell....

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar!
    1. Favoritdryck är Coca Cola
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/11/brilliant-smile-2011.html
    3. Följer dig redan via bloglovin, gillade inlägget som nr 3
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Per Svensson2012-11-10 19:50

    Jag är med.
    * Min favoritdryck är blåbärssoppa.
    ** Gillar inlägget. Nummer 4.
    peronsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Min favoritdryck är kolsyrat vatten antingen som det är eller smaksatt.

    Jag gillar detta inlägg som nr. 5.

    Ha en fortsatt trevlig kväll och helg!

    SvaraRadera
  8. Monika Gustavsson2012-11-11 06:58

    Favoritdrycken är Fanta Citron!

    vh
    Monika
    utsikten79@telia.com

    SvaraRadera
  9. "tyvärr" måste jag svara att min favoritdryck är Cola.. Inte så bra för tänderna.

    SvaraRadera
  10. Sandra Kaun2012-11-11 09:54

    min favoritdryck är utan tvekan oboy trots att jag är 23 år

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  11. 1. Jag är mer eller mindre beroende av Coca-cola Zero! Dricker alldeles för mycket av den läsken... Men det är ju så sjukt svårt att låta bli ;)
    2. Gillade inlägget på bloglovin' som nr 6.

    Ha en trevlig söndag!
    Kram :)

    SvaraRadera
  12. Vatten. Man kan ju tillsätta mycket med det, t ex färsk skivad gurka, lime, citron, mynta mm mm.

    Ha en fortsatt bra höstdag :)

    SvaraRadera
  13. Hej

    Min favoritdryck är LOKA/Ramlösa. DEt bästa när man är törstig och gott med alla olika smaker som finns.

    Jag har delat tävlingen på min FB http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Hälsningar Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Svar : Redbull <3
    Bloggar självklart :) http://miniinatta.blogg.se/?tmp=624197
    Gillar inlägget på Bloglovin , blev nr 7 :)
    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. 1. Champagne

    2. Följer redan på bloglovin och gillar som nr 8

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Min favortidryck Är Kaffe, alla gånger.

    SvaraRadera
  17. Min favoritdryck är kaffe, och vatten om jag är törstig-

    SvaraRadera
  18. Underbar tävling! Jag är jättegärna med :)

    Cola zero :)

    linneasjostrom@live.se

    SvaraRadera
  19. Min favoritdryck är tyvärr te. Det gör tänderna väldigt gula, så det här hade varit perfekt för mig. Håller tummarna, kram. :)
    http://psremembermee.blogspot.se/

    SvaraRadera
  20. Sara Sandstedt2012-11-11 17:57

    Min favoritdryck är Proviva, allra helst gul kiwi och mangostan eller hallon och granatäpple! Ren juice i allmänhet (t.ex. brämhults lemonad) är to die for! Och jag dricker det dagligen, <3

    Vore superglad för detta kit, då jag faktiskt har problem med ilningar och länge funderat på tandblekning. Vita tänder = Jatack!

    Email: sarasala@live.se
    MVH/ Sara S

    SvaraRadera
  21. Min favoritdryck är ren pressad apelsinjuice mm.

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  22. Min favoritdryck är vatten :) Även om cola är bra gott det också ;)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Ann-Charlotte "Clotte"2012-11-11 22:02

    Jag är med. Min favoritdryck är smooties.
    Gillar inlägget, nr 9.
    Ann-Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar!

    Favoritdrycken är (tyvärr) Fun Light!

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/november/vittellersvart-2-3-4-5.html#comment
    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 10 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Hej, jag är med & tävlar om 2 lotter.

    1) Min favoritdryck är Chai-latte.

    2) Har tipsat i min blogg ; http://vintersaga.blogg.se/2012/november/brilliant-smile.html

    // Ida
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Min favoritdryck är vitt vin.

    http://engsir.blogspot.se/

    SvaraRadera
  27. Johanna Gustafsson2012-11-12 12:22

    Hej!

    Min favoritdryck är annanasjuice!


    /Johanna Gustafsson
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  28. Såklart är det vatten, har funkat i tusentals år och funkar ännu. Med en citronskiva blir det super.
    azzis_87@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Min absoluta favoritdryck är Julmust, kan inte få nog och köper alltid upp ett lager så jag har över året!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Min favoritdryck är lemonad :)

    SvaraRadera
  31. saga (sagapahlsson@live.se)2012-11-12 19:23

    min absoluta favoritdryck är isvatten :D
    Följer dig redan på bloglovin och blev nr 11 att gilla inlägget!

    SvaraRadera
  32. Annie (aujo123@googlemail.com
    Loka persika hallon är bäst!

    SvaraRadera
  33. Jag försöker att inte dricka det allt för ofta men inget slår en iskall standardCOLA!
    /Hanna, hannis003@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Anne-marie Karlsson2012-11-12 19:59

    Min favoritdryck är Coca cola och jag verkligen älskar att dricka den men de känns inte så bra då de fräter så på tänderna och kan missfärga dem så lite brilliant smile för mina tänder hade ju vart super i förebyggande syfte så jag kan fortsätta dricka min favoritdryck :)

    Annkar14@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med och tävlar. Min favoritdryck är Mjölk.

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/12/brilliant-smile-2011/

    Följer dig sen förut och gillar inlägget som nr 12

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  36. Iskallt vatten

    robert_asproth@yahoo.com

    SvaraRadera
  37. Min favoritdryck är Tonic water, gu så gott när man är riktigt törstig!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  38. Mineralvatten Citron är min favorit.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Sven Söderling2012-11-13 10:48

    Kallt kranvatten ev. kolsyrad med en sodastream eller av annat märke

    Sven S

    SvaraRadera
  40. Hejsan hejsan!

    Jag är gärna med och tävlar! :)

    Min favoritdryck (i alla fall nu under höst och vinter) är, hör och häpna, VÄLLING! Varje morgon dricker jag en stor kopp fullkornsvälling med stora blåbär i. Värmande, mättande och såååå gott!

    Har gillat inlägget på Bloglovin som nr 13.

    Ha det fint!
    Eva

    sjungandemamman@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Jag är med =)
    Min favvo dryck är KAFFE i allades möjliga former =)
    gillar dig redan på BL men blev nr 14 som gillade inlägget.
    =)

    SvaraRadera
  42. Kallt vatten! ;D

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med och tävlar :) Min favoritdryck är celsius lime. Man kan vara nyttig och dricka gott på samma gång!

    kraaam

    SvaraRadera
  44. Jag är med. Det här behöver mina tänder.
    1) Favoritdrycken är apelsinjuice.
    2) Länkat; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/november/tavla-om-ett-remin-gel-kit-fran-brilliantsmile.html
    3) Gillar redan på bl. Gillarnummer för inlägget; 15.
    Hoppas på tur.
    Ha de gott!
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Fanta är min favorit dryck :)

    extralotter:
    har gjort ett inlägg i min blogg :http://sannaabergg.blogspot.se/2012/11/jag-ar-med-och-tavlar.html

    följer på blpglovin blev följare : 296

    SvaraRadera
  46. Det varierar, men just nu är det Ramlösa Ananas som gäller :)
    - Följare, den 16:e som gillar inlägget

    //Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. jag är med. favoriten är ju såklart det underbara kaffet! tyvärr inte lite kul för tänderna.

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/november/remin-gel-fran-brilliantsmile.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Jag är jätte gärna med och tävlar ! :)

    1. Min favoritdryck är vatten, finns inget som släcker törsten så bra som vatten! :)

    2. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/november/brilliant-smile-2011.html#comment

    3. Gillar inlägget som nummer 17.

    Hoppas jag kan vinna detta och få se om mina tänder kan bli lite vitare :)

    helenewiklund@hotmail.com

    Kram Helene

    SvaraRadera
  49. Min favoritdryck är Loka citron!

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. hej. jag är jätte gärna med och tävlar! :)
    1. min favorit dryck är julmust.
    2. Har bloggat om inlägget här:http://wondeeerchild.blogg.se/2012/november/tavling-igen.html

    hoppas nu att jag kan vinna så mina tänder kan få bli lite vitare! :) kram.

    SvaraRadera
  51. min favorit dryck är fanta melon som jag drack i japan :)
    j_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Kaffe!!!
    tocoblue@mail.com

    SvaraRadera
  53. Viola Moberg2012-11-14 21:49

    Min favorit dryck är te.

    Extralott, Gillar inlägget på bloglovin, nummer 18 blev jag.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Tyvärr är det Red Bull som är favoriten, inte för koffeinets skull utan faktiskt för smaken.

    eveforewer@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Tyvärr är favorit drycken coca-cola.

    Mvh Malin
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är med.
    Favoritdrycken är cola cherry :)

    2. Vi är 299 följare och jag gillar inlägget nr 18 på BL.
    Kram!
    Denice purpleberry@live.se

    SvaraRadera
  57. Min favoritdryck är faktiskt vatten. :)

    La till dig på bloglovin som nr 301. Gillade inlägget som nr 20.

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Är gärna med o tävlar. Min favvo dryck är Lingondricka. Eller ett glas riktigt kall mjölk.

    Mvh Linda
    Emmiesmamma08@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med!
    Min absoluta favorit är naturellt bubbelvatten.
    Gillar på BL, vi är nu 20 som gillar.
    har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/11/20-nov-vinn-remin-gel.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  60. Min favorit dryck när jag äter mat är mjölk :) Men annars är det vatten, och då från kranen. Inget med bubblor i :)

    Eva / loppan_63@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Åh jag är med och tävlar!
    Min favoritdryck måste nog vara Cocacola hehe.
    Följer dig nu på Bloglovin, blev nummer 301 :)
    Min mejladress: Alexandragefvert@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej!
    Jag är med :) Min favoritdryck är iskall mjölk....
    Ha det gott, kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  63. Jag är med. Favoriten är kaffe.
    Gillar på bloglovin. Nr 21.
    Vilhelm villehelmville@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Min favoritdryck är mangosmoothie! Så mumsigt! :D

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/11/?link=1353189728

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag är med ;) o favoritdrycken är definitivt jordgubbsmilkshake ;D

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Min favoritdryck är varm mjölk super gott

    extra lotter

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/23246002/taevling-hos-vitt-eller-svart-vinn-brilliantsmile-remin-gel.htm#WriteComment

    Följer dig på bloglovin sedan förut så gillar inlägget som nummer 22

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Monika O-sson2012-11-18 19:03

    Jag deltar gärna. Caffe latte är min favoritdryck.

    Varm hälsning från Monika
    E-mail:empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  68. Min favoritdryck är Coca cola light, men försöker byta till vatten ;)

    SvaraRadera
  69. jag är gärna med.. :) min favorit dryck är nog morgon teet. men det är olika smaker varje dag.. :)

    jag har tipsat här http://axdal.se/troll/2012/11/19/20-nov-brilliant-smile-hos-vitt-eller-svart/

    Alexandra
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  70. Det finns inget bättre än iskallt vatten!
    regndroppen@gmail.com
    /anna!

    SvaraRadera
  71. Jag älskar verkligen coca-cola... Skitjobbigt!

    Följer redan på BL så gillade inlägget (nr 23 blev jag)

    Håller tummar och tår nu!

    lilla_harderud@hotmail.com


    SvaraRadera
  72. Pepsi max är drycken som gäller för mig. Inte bra på många sätt, men jag älskar det.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  73. Jag är med!
    Min favoritdricka som jag är galet beroende av är coca cola! Har varit det i många år nu men på senare tid har jag fått byta till cola zero.. har visst hört att det är lite bättre och snällare ;)

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  74. Min favorit är varm choklad!

    Delat: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Citron te är favoritdrycken i min mun.

    Extrachans nummer 2: Följer på bloglovin. Gillar inlägget. Nummer 24.
    Hälsning Leif

    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Svar: Brämhults Hallondryck

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  77. Jag är med såklart! Favoritdrycken är kaffe, det finns inget som smakar så gott när barnen väcker en klockan halv sju om mornarna :)

    tipsar på facebook också såklart :)

    Kramar
    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Favoritdrycken är utan tvekan kaffe.

    Är redan följare men gillar inlägget som nummer 25.

    SvaraRadera
  79. Gertrud gertruddurtreg@live.se2012-11-20 23:56

    Jag är med! Det verkar vara en bra produkt. Favoritdrycken är Oboy.
    Följer din blogg. Gillar inlägget: Gillare 31.

    SvaraRadera
  80. Gertrud gertruddurtreg@live.se2012-11-21 00:03

    Gillare 26 på bloglovin.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!